Toggle discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben opzoek naar een toggle voor SBSettings waar ik mee kan multitasken. Dus niet een toggle om de multitask aan of uit mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toggle
Hallo!
Ik ben opzoek naar een toggle voor SBSettings waar ik mee kan multitasken. Dus niet een toggle om de multitask aan of uit mee kan zetten maar echt om tussen apps te switchen. Ik mag binnenkort aan de iPhone 5 en tot die tijd moet ik het doen met een iPhone 4 waarvan de homeknop niet tot nauwelijks werkt. Daardoor dank ik god op mijn blote knieen voor mn huidige Jailbreak... het enige wat ik mis is bovengenoemde toggle, help! Groeten, Bart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk niet dat zoiets bestaat...
Je zal altijd via een tweak moeten...bv.Zephyr of Springround...Die kan je dan middels activator...of via de settings app configureren...
|
|||
|
|||
Ik heb zelf nog een 3gs met een slecht werkende homeknop liggen, ik gebruik Zephyr en ben er reuze blij mee. Dit werkt voor mij fantastisch.
|
|
||||
|
||||
Gebruik Activator om de thuisknop-functie te vervangen.
Neem trouwens een kijkje op m'n profiel voor mogelijke oplossingen voor je knop, die je misschien nog niet hebt uitgeprobeerd. |
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sbsettings phone toggle | bubmc | Jailbreak apps en thema's | 13 | 30-05-12 17:44 |
3g toggle op springboard | Kwiq | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-11-09 09:45 |
3G Toggle on/off | Gary | iPhone algemeen | 6 | 08-10-08 15:21 |
Bossprefs c-toggle | Duckwhisperer | Jailbreak apps en thema's | 3 | 09-09-08 20:12 |
iToggle en Toggle | topke | Archief | 0 | 23-01-08 19:47 |
|
|