Post hier je Customize addons!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jumper2110 Ik kan niet meer volgen ze, want ze passen nog steeds niet in dat kadertje dat errond staat.. Alleen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
sla ze noges op, ze hebben dezelfde afmetingen als de call slider nu.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij moet het aan de grootte van dat vak liggen, maar raar genoeg is de exitslider wel goed.. |
|
||||
|
||||
moet aan het vak liggen dan denk ik.... de sliders zijn alemaal origineel
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En in alle geval al hartelijk bedankt voor de geboden hulp |
|
|||
|
|||
ik vraag me wat af. Ik heb al op google gekeken, heb de handleidingen doorgespitst en heb de zoekfunctie gebruikt. Helaas kon ik het daar niet vinden.
Althans, niet goed uitgelegd. Als ik met iphonebrowser bijv. het plaatje van mijn foto button open met photoshop. Ik shop deze en sla hem daarna op en plaats hem weer terug op de plek waar eerst dat fotoplaatje stond. En het fotoplaatje wat er eerst stond delete. Is het dan zo dat ik mijn geshopte plaatje krijg of werkt dat niet zo gemakkelijk in praktijk. Alstjeblieft. Deze keer geen link naar een ander topic, want ik heb echt al gezocht maar ik begreep het niet |
|
||||
|
||||
nou zoals ik het begrijp is het allemaal heel makkelijk.
ik heb zelf nog geen een maar het werkt als ene computer dus daar komt ie. als eerste je wil altijd een backup dus via de Iphone browser kopieer je hem eerst naar je computer en en die bewaar je en hernoem je naar .old . kopieer hem nog een keer en die ga je bewerken e als je klaar bent kopieer je hem terug. waarschijnlijk moet je dan je iphone herstarten/refreshen om het geheel te zien wat je hebt gedaan. mocht het nou niet werken of er problemen mee zijn heb je een backup die je terug kan zetten dus hernoem je het bestand waar je .old achter hebt gezet weer terug over jouw aangemaakte bestand en dan moet alles weer werken. als je het niet begrijpt moet je misschien ook bedenken om het niet te doen omdat je meer stuk kan maken dan het heel te maken en moet je weer volledig restoren enz. doe in ieder eval voorzichtig |
|
|||
|
|||
Nou heb ik dit topic doorgelezen en wellicht is het genoemd maar dan heb ik het helaas over het hoofd gelezen. heb een connectie met me iPhone via WinSCP alleen als ik in de map /private/var/root/Library Zit zie ik geen mapje Customize. Dit kan dan 2 dingen beteken:
1. ik moet nog een extra App installeren om het eea te kunnen aanpassen (dat ik denk ik het geval) 2. ik moet het mapje zelf aanmaken maar ik denk van niet. Alvast heel erg bedankt, Mvg Roel EDIT: Excuses, heb het tooltje Customize 2.0 gevonden :$ EDIT: Moet ik de mapjes zelf nog aanmaken binnen /private/var/root/Library of is er iets niet lekker gegaan tijdens de install of zie ik iets over het hoofd?? dank! Laatst gewijzigd door Iphone-Newbe; 10-07-08 om 21:38. |
|
||||
|
||||
customize 2.0 werkt anders. je krijgt een map in: /private/var/mobile/Library/Customize2
en daar staan dan ook alle mappen in die je hebt gedownload vanuit Customize. je moet zelf ff een map aanmaken en daarin weer mappen aanmaken van de apps. |
|
|||
|
|||
Thnx voor je reactie.
Heb net even Bosscube gedownload en ga helemaal los, haha. |
|
||||
|
||||
Zou er iemand de nieuwe locaties kunnen posten. voor 2.2 want ik zit hier te zoeken maar ik vind het niet. Of is er een andere manier
|
|
|||
|
|||
me too wants to know
|
|
||||
|
||||
var/mobile, denk ik...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat ben ik blij dat jij op dit forum zit zeg, HELD!!! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 november 2011 om 20:51 ---------- trouwens, ligt het aan mijn telefoon dat hij geen mapje customize heeft??? Laatst gewijzigd door ArjanAjax; 26-11-11 om 22:04. Reden: zin klopte niett |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je iconen! | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 18 | 29-11-11 14:34 |
Post hier je mooie iPad Wallpapers! | Lodewijk69 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 18-08-10 21:22 |
Post hier jouw Computer Werkstation ! | iMario | Chat en geruchten | 86 | 08-01-10 01:05 |
Post hier jezelf mét je iPhone! | Tacha1987 | Chat en geruchten | 21 | 12-12-07 15:44 |
Post hier alle Sources | iFonzie | Archief | 1 | 06-12-07 23:09 |
|
|