Cydia blijft hangen bij update discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) bij mij lukt het nu gelukkig al!! ik heb gewoon naar het proberen om openssh te installeren , de gevraagde updates laten installeren en toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
bij mij lukt het nu gelukkig al!!
ik heb gewoon naar het proberen om openssh te installeren , de gevraagde updates laten installeren en toen deed hij het!! Laatst gewijzigd door gemmelos; 02-08-08 om 10:20. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Cydia is echt crap ... een custom pwn zonder Cydia, hopelijk is het nu in orde.
|
|
|||
|
|||
Mijn ervaring na alles in 1x te willen updaten is 1 voor 1 de updates te installen
klik app recht boven modify kies voor upgrade dan recht boven confirmen naar mijn ervaring moet het dan stukkeb beter gaan
|
||||
|
||||
Kijk ook eens op https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post182937 lijkt goed te gaan (nu al 6 keer gelukt na een app install...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
complete update cydia, blijft hangen op "reloading data" | whazzzup | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-06-10 23:24 |
Na update in CYDIA blijft Iphone hangen op APPLE logo | pdewildt | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-05-10 12:41 |
Cydia blijft hangen na update | aeger | Archief | 1 | 11-11-09 15:18 |
Cydia blijft hangen | jevousaime3 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 27-10-09 17:26 |
|
|