screwcommon update, iphone instabiel discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb zojuist zonder op te letten de update voor skrewcommon geinstalleerd. Hij zei te rebooten, wat ik netjes gedaan heb. Helaas is alles nu na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
screwcommon update, iphone instabiel
Heb zojuist zonder op te letten de update voor skrewcommon geinstalleerd. Hij zei te rebooten, wat ik netjes gedaan heb. Helaas is alles nu na de update heel erg traag geworden. Installer opent naar een wit scherm en sluit dan af. Eigenlijk doet geen enkele app het meer lekker. Ziet er naar uit dat mijn contacts verdwenen zijn. Eigenlijk ben ik dus de pineut.
Ik zit op 1.1.4 en heb gejailbreaked e.d. met iLiberty+. Iemand enig idee of ik nog iets kan proberen voordat ik ga restoren? Alvast bedankt voor de hulp. Laatst gewijzigd door toechinski; 14-05-08 om 21:58. Reden: niet screw, maar skrew |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu een aantal keer gerestored en het werkt eindelijk. Waar het de allereerste keer via iliberty+ zonder problemen werkte, kreeg ik het gister niet goed. Het hele permissions verhaal bleek de boosdoener. Ik heb nu alles handmatig goedgezet en kan nu weer alles. Gelukkig.
Maar dit gebeurde dus na het updaten van iTunes en updaten van skrewcommon. Ik weet nog steeds niet precies waar het fout ging, maar het lijkt erop dat de skrewcommon bij mij rare dingen heeft gedaan met de permissions. Omdat ik niet meer via SSH in mijn iPhone kon komen, moest ik dus het hele zaakje restoren. Goede les geleerd. Ik heb nu standaard aangevinkt, dat SSH na een reboot aanstaat. |
|
|||
|
|||
Ik heb dus ook het probleem dat na de update van skrewcommon mijn iPhone nagenoeg bij iedere applicatie terug komt in het eerste scherm (vantevoren even dat draaiend rondje in het midden) waardoor ik mijn iPhone eerst weer moet ontgrendelen met de schuif. De 2e keer werkt de applicatie altijd wel weer.
Edit: Ik zie net dat er een update naar 1.31 is van skrewcommon...... zal het probleem bij hun bekend zijn en het probleem hiermee opgelost zijn?
|
||||
|
||||
Heb net skrewcommon 1.31 geïnstalleerd en heb verder nergens problemen mee. Wat was de versie die jullie dan hebben geïnstalleerd op jullie iPhone waar 'zoveel' problemen mee kwamen?
|
||||
|
||||
heb uit ervaring geleerd, sommige iphones hebben er totaal geen probleem mee en werken zalig, en er zijn iphones waar als je dit installeerd je kunt restore van de miserie, het ligt er puur aan hoe en wat al op je iphone staat, begin dat maar eens uit te zoeken.
|
||||
|
||||
The changes in SkrewCommon are :
1.31 - Woops shame! Video for vWallpaper was hardcoded. Fixed! 1.3: - Rewrited from scratch. - Autolock removed for this version (code rewrited). - Add functionnality to iToday. - Works with games like RagingThunder. |
|
||||
|
||||
ben benieuwd ga hem direct trug installeren se.
|
|
|||
|
|||
wat is de source voor skrewcommon weet iemand dat? bij mij gaf ie vroeger telkens package download failed-error...
|
|
||||
|
||||
Na de 1.31 update is mijn phone iets trager en doet vWallpaper soms raar (knipperen etc..)
Verder werkt alles nog prima. Alleen de laatste installer update laat mijn phone vastlopen na een nieuwe app install. De feature dat hij niet in lockscreen komt is denk ik de boosdoener, na een install of update moet ik nu soft reset doen Allemaal niet heel erg, maar wel een beetje jammer. Laatst gewijzigd door Redchilly; 22-05-08 om 12:13. |
|
||||
|
||||
Er is alweer een nieuwe versie uit, 1.32.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oohh ja idd hahaha toch thnxx mense bij NO BIRTHSDAY FOUND he, waar kun je verjaardag invoeren zodat ie aangeeft ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
in calender app die standaard op je iphone staat
|
|
|||
|
|||
@Croiman: De verjaardagen komen uit de het veld "birthday"/"verjaardag" uit je contacten. De agenda items worden afzonderlijk getoont.
|
|
|||
|
|||
Nou..bij mij zie ik nergens bij calendar iets over verjaardag ofzo en al helemaal niet bij contacten, moet ik misschien een of ander update uitvoeren ofzo?
|
|
|||
|
|||
IBIRTHDAY
Ik heb een leuke applicatie IBIRTHDAY
installeer deze source www.serverasp.net/chiafa/MMA/repo.xml En zoek nadien achter Ibirthday je vergeet nooit nog een verjaardag je moet eesrt in outlook selecteren dat het een verjaardag is in je adresboek of bij apple in je Adresboek ik doe dit zo en vergeet nooit nog een verjaardag zelfs je kan deze een signaal laten geven of zelfs happy birthday laten spelen groetjes Dirk Laatst gewijzigd door ds210; 24-05-08 om 12:05. Reden: aanpassing tekst |
|
|||
|
|||
Ik heb bij de contacten de mogelijkheid om het "verjaardag" veld te selecteren in "voeg veld toe". Als ik daar een datum invul komt er een melding in iToday.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En ja, versie 1.33 is ook alweer uit!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile netwerk instabiel, iPhone valt uit? | bengek | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-03-10 08:45 |
Wi-Fi instabiel | blik | Wi-Fi | 20 | 13-08-08 08:57 |
Iphone instabiel | Djfrenz | Unlock [archief] | 3 | 14-05-08 16:08 |
Bluetooth instabiel | midon | iPhone algemeen | 1 | 29-03-08 12:40 |
independence instabiel met leopard? | mwagena | Unlock [archief] | 1 | 07-11-07 00:30 |
|
|