Intelliscreen X 6: meldingen op lockscreen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Intelliscreen X nu bijna zoals ik het graag wil hebben. Maar wil graag nog 1 dingetje ingesteld hebben; Ik sleep nu het NC ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Intelliscreen X 6: meldingen op lockscreen?
Ik heb Intelliscreen X nu bijna zoals ik het graag wil hebben. Maar wil graag nog 1 dingetje ingesteld hebben;
Ik sleep nu het NC naar beneden wanneer de iPhone in het Lockscreen is om eventuele notificaties te zien. Wat ik graag zou willen is, dat als er een notificatie binnenkomt, het NC vanzelf naar beneden komt om direct die melding als een banner te laten zien. Is dit mogelijk en zo ja, wat zijn de correcte settings hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-09-12 23:41 |
Geen meldingen meer in lockscreen en berichtencentrum | uitsmijter | iPad algemeen | 0 | 08-06-12 14:22 |
Lockscreen meldingen | stifke | Jailbreak apps en thema's | 5 | 10-04-11 10:43 |
Intelliscreen | Astro | Jailbreak apps en thema's | 95 | 22-02-10 22:46 |
Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen | Michael | Jailbreak apps en thema's | 155 | 11-11-09 20:14 |
|
|