Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geen problemen, ook niet met mail refreshen. Heb het gister geinstalleerd en vandaag geupdate. Update heeft nieuwe optie waar je kunt instellen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb geen problemen, ook niet met mail refreshen. Heb het gister geinstalleerd en vandaag geupdate. Update heeft nieuwe optie waar je kunt instellen dat de datum en tijd wel zichtbaar moeten blijven. Wat er verders nieuw is weet ik niet. Nu is het een mooi programma, gebruik het wel alleen voor mijn calender items.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ziet er aardig uit, zal het even een paar dagen proberen. Kate was simpeler en minder schreeuwerig (en niet gratis). Heb een zwarte achtergrond erachter gezet, anders is het wel heel druk
|
|
||||
|
||||
Momenteel krijgt intelliScreen mijn voorkeur, wat de toekomst brengt moeten we nog even afwachten. Beter kan het altijd, maar ben wel tevreden met de info in mijn lockscreen.
3G - FW 3.0 I wish i was a Macintosh! Laatst gewijzigd door pevi; 14-05-08 om 21:46. |
|
|||
|
|||
heb hem ook even geprobeerd, ziet er zeker mooi uit,alleen al mijn mails zijn ineens verdwenen
|
|
|||
|
|||
Heb de app zonder problemen geïnstalleerd en werkend. Echter, ik merk op dat al mijn afspraken 1 dag naar voren zijn geschoven. Iemand zelfde issue en/of oplossing hiervoor?
Update: Heb bovenstaande issue opgelost. Voor diegene die er ook tegen aan lopen: bij mij werd bovenstaande weer normaal door het uitzetten van Calendar Time Zone Support bij de normale iPhone settings. Laatst gewijzigd door kien; 14-05-08 om 22:56. |
|
|||
|
|||
Ik snap deze app niet zo goed
als je een gemiste oproep hebt dan staat deze toch altijd met een melding in je scherm zelfde als met een sms dan is dus alleen het voordeel het weer, afspraken en verjaardagen??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
hier vind je er een tuttorial over om te instaleren Laatst gewijzigd door truckdiver; 15-05-08 om 08:47. |
|
||||
|
||||
Vanochtend lege iPhone batterij en had om 2300 nog een kwart. Trekt dus wel wat meer stroom!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb blijkbaar iets verkeerd gedaan...
Calender voor eventuele afspraken staat er bij mij niet op en bij 'weather' heb ik "antwerp, Belgium" ingegeven en er komen ook geen gegevens op. Overzie ik iets? Ik heb nochthans volgens bovenstaande tuttorial alles gevolgd |
|
|||
|
|||
Ik snap niet dat iedereen hiermee zoveel problemen heeft. Ik heb wel alleen Weather en Calendar en gemiste sms aanstaan. Dus dat Mail en News gedoe heb ik gewoon uitstaan... Weather ook gewoon braafjes in Celsius. Autocheck Mail op OFF staan en Show Time/Date op ON. Werkt perfect! Keep those cool apps coming, zou ik zo zeggen!
|
|
||||
|
||||
het zijn echter geen problemen, alleen na de install staat er bij mij geen optie om de calender voor afspraken in te stellen omdat die er gewoon niet bij staat...
Bij weather : typ ik dan Antwerp, Belgium in? Predd sprak over een update... daar ligt het mss aan... Laatst gewijzigd door Vonny; 15-05-08 om 11:11. |
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon Antwerpen proberen... Alleen de stadsnaam schrijven, niets extra!
|
|
||||
|
||||
okiudoki, bedankt voor je reactie...
echt raar, na de install zie ik in mijn settings niets staan over calender :s Mss heeft het iets te maken met een andere app die ik ook op de iphone draaiende heb. Heb ondertss vwallpaper eraf gezwierd daar ik anders de app niet kon installeren. Mss screwcommon er ook afhalen... |
|
|||
|
|||
Settings --> General -->Date & Time --> Time Zone Support
Zet deze maar op OFF als je niet elke week naar een ander niet-Europees land reist. vWallpaper zou ik er sowieso vanaf zwieren, maar screwcommon kan je laten staan... |
|
||||
|
||||
ik heb de app 'todolist' er ook opstaan... als ik instelliscreen installeer gaan mijn "te doen" messages weg... mss ligt daar de reden dat ik de calender niet in intelliscreen zie
|
|
||||
|
||||
Ik krijg het weer bij mij ook niet aan de praat. Heb mijn eigen dorpje geprobeer, maar ook Rotterdam of Amsterdam. Helaas zonder resultaat.
|
||||
|
||||
Dacht ergens gelezen te hebben dat Nederland nog niet ging....
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn regio veranderd in Belgie en toen gaf hij het wel weer en ik Celcius. Dus dat is wel een oplossing.
|
|
|||
|
|||
Wel vreemd maar dat kan verklaren waarom alles perfect werkt bij mij. Ik heb alles op Belgie staan en ben zelf ook Belg.
Nee even serieus, dat zou het echt wel kunnen zijn. Hoewel ik de logica toch niet helemaal snap... Maar hopelijk zijn daarmee de problemen dan toch opgelost... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
|
|