Post hier je Customize addons!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) die buttons moeten in system/Library/Frameworks/TelephonyUI.frameworks staan, iphone herstarten en voila, maar ze moeten ook de juiste benaming hebben, staan ze er niet in na een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
die buttons moeten in system/Library/Frameworks/TelephonyUI.frameworks staan, iphone herstarten en voila, maar ze moeten ook de juiste benaming hebben, staan ze er niet in na een restart, heb je iets verkeerd gedaan.
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 22-06-08 om 14:31. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: ik zie net dat iMario me wel een andere map had opgegeven waar ik ze moest inzette.. |
|
||||
|
||||
W8 effe, k ga zelf eens kijken in me iphone, t kan zijn dat k t verkeerd heb.
|
|
||||
|
||||
het is alemaal wel goed hoor, ook de map die ik zei
|
||||
|
||||
De map is goed, en de naam van png's ook, dus dat zou in orde moeten zijn als je ze erin zet.
|
|
||||
|
||||
Ik heb het allemaal nog eens opnieuw gedaan en nu staan ze er opeen terug Alleen lijkt het me alsof ze niet het perfecte formaat hebben; want bijvoorbeeld de mainslider vult het vak waar hij inzit niet helemaal op..? Nu weet ik wel niet of dat standaard ook zo was...
|
|
||||
|
||||
vragen aan iMario
@ iMario : heb je voor mij het juiste formaat van die tap to unlock vinger afdruk?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ok @ iMario dan
De mainslider-png verhouding klopt niet helemaal raar genoeg, die van de "afsluitslider" wel ... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Normaal moet die slider er toch staan als ik gebeld wordt dacht ik toch??? Ik heb het net eens geprobeerd en als iemand me belt staan er nu 2 knoppen met "beantwoorden" of "negeren" of zoiets, dus geen slider meer??
|
|
||||
|
||||
Dat is normaal slimmeke, dat is als je bezig bent met iphone, zet em es in standby en la u dan es bellen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maja hier de sliders nog een keer. zijn originelen dus moeten goed zijn. Laatst gewijzigd door iMario; 22-06-08 om 15:01. |
|
||||
|
||||
En die vo mij met vinger afdruk?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok, het formaat van de callslider is ook niet goed zag ik net
|
|
||||
|
||||
Ik kan niet meer volgen ze, want ze passen nog steeds niet in dat kadertje dat errond staat.. Alleen de ene als je je iphone volledig uitzet is goed:s
Volgens mij ligt het aan de breedt van dat kadertje dat errond staat.. Laatst gewijzigd door Jumper2110; 22-06-08 om 15:13. |
|
||||
|
||||
@ iMario : Veel plezier ermee
@ Jumper2110 : geen dubbel posten, gebruik edit knop. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je iconen! | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 18 | 29-11-11 14:34 |
Post hier je mooie iPad Wallpapers! | Lodewijk69 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 18-08-10 21:22 |
Post hier jouw Computer Werkstation ! | iMario | Chat en geruchten | 86 | 08-01-10 01:05 |
Post hier jezelf mét je iPhone! | Tacha1987 | Chat en geruchten | 21 | 12-12-07 15:44 |
Post hier alle Sources | iFonzie | Archief | 1 | 06-12-07 23:09 |
|
|