Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien een domme vraag maar als ik nederlandse vertaling heb gedownload wordt deze applicatie settings dan ook vertaald denk van niet ten tweede ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
misschien een domme vraag maar als ik nederlandse vertaling heb gedownload
wordt deze applicatie settings dan ook vertaald denk van niet ten tweede ik heb google reader op mijn iphone staan kan ik deze feeds ook toevoegen aan mijn lockscherm of kan ik alleen uit de lijst kiezen die wordt meegeleverd alvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zeer zeker dat beide opties niet mogelijk zijn
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik heb even gegoogled en het kan dus wel
de tweede optie .get /Library/Intelliborn/intelliconfig.xml from ur iphone 2.open it with any xml editor (i used dreamweaver) 3. add ur favorite rss to the highlighted area 4.save and upload back to /Library/Intelliborn/ 5.enjoy ur favorite rss in ur lockscreen Digg |
|
|||
|
|||
Geeft dit programma ook hoorbare reminders voor gemiste oproepen en sms's ?
Ik heb nu Kate draaien en die geeft om de 5 min. een piepje. Werkt prima, alleen vindt ik het scherm van Intelliscreen wat duidelijker. Peter |
|
|||
|
|||
Intelliscreen "herinnert" er niet aan. 1 keer het normale sms-toontje en dan niets meer. Bij mij toch niet tenminste... Missed calls ook niet...
|
|
|||
|
|||
@Cancunlover
Das wel jammer. Moet ik nog effe bij kate blijven. Bedankt voor je reactie Peter |
|
|||
|
|||
No prob! Maar als Kate bij jou zonder problemen werkt, zou ik ook nog even bij Kate blijven. Wel even alles doorlezen wat er hier op het forum reeds gezegd is over Kate. Kan zeer leerzaam zijn!
|
|
|||
|
|||
Intelliscreen werkt prima, alleen krijg ik het niet voor elkaar om de tijd op 24 uurs te zetten. Hij geeft nu steeds 02:40 PM aan. Weet iemand waar ik dit kan aanpassen. Ik heb 1.1.4 en de tijd van iphone zelf geeft wel 14:40 aan.
|
|
|||
|
|||
Das vreemd. Ik heb ook 1.1.4 en bij mij geeft ie gewoon 14:40 aan in intelliscreen... Misschien toch iets in je settings?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb m op Nederlands staan, maar Duitsland kan ook als je geen Nederlands pakket gedownload hebt. Dan pakt hij asl het goed is de 24 uurs instelling.
|
||||
|
||||
ok. Enkel vraagjes nu nog. Is het de moeite om te installeren. Werkt het lekker? Wat is de juiste reop voor nederlandstaligen.Waar moet je op letten...
Ik wil agendaitems voorop en eventueel mail. |
|
||||
|
||||
Ik vind het wel lekker werken, maar het is nog steeds geen 1.0 versie. Het blijft een beta.
Zo heb ik nog steeds dat smsjes over dat scherm worden gegooid enzo. Het blijft gewoon in ontwikkeling. Repo voor nederlandstaligen is er niet volgens mij.. Alleen een Engelse versie voor zover ik heb gezien. |
|
||||
|
||||
ok. Dan nog even wachten op Alpha...
|
|
||||
|
||||
Er is een nieuwe Beta update....wie heeft hem gedaan? 0.92BETA
|
|
|||
|
|||
Ikke! Maar ik zie niet veel verschil. Behalve een auto-dim Time optie. Maar ik heb al verschillende updates gedaan, dus weet niet of deze optie er al op zat... Maar ik merk wel steeds minder problemen. Is lekker stabiel geworden!
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. De smsjes die binnenkomen, komen nu niet meer over het scherm heen. Ze werken er goed mee door in ieder geval.
|
|
||||
|
||||
smsjes liepen bij mij ook niet over scherm heen...
|
|
|||
|
|||
Nou wordt het nog tijd om de agenda te resizen... Kun je tenminste meer afspraken dan twee zien...
|
|
||||
|
||||
Je kan je afspraken toch verder scrollen op het scherm....
|
|
|||
|
|||
Dat kan inderdaad, maar ik vindt het overzichtelijker en fijner om meer afspraken in één oogopslag te zien.
Daarnaast heb ik Kate draaien met alleen de reminders aan. Die werken prima naast elkaar. Ik ga nog eens in die xml kijken. Misschien kan ik daar de grootte aanpassen Peter |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
|
|