Mini2 Retina4G +cellular discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zoek ik uit welke waarde mijn 4s en nieuwe Min2 heeft? Dat Jailbreak: het zegt mij niets simpele uitleg graag? Ik krijg whats app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mini2 Retina4G +cellular
Hoe zoek ik uit welke waarde mijn 4s en nieuwe Min2 heeft?
Dat Jailbreak: het zegt mij niets simpele uitleg graag? Ik krijg whats app niet op mini2, hoezo kan niet? Heb om toch contact te onderhouden Lime erop gezed en moest m’n gsm nummer gebruiken om de account daar te verifieren en accorderen. Echt geen andere oplossing? Nu moet ik mijn vrouw in Suri nog begrijpbaar vertellen hoe zij dat moet oplossen op haar 4S. zodat we weer kunnen spreken met elkaar en videobeeld hebben. Skype was geen probleem ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 maart 2014 om 17:52 ---------- Beta.....? wat is dit wat zegt dit hoe vind ik dit? Firmware hetzelfde allemaal?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op een iPad kun je Whatsapp niet installeren, dus het klopt dat dit je niet lukte. Hebben jullie videobellen via FaceTime al geprobeerd?
Laatst gewijzigd door s.keesen; 22-03-14 om 23:26. |
|
||||
|
||||
Je kunt inderdaad FaceTime en iMessage hiervoor gebruiken, dan heb je geen apps van derden nodig. Alternatief inderdaad apps zoals Skype en Telegram, LINE, Tango, We-Chat, WhatsApp, enz.…
|
|||
|
|||
kan dat pas als ik in Suri ben.
Mijn andere vragen ook duidelijkheid verkrijgbaar? |
|
||||
|
||||
Citaat:
- Geen zichtbare schade (als nieuw) - Minder dan een jaar oud & wordt nog door Apple aangeboden (huidige generatie) Dan: per jaar ± 25% (meestal zo'n € 150 per jaar) van de aankoopprijs (zonder abo) aftrekken. Na twee jaar ligt de aftrek lager. Dus stel je 16GB 4s is 2,5 jaar oud, heeft geen of lichte schade en kostte destijds € 600 tot € 700 los, dan ligt de gemiddelde prijs tegenwoordig zeker onder de € 300. Een blik op Marktplaats toont dat prijslabels op de meeste 16GB iPhone 4s tussen de € 200 en € 250 liggen. Met*het doorverkopen van een iPad mini heb ik geen ervaring, maar de prijzen zullen in procentpunten vergelijkbaar zijn. Het is maar wat men ervoor wilt betalen en wat dat betreft zijn Apple producten waardevast. Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
IK heb nergens iets gevraagd om iets te verkopen.!.!.! hoe dat hier komt geen idee?? het ging over de Beta waarde.....?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Aha, juist. De term waarde wordt hier over het algemeen gebruikt als het om een prijs van een iDevice gaat. En je vroeg letterlijk om de waarde van jouw apparaten, vandaar de verwarring.
Ik weet verder niet wat een 'beta-waarde' is. Ik neem aan dat het gaat over de iOS-versie. iOS is de software die draait op je iPhone en iPad. Voorbeelden van iOS versies zijn: iOS 6.0, iOS 7.0, iOS 7.0.6, iOS 7.1. Dan zijn er inderdaad beta-versies, versies die niet geschikt zijn voor de gewone consument. Timosha gaf hiervan al een voorbeeld. Voor meer hierover: linkje. Als je wilt kijken welke versie op jouw apparaat staat: Citaat:
|
|
|||
|
|||
OOO\ooo to much english. in de linkje van Timosa.
Waar vind ik terug op m’n 4S welke beta ik dan heb? Ik heb nu maar wat ingevuld omdat ik hier op de website/ forum wilde komen. Maar niet begreep wat het betekend. Net als al die andere "kreten” |
|
|||
|
|||
Jij hebt geen Beta op jouw iPhone. Beta's zijn alleen maar beschikbaar voor ontwikkelaars. Volg de instructies van @Bubbly om na te gaan welke iOS versie er op jouw iPhone staat.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
mini2 rettina $g+cellular |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air Cellular of niet | lieven54 | iPad algemeen | 4 | 30-11-13 09:37 |
Cellular data manager | letoir | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-07-13 02:32 |
Ipad Wi-Fi + Cellular | Bolskur | Koopinformatie USA | 1 | 02-01-13 06:14 |
Ipad Wi-Fi + Cellular | Bolskur | iPad algemeen | 2 | 29-12-12 19:19 |
iPhone4g - Wat is cellular data? | purse-o-nality | iPhone algemeen | 1 | 04-08-10 12:25 |
|
|