Temp in beeld op de iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoek een app zodat ik altijd de temperatuur in beeld heb op het scherm van de iPhone 4...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Temp in beeld op de iPhone
Zoek een app zodat ik altijd de temperatuur in beeld heb op het scherm van de iPhone 4
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
WeatherIcon, als/zodra die geüpdatet is voor 6.1.
Je kan ermee een app kiezen waarvan het icoontje dit weergeeft (zowel temperatuur als weer) en je kan het in de statusbar links van de batterij weergeven (zowel temperatuur als weer of een van beide), daarnaast kun je het als badge weergeven maar dat is met de andere opties naar mijn mening overbodig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5: Weerwidget app geeft verkeerde temp aan | Francofranco | iPhone algemeen | 8 | 17-01-13 09:28 |
Leeg temp bestand in contacten iCloud verwijderen | fons0710 | iPhone algemeen | 0 | 13-07-12 00:02 |
Mac OS X: iTunes blijft eindeloos temp bestanden aanmaken | Ruben.cc | iTunes | 1 | 12-04-12 17:10 |
iPad: Belangrijke bedrijfsinfo backup door temp jailbreak? | firestarter | Jailbreak | 5 | 14-03-12 21:27 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
|
|