deel jouw Activator set-up discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Activator word niet vaak besproken hier, terwijl het een ontzettend handige tool is. mijn set-up op het moment: short hold at homescreen: Activate NC down ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
deel jouw Activator set-up
Activator word niet vaak besproken hier,
terwijl het een ontzettend handige tool is. mijn set-up op het moment: short hold at homescreen: Activate NC down short hold volume at home and lockscreen: activate Camera swipe right statusbar: Remove Background double press home button at homescreen: Show Now Playing Bar (dit zodat ik eerst de Auxo toggles te zien krijg) double press sleep button at lockscreen: Flashlight double press home button at lockscreen: Toggle Wi-Fi. Wat is jouw Activator set-up? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Activator Assignments:
Place New Call (CallBar) From Screen Bottom (Slide In Gesture): At Home Screen, In Application, At Lock Screen CardSwitcher Double Press (Home Button): At Home Screen, In Application Show Now Playing Bar (System Actions) Triple Press (Home Button): At Home Screen, In Application Now Listening Hold (Status Bar): At Home Screen, In Application Play (audio) Connected (Wired Headset): At Home Screen, In Application, At Lock Screen Play/Pause (Audio) Both Press (Volume Buttons): At Home Screen, In Application, At Lock Screen Next Track (Audio) Up Short Hold (Volume Button): At Home Screen, In Application, At Lock Screen Swipe Left (Status Bar): At Home Screen, In Application, At Lock Screen Previous Track (Audio) Down Short Hold (Volume Button): At Home Screen, In Application, At Lock Screen Swipe Right (Status Bar): At Home Screen, In Application, At Lock Screen LockGestures One Finger Double Tap Gesture: Unlock Two Finger Tap Gesture: Play/pause music |
|
|||
|
|||
mooi lijstje! Je zou bijna denken dat jij graag naar muziek luistert op je iPhone
|
|
||||
|
||||
En je zou het nog goed hebben ook Daarbij heb ik het NC geactiveerd in LockScreen middels Bulletin (ook mogelijk met Springtomize), dus daardoor heb ik NCSettings met onder meer flashlight & wi-fi binnen swipe-bereik
De volume button short hold voor camera is op zich ook een goede, als je het niet al gebruikt voor muziek |
|
|||
|
|||
Door jou post ben ik ook eens gaan kijken naar Activator (die toch al -tegen mijn zin in- verplicht geïnstalleerd stond). Nu ben ik echt helemaal om, er is één functie die ik altijd al gewild heb en die Apple stom genoeg gewoon níet toe lijkt te willen voegen. Maar daar kom ik zo op.
Applicaties: Springflash Triple Press (Home Button): Anywhere Sweetheart (snelkoppeling voor één telefoonnummer) Long Hold (Home Button): Anywhere Toggle Recording (Display Recorder) Short Hold (Sleep Button): Anywhere Muziek: Next Track (Audio) Up Short Hold (Volume Button): At Lock Screen Previous Track (Audio) Down Short Hold (Volume Button): At Lock Screen Beiden alleen in lockscreen zodat ik de iphone niet uit mijn zakken hoef te halen. Bovendien heb ik nu de volgende shortcut voor controls bij actief gebruik: Show Media Controls (Auxo) Double Press (Home Button): Anywhere En tot slot DE toevoeging van de eeuw (ik kan het niet genoeg benadrukken ): Play (Audio) Connected (Wired Headset): Anywhere Laatst gewijzigd door BelovedNL; 20-02-13 om 16:47. Reden: grammatica |
|
||||
|
||||
Vraagje over gebruik met Activator:
Ik heb bij "Anywhere" , "Home button" , "Long Hold" , heb ik de App "Camera+" aangegeven. Maar, als na 5 min mijn iPhone op Lock springt, ik moet dus met een code unlocken, dan werkt het openen van Camera+ niet. Ik krijg bij een Long Hold, "stembesturing" open. Kan het zijn dat bij een vergrendelde iPhone, Activator niet werkt, eerst ontgrendelen met de code dus ???
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan namelijk dat er een andere toepassing "voor" zit. |
|
|||
|
|||
Ik heb speciaal activator moeten installeren om van die vervelende muziekspeler op het lockscreen af te raken (als je per ongeluk 2 maal op je home toets drukt ).
At lockscreen > bij Home button : Double press : DO NOTHING Anders heb ik activator echt niet nodig , geloof me ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 februari 2013 om 22:41 ---------- IDD .... maar die kun je toch verwijderen ? |
|
||||
|
||||
@BelovedNL
Leuke instellingen, komt veel overeen haha En ik vind dat die auto-play bij plug-in optie ook standaard erin zou moeten zitten... Net als dat hij stopt wanneer je unplugt! Citaat:
Je kan overigens Stembesturing uitschakelen in je Vergrendelslot opties (zo heten dat paneel in het NL toch?). |
|
|||
|
|||
@Bubbly en @BelovedNL; hebben jullie al eens naar Plugication gekeken?
Speelde gelijk muziek af als je je oordopjes aansloot. Ik gebruikte het destijds icm Spotify. Werkte toenertijd erg goed onder iOS 5.1.1 Geen idee of die tweak al up to date is |
|
||||
|
||||
Activator doet dat voor je, hoe minder geïnstalleerde tweaks hoe beter
|
|
||||
|
||||
Nieuw jaar, nieuwe acties, nieuwe set-ups!
Wat zijn die van jullie anno april 2014? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activator Update | MathiasB | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-05-13 13:13 |
activator | sawacha | Jailbreak apps en thema's | 7 | 18-09-11 13:19 |
Activator | dieselpower | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-04-11 18:58 |
Activator | Jitse | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-03-11 18:01 |
Activator probleempje | Maradona10 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-06-10 15:35 |
|
|