//

thema's aanpassen

thema's aanpassen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoewel ik zoveel leuke lockscreen thema's voorbij zie komen hier en ik ook al veel op mijn iPhone heb staan, kan ik er geen een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-13, 14:02
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard thema's aanpassen

Hoewel ik zoveel leuke lockscreen thema's voorbij zie komen hier en ik ook al veel op mijn iPhone heb staan, kan ik er geen een van gebruiken..

Het lukt mij niet om het bestandje lockbackground aan te passen? Ik kom via cyberduck in mijn iPhone en kan in principe alles wijzigen, maar als ik kies om iets te bewerken met text editor, dan opent zich wel een schermpje, maar zonder gegevens?

Ik kan dus niet mijn weerlokatie hier in aanpassen of zo...Dit is tot nu toe bij alle lockscreenthema's die ik heb geprobeerd..Ik werk op een macBook pro, moet ik hier iets op aanpassen of zo? Ik snap het niet meer...
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-13, 14:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Ik kom via cyberduck in mijn iPhone en kan in principe alles wijzigen, maar als ik kies om iets te bewerken met text editor, dan opent zich wel een schermpje, maar zonder gegevens?
Installeer Netatalk uit Cydia op de iPhone. Nu kan je met OS X Finder in de iPhone en bestandjes openen met de standaard OS X Text Editor.
  #3  
Oud 25-03-13, 16:04
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Installeer Netatalk uit Cydia op de iPhone. Nu kan je met OS X Finder in de iPhone en bestandjes openen met de standaard OS X Text Editor.
Had ik al gedaan na jouw eerdere tip over netatalk..Maar dat werkt niet?
Ik kan niet in mijn iPhone komen? Totalfinder ook al geprobeerd...

Wat doe ik dan fout? Wellicht handleiding? Haha...

Edit..Het lukt!! Alleen kan ik nog niets aanpassen? Iedereen zegt bij de lockscreen thema's dat ik lockbackground.html moet aanpassen aan mijn plaats, maar hier staat bij nooit info in om aan te passen? Loop iedere keer hier tegen aan zeg maar...

Laatst gewijzigd door pdavie2311; 25-03-13 om 17:57.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aanpassen iSTSG Twilight Pro thema.. Flock Jailbreak apps en thema's 28 31-07-12 11:25
Thema's naar eigen wens aanpassen Maaike_22 Jailbreak apps en thema's 15 12-07-11 21:31
Slidertext aanpassen dmv een Thema noteboeki Jailbreak apps en thema's 0 15-03-11 14:51
Weer thema aanpassen jeffrey52 Jailbreak apps en thema's 0 21-03-10 19:51
Thema's aanpassen op een legale manier? Charissastap Archief 1 15-08-08 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:06.