iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia voor beginners: software, sources en meer (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/17428-cydia-voor-beginners-software-sources-meer.html)

King1987 19-10-09 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascal2611 (Bericht 370632)
Hoelang duurd het voordat je iphone gejailbreaked is met blackra1n?

Ben nu al half uur bezit en gebeurd volgens mij niet echt veel staat nog steeds op running in het schermpje.

Kan iemand mij hier meer over vertellen ?

Duurt hoogstens een minuut. Dus even overnieuw beginnen :)

pascal2611 19-10-09 22:15

Ik wil het nu opnieuw gaan proberen maar heel mijn Ipone wordt nu niet meer gevonden ook niet door Itunes wat kan ik nu doen ?

King1987 19-10-09 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascal2611 (Bericht 370650)
Ik wil het nu opnieuw gaan proberen maar heel mijn Ipone wordt nu niet meer gevonden ook niet door Itunes wat kan ik nu doen ?

Graag verder hier verder gaan :) Lees dit topic ook eens door ;)

SPehlivan 22-10-09 08:09

Hallo,

Ik ben nog nieuw in dit jailbreak. Dus heb een vraagje, is dr ook een app die je gespreksduur /gebeld/ontvangen en sms teller heeft?

// Mod: Bericht verplaatst naar deze discussie.

DutchWolf 22-10-09 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 372293)
Hallo,

Ik ben nog nieuw in dit jailbreak. Dus heb een vraagje, is dr ook een app die je gespreksduur /gebeld/ontvangen en sms teller heeft?

// Mod: Bericht verplaatst naar deze discussie.

Wat dacht je van Belstatus voor T-Mobile (als dat je provider is)

RedBull 23-10-09 12:27

Lijst
 
is er ergens op het net een lijst te vinden waar je overzichtelijk kan zien wat er allemaal te vinden is op cydia en eventueel met uitleg waarvoor het dient
want ik vind het soms onduidelijk als je via de iphone daar in ligt te zoeken

alvast bedankt

SPehlivan 23-10-09 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RedBull (Bericht 372942)
is er ergens op het net een lijst te vinden waar je overzichtelijk kan zien wat er allemaal te vinden is op cydia en eventueel met uitleg waarvoor het dient
want ik vind het soms onduidelijk als je via de iphone daar in ligt te zoeken

alvast bedankt

Graag zou ik dit ook willen weten

Chane 23-10-09 19:59

Hey.

Ik heb sinds vanavond ook Winterboard geinstalleerd. Gelijk maar eens thema geprobeerd.

Het thema wat ik gevonden had was "Opal UI" (v 2.0) en ik moet zeggen dat toch wel een heel goed thema is. Lekker smooth en strak.

Heeft iemand dit thema ook al eens geprobeerd? Het enige akkefietje was dat ik als ik het thema ingeschakeld had en ik reboote mijn iphone dat 'ie in herstelmodus kwam. Dus ik had mijn iphone even weer opnieuw gereboot en nu is hij weer helemaal goed. iPhone draait prima, geen andere troep geinstalleerd (zover ik weet?) en is niet trager geworden. Het enigste was nog mist is het toetsenbordje achtergrond bij de lockscreen. Maar je ziet de nummers wel. Dat is niet zo storend.

Maar is dat normaal? Of moet je eerst thema uitschakelen en dan pas booten?

AtesYurek 23-10-09 20:32

Ik hen een paar apps gedownload via cydia maar ik kan ze niet meer verwijderen? Ik heb de home button ingedrukt gehouden maar ik kon de apps niet verwijderen

WDS001 23-10-09 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AtesYurek (Bericht 373300)
Ik hen een paar apps gedownload via cydia maar ik kan ze niet meer verwijderen? Ik heb de home button ingedrukt gehouden maar ik kon de apps niet verwijderen

Citaat:

In Cydia:

Manage/Packages/het betreffende progje / Modify

en voila
Zie dit topic. Even zoeken (met Google) en je had zeker iets gevonden ;)

AtesYurek 24-10-09 09:08

Dankje, maar ik kan nes emulator niet verwijderen en alle andere programma's wel?

AtesYurek 24-10-09 09:21

Is al opgelost;) maar nes deed het niet bij mij?

Chane 24-10-09 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chane (Bericht 373274)
Hey.

Ik heb sinds vanavond ook Winterboard geinstalleerd. Gelijk maar eens thema geprobeerd.

Het thema wat ik gevonden had was "Opal UI" (v 2.0) en ik moet zeggen dat toch wel een heel goed thema is. Lekker smooth en strak.

Heeft iemand dit thema ook al eens geprobeerd? Het enige akkefietje was dat ik als ik het thema ingeschakeld had en ik reboote mijn iphone dat 'ie in herstelmodus kwam. Dus ik had mijn iphone even weer opnieuw gereboot en nu is hij weer helemaal goed. iPhone draait prima, geen andere troep geinstalleerd (zover ik weet?) en is niet trager geworden. Het enigste was nog mist is het toetsenbordje achtergrond bij de lockscreen. Maar je ziet de nummers wel. Dat is niet zo storend.

Maar is dat normaal? Of moet je eerst thema uitschakelen en dan pas booten?

Weet niemand het?

DutchWolf 25-10-09 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chane (Bericht 373644)
Weet niemand het?

ik vermoed dat het "verdwenen toetsenbord" gewoon een instelling van je theme - kun je dus bij je winterbord aanpassen en zo een eigen gewijzigd theme maken :D

Chane 25-10-09 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DutchWolf (Bericht 373944)
ik vermoed dat het "verdwenen toetsenbord" gewoon een instelling van je theme - kun je dus bij je winterbord aanpassen en zo een eigen gewijzigd theme maken :D

Dank je wel. :) Maar hoe zit het met het booten, mag je bijvoorbeeld met een thema wel rebooten en booten? Die van mij kwam na een reboot/boot in herstelmodus.

DutchWolf 25-10-09 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chane (Bericht 374016)
Dank je wel. :) Maar hoe zit het met het booten, mag je bijvoorbeeld met een thema wel rebooten en booten? Die van mij kwam na een reboot/boot in herstelmodus.

Heb ik ook een paar keer gehad met de 3.01 gehackte versie - ik had toen de LCARS winterboard er op; die wou vaak de iPhone volledig rebooten en na een tijdje had ik de bovenste balk (met batterij, signaalsterkte etc) niet meer in beeld tot ik opnieuw rebootte.
Ik vond dat best wel lastig, maar ik heb daar met de gehackte 3.1 versie geen last meer van maar ik heb nu ook enkele opties in winterboard uitgeschakeld.:D

Dus echt rebooten is geen uitzondering met cydia en winterboard, lijkt mij.
Toch een bug van Cydia/Winterboard?

firefs 25-10-09 14:34

is er wat met de cydia site ofzo?
op de ene iphone kom ik niet op de cydia homepage, als ik cydia opstart, en op de andere iphone kan cydia niet downloaden net nadat ik blackra1n heb uitgevoerd... (beide iphones via Wi-Fi)

EDIT: vreemd, het lijkt wel te werken met internet via tmobile... en niet via Wi-Fi....

Chane 25-10-09 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DutchWolf (Bericht 374137)
Heb ik ook een paar keer gehad met de 3.01 gehackte versie - ik had toen de LCARS winterboard er op; die wou vaak de iPhone volledig rebooten en na een tijdje had ik de bovenste balk (met batterij, signaalsterkte etc) niet meer in beeld tot ik opnieuw rebootte.
Ik vond dat best wel lastig, maar ik heb daar met de gehackte 3.1 versie geen last meer van maar ik heb nu ook enkele opties in winterboard uitgeschakeld.:D

Dus echt rebooten is geen uitzondering met cydia en winterboard, lijkt mij.
Toch een bug van Cydia/Winterboard?

Ah oké. Thanks. :) Kan best heb er geen idee van. Het enigste wat ik nu heb ingeschakeld is de Opal UI theme. (Mooi theme, strak.) en de Transparant Dock Icons. Ah ja, ik probeer het later wel nog een keer.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firefs (Bericht 374178)
is er wat met de cydia site ofzo?
op de ene iphone kom ik niet op de cydia homepage, als ik cydia opstart, en op de andere iphone kan cydia niet downloaden net nadat ik blackra1n heb uitgevoerd... (beide iphones via Wi-Fi)

EDIT: vreemd, het lijkt wel te werken met internet via tmobile... en niet via Wi-Fi....

Heb ik soms ook last van.. soms kan ik op Wi-Fi opeens appstore niet meer in en met 3G wel weer. Vage zooi. :D

Timmeh_ 25-10-09 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firefs (Bericht 374178)
is er wat met de cydia site ofzo?
op de ene iphone kom ik niet op de cydia homepage, als ik cydia opstart, en op de andere iphone kan cydia niet downloaden net nadat ik blackra1n heb uitgevoerd... (beide iphones via Wi-Fi)

EDIT: vreemd, het lijkt wel te werken met internet via tmobile... en niet via Wi-Fi....

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chane (Bericht 374208)
Ah oké. Thanks. :) Kan best heb er geen idee van. Het enigste wat ik nu heb ingeschakeld is de Opal UI theme. (Mooi theme, strak.) en de Transparant Dock Icons. Ah ja, ik probeer het later wel nog een keer.

Heb ik soms ook last van.. soms kan ik op Wi-Fi opeens appstore niet meer in en met 3G wel weer. Vage zooi. :D

Zouden jullie deze discussie hier willen voortzetten?

Dan gaan we bij deze weer on-topic!

Shorty007 30-10-09 14:11

Hoe moet je in Cydia eigenlijk betalen als een betaalde app uit de Cydia Store wilt hebben?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.