Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mischien omdat ie het al ziet aankomen Ik ga dr iniedergeval niet voor betalen! Greetz, Stiruam...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mischien omdat ie het al ziet aankomen Ik ga dr iniedergeval niet voor betalen!
Greetz, Stiruam |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
k heb de versie 0.95beta en geen verval datum erin staan, terwijl het toch van de originele source komt.
|
||||
|
||||
Als de trail afgelopen is kom ik bij je aan kloppen croiman!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het bericht van de trail kwam er enkel in als je hem in - of uit schakeld. Dus in de applicatie.
|
|
|||
|
|||
Het bericht kwam er bij mij bij 0.95BETA als ik het geinstalleerd had. Daarna moest ik in dat popup venstertje op Enable Intelliscreen drukken. Dus vlak vantevoren kwam ik de tekst tegen dat het slechts een trial was. Maar we zullen 10 juni wel zien...
|
|
|||
|
|||
Meh, ik heb nu de 1.04 versie, en ik moet er opeens voor betalen. Ik moet zeggen dat ik er niet echt van gecharmeerd ben dat ik het nooit van tevoren heb geweten...
|
|
||||
|
||||
Hallo .... !, hier is het al reeds een geruime tijd bezig dat je moet gaan betalen en als je op de maker zijn site gaat kijken staat er bij verbeteringen ..."license" dit heeft het voor mij alleszins verraden.
|
|
|||
|
|||
Ja natuurlijk staat het daar. Maar ik ga eigenlijk niet voor elke upgrade op de website van de maker kijken of ik toevallig voor de upgrade moet betalen.
Het eerste wat ik dacht toen ik de upgrade zag was eigenlijk "Ha! Eindelijk uit beta." Maaja, dat plezier was snel gedoofd. |
|
||||
|
||||
Tsja, zat er in. Moet zeggen dat het wel een appsje is waar ik niet meer zo graag buiten wil, ik overweeg dan ook het aan te schaffen eerlijk gezegd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
"R" heeft wel gelijk. Ik heb voorlopig nog geen enkele app gekocht voor mijn iPhone, maar bij deze wil ik het wel overwegen. Eerst ff afwachten wanneer en OF ik de nieuwe iPhone kan kopen. Daarna zien we wel weer...
|
|
||||
|
||||
Yep , het is zover :-( Maar gelukkig geen probs zoals bij KATE....
|
|
||||
|
||||
Byebye Intelliscreen, hello iToday
Ps: die laatste versie van Intelliscreen, nam trouwens veel meer batterij af dan de beta (0.9x) versies.. Hadden jullie dit ook? |
|
|||
|
|||
Itoday doet het bij mij op dit moment slecht. Sinds versie 0.5 stopt de muziek als ik hem wakker maak. (en nee heb vWallpapers uitstaan)
|
|
||||
|
||||
the best option...
|
|
||||
|
||||
Ik heb de regels van het forum niet tot in detail gelezen, daarom mijn vraag of het toegestaan is om de hack voor IntelliScreen te posten? (Aangezien dit echt een geweldige applicatie is) In principe is het hacken van de iPhone natuurlijk net zo fout als het hacken van een applicatie voor een gehackt apparaat
|
|
||||
|
||||
Nee Nee het hacken van de iPhone is niet illegaal het void alleen je garantie. Want je hebt voor het apparaat betaald. Het posten van gehackte software levert De dev niks op dus tja...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Afgelopen week een licentie voor IntelliScreen gekocht. De trial werkte namelijk een stuk beter dan iToday (die het bijna altijd onmogelijk maakte om mijn iPhone meteen te unlocken). Ik heb de goedkoopste gepakt, dus voor ongeveer 3,30 euro heb ik een mooi afspraken schermpje op mijn lock-screen
|
|
|||
|
|||
HEY Croiman, hoe staat het eigenlijk met jouw versie? Is die nog steeds gratis of heb je ook al een licentie gekocht?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
|
|