iPhone Ants laat mieren over je iPhone wandelen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ah, ik dacht, niet reageren op verouderde onderwerpen... op andere forums zou er over geklaagd worden is er iemand die antwoord heeft op mijn vraag? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ah, ik dacht, niet reageren op verouderde onderwerpen...
op andere forums zou er over geklaagd worden is er iemand die antwoord heeft op mijn vraag? alvast bedankt. maxim |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dit stukje begrijp ik niet zo goed, ik heb de file dus gedownload en dan staat er dit:
[h2]Traditional[/h2] Download the latest .tar.gz, transfer it to your iPhone and execute: # cd / # tar --no-same-owner -z -v -x -f /path/to/ants<version>.tar.gzkan iemand me dit even uitleggen? ( ik ben nogal leek op dit gebied... ) mvg maxim is er niet gewoon een source die je bij installer moet invoegen om deze app te verkrijgen? zoja, welke? mvg maxim Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-12-08 om 14:20. |
|
|||
|
|||
ik wil niet opdringerig ofzo doen he, maar weet er niemand een source?
mvg |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
toch wel, ik heb het op youtube gezien, maar ik voerde deze in in mijn iphone en het was pocket guitar...
en zijn die er niet van alles in installer? mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Wandelen met de TomTom app. | Taco | iPhone Navigatie | 10 | 24-10-09 13:15 |
Wandelen met de GPS in het buitenland | srf0611 | iPhone Apps | 5 | 06-10-09 22:58 |
Ants!!! Tip | Jellei | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-08-08 01:13 |
|
|