//

Temp in beeld op de iPhone

Temp in beeld op de iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoek een app zodat ik altijd de temperatuur in beeld heb op het scherm van de iPhone 4...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-13, 15:26
Withuus Withuus is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 43
Standaard Temp in beeld op de iPhone

Zoek een app zodat ik altijd de temperatuur in beeld heb op het scherm van de iPhone 4
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-13, 15:33
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

WeatherIcon, als/zodra die geüpdatet is voor 6.1.

Je kan ermee een app kiezen waarvan het icoontje dit weergeeft (zowel temperatuur als weer) en je kan het in de statusbar links van de batterij weergeven (zowel temperatuur als weer of een van beide), daarnaast kun je het als badge weergeven maar dat is met de andere opties naar mijn mening overbodig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 5: Weerwidget app geeft verkeerde temp aan Francofranco iPhone algemeen 8 17-01-13 09:28
Leeg temp bestand in contacten iCloud verwijderen fons0710 iPhone algemeen 0 13-07-12 00:02
Mac OS X: iTunes blijft eindeloos temp bestanden aanmaken Ruben.cc iTunes 1 12-04-12 17:10
iPad: Belangrijke bedrijfsinfo backup door temp jailbreak? firestarter Jailbreak 5 14-03-12 21:27
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 10:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.