Iphone instabiel discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik ben ten einde raad, mijn Iphone loopt telkens na een dag of 3 a 4 vast, via ilberty unlocked. Draait op 1.1.4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone instabiel
Beste mensen, ik ben ten einde raad, mijn Iphone loopt telkens na een dag of 3 a 4 vast, via ilberty unlocked.
Draait op 1.1.4 het nederlandse talenpaket, nummerherkenning, kb2 en t9 is enige wat extra geisntalleerd is. Hij stopt er zomaar mee, de laatste x weer omdat ik een gesprek binnen kreeg, gesprek komt binnen en hij schiet op het appeltje, wie o wie weet er een antwoord op dit probleem!!! Alvast bedankt Greetz Frans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb al verschillende malen een restore uitgevoerd en telekens alles weer opnieuw ingesteld, helpt dus helaas niet.....
|
|
||||
|
||||
Doe dan eens een Pwnage, is een andere unlock methode.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile netwerk instabiel, iPhone valt uit? | bengek | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-03-10 08:45 |
Wi-Fi instabiel | blik | Wi-Fi | 20 | 13-08-08 08:57 |
screwcommon update, iphone instabiel | toechinski | Jailbreak apps en thema's | 27 | 25-05-08 01:43 |
Bluetooth instabiel | midon | iPhone algemeen | 1 | 29-03-08 12:40 |
independence instabiel met leopard? | mwagena | Unlock [archief] | 1 | 07-11-07 00:30 |
|
|