Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe jij moet betalen??? ik niet.... Voor intelliscreen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hoe jij moet betalen??? ik niet.... Voor intelliscreen
|
|
|
|||
|
|||
Welke versie draai jij dan? Ik heb met v1.01 slechts een 10 dagen trial periode. Ik zal daarna moeten betalen vrees ik.
|
|
||||
|
||||
van source : www.intelliborn.com versie 0.95BETA en k moet er niks voor betalen, dat vind k straf.
Goed dat k t weet, zal k al zeker niet updaten, want versie 0.95BETA draait gelijk niks, dus geen reden tot update. |
|
|||
|
|||
Aan de ene kant heb je wel gelijk, maar de verbeteringen/aanpassingen verdedigen wel enigszins de prijs (de $19,99 versie dan). Moet nu even kijken of het waard is om een Google pay account te openen.
|
|
||||
|
||||
blijf k wel fijn op 0.95BETA geen probleem mee, en vele functies zitten erin, als je de app trug wilt zonder betalen, vraag je t maar, dan post k em wel.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je aanbod. Goed om te weten dat je nog een backup hebt. Ik neem wel contact met je op als het zo ver is. Wellicht dat een paypal betaalmogelijkheid komt. Dat heb ik wel.
|
|
||||
|
||||
Pff had in weer even geluk dat ik wooreer ging kijken op de site van de maken. Waarom? Omdat er als versie stond 1.0.1. Ik had 0.9.5 Beta. Plots dacht ik aan 10 juni. ( zie enkele posts hiervoor). Als ik op de maker zijn site ging kijken zal ik als verbetering - License- daarom even naar hier komen kijken en ja hoor....betalend. Ga dus nog wel even uitkijken ;-)
|
|
|||
|
|||
Heb het ook gezien. Maar voorlopig ga ik nog geen geld betalen voor apps. Zelfs niet als ze zo goed zijn als Intelliscreen. Met de App Store en zo in het verschiet, zullen we nog genoeg geld moeten neerleggen als we nog eens een leuke app willen hebben op onze (nieuwe) ïPhone...
|
|
||||
|
||||
Maar ik kan mij herinneren dat de beta's een expiration date hebben van 10 juni. Of te wel, deze zouden 10 juni moeten stoppen met werken. Toch?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat 0.95BETA ook een expiration date had hoor. Ben er vrij zeker van. Heb dat hier ook al gelezen. Dus je gaat niets winnen als je gaat downgraden naar 0.95BETA... Maar ik ben natuurlijk (zoals altijd) niet 100% zeker eh!
|
|
||||
|
||||
En nu 1.02 = betalen, think before you update!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het programma zal wel niet meer werken na 10 juni zeker? Net zoals alle andere programma's waar een trial period op zit. Krijg je alleen nog zo een mooie grote knop met "Get License" of "Buy blablabla" op. En verder niets meer. Of we krijgen hetzelfde fiasco als met Kate/Caterpillar... Ik heb het voorlopig veiligheidshalve al gedeïnstalleerd... Heb met Kate veeeeeel te veel problemen gehad... Ik hoop dat ik het mis heb, maar met de komende SDK en zo, gaan ze echt wel gierig worden met freeware...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@ Croiman,. En als het zo zal zijn - zoals hierboven- of erger zoals met KATE |
|
||||
|
||||
mensen.. hou in de gaten dat alles wat verband houdt met illegale activiteiten niet is toegestaan op iphoneclub..
|
||||
|
||||
Citaat:
K heb nog de versie ervoor. Dit is dan toch nie verkeerd vo te posten, correct??? |
|
||||
|
||||
Ik vind van niet Croiman!
Citaat:
greets
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
|
|