Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Naast het iToday is er weer een lockscreen app uit intelliscreen. Meer mogelijkheden dan iToday. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik iToday iets minder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen
Naast het iToday is er weer een lockscreen app uit intelliscreen. Meer mogelijkheden dan iToday. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik iToday iets minder schreeuwerig vind. En de weathericoon werkt niet met Nederland.
Maar kijk en vergelijk. Pas wel op!!!! Ik probeerde de knop auto check mail uit te zetten maar dat gebeurde dus niet. Bleef hardnekkig aanstaan (ook na diverse malen op de apply knop te hebben gedrukt). Met name mensen zonder internet abbo kunnen wel eens voor verrassingen komen te staan. Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 13-05-08 om 21:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ziet er wel goed uit!
|
|
||||
|
||||
Moek ff proberen
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je gprs uitzetten lijkt me het beste want in de app lukt het niet. En dat lijkt me ook voor de news en sport feeds. Dat auto checken doet de app
|
|
||||
|
||||
Wow dies hip downloaden maar
Greetz, Stiruam EDIT: Alleen Farenheit... Jammer Laatst gewijzigd door Stiruam; 13-05-08 om 21:59. |
|
||||
|
||||
ik vind iToday totnu toe tog beter
|
|
||||
|
||||
Dit is eigenlijk wel wat ik zoek, agenda items en nieuwe mail headers op lockscreen.
Fijn dat dit soort app's nu los komen. Toch wacht ik nog even op een paar versies verder na mijn ervaring met iToday . Ook over Kate lees ik nog iets te veel vastloop problemen. Ik denk dat dit soort app's even tijd nodig hebben om vaudloos te functioneren, maar ik blijf het zeer aandachtig volgen, ben benieuwd naar jullie ervaringen. |
|
||||
|
||||
heb intelliborn.com/repo als sources willen ingeven maar lukt niet
|
|
||||
|
||||
oke bedankt,zal dan wel zien wanneer de source herkent wordt
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem net kunnen installeren, dus de source doet het weer!
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit gister op ModMyiFone gezien van de maker zelf, en er zijn mensen die problemen ondervinden en hij biedt dan oplossingen, dus is beter als je een link opgeeft erbij Check maar ModMyiFone.com forums...
|
|
|||
|
|||
Wat een kermisapplicatie zeg. Daar gaat de eenvoud en stijl van je iPhone...
|
|
|||
|
|||
ik had gister deze app toegevoegd...toen kon mn iphone niet meer opstarten. apple logo freeze (endless rebooting)
|
|
||||
|
||||
vandaag geinstaleerd en geen problmen meer mee
gebruik het wel alleen om mijn afspraken op het lock scherm te zetten |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde... heb hem proberen te verwijderen met ibricker zodat ik geen restore hoefde te doen, maar ik kreeg hem alleen via restore aan de praat
|
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit, maar je lockscreen is wel druk geworden, dan houd k liever mijn lockscreen wallpaper wa zichtbaar, kun je er ook ALLEEN je sms mee laten tonen???
|
|||
|
|||
Idd, en eventueel een het weer op een mooie manier afgebeeld. dan is het compleet vind ik.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
|
|