MiVTones - iPhone-videoringtones voor firmware 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PeRzY neee het maakt niet uit als ik het nr wijzig of wat dan ook! hij plaats gewoon het filmpje niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja filmpjes kan ik gewoon afspelen in videotones dat is juist het rare!! hij plakt de filmjes niet achter mn contacten!! :s
|
|
|||
|
|||
Hoe kom ik in dat bestand van VideosTone? Ik heb hem gedownload maar vindt hem nergens terug.
|
|
||||
|
||||
Ga naar instellingen en dan onderaan staat videotones.er staat geen aparte icon op je springboard
|
|
|||
|
|||
ok bedankt, maar daar heb ik hem niet tussen staan, heel vreemd.
|
|
|||
|
|||
enig idee als dit er komt voor firmware 2.0 ?
|
|
|||
|
|||
Het is er nu voor FW 2.0, via Cydia te verkrijgen. Maar heb het gevoel dat het niet meer gratis is...
|
|
||||
|
||||
MiVTones - iPhone-videoringtones voor firmware 2.0
Vervang de saaie afbeelding op je iPhone die je tijdens het bellen te zien krijgt door een leuke videoringtone. MiVTone was eerder al verkrijgbaar onder de naam VideosTone, maar is onder de nieuwe naam nu ook geschikt voor iPhone-firmware 2.0.
Lees verder over: MiVTones - iPhone-videoringtones voor firmware 2.0 Tag: |
|
|||
|
|||
miVTones zojuist geinstalleerd... bedankt voor de tutorial... nu nog mijn iphonebrowser goed werkend.... constant foutmelding "path does not exist"
|
|
||||
|
||||
Iemand m al werkend op 2.0.1?
Na installatie hangt hij bij mij op het bootscherm (appeltje). |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geen probleem gehad met installeren? Werkt een hard reset nog?
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarna een reboot en dan hangt de iPhone op Applelogo... |
|
||||
|
||||
Ik kan hem nog niet enable'en omdat ik nog geen gebruiks.naam en ww heb. Jij dus klaarblijkelijk wel. Misschien kan je een nieuwe gebruiks.naam en ww aanvragen?
|
|
||||
|
||||
Ik las op hackint0sh dat je m schijnbaar moet rebooten.
Maar na een reboot hang m'n iPhone. Nu nog eens een clean restore proberen en alleen mivtones erop zetten, 's kijken of hij dan "heel" blijft na installatie van mivtones. edit: clean install, mivtones er alleen opgezet. geenabled, reboot --> iPhone hangt op Apple logo. Nog anderen met 2.0.1 die hem al hebben draaien? Laatst gewijzigd door matthijst; 10-08-08 om 14:15. |
|
||||
|
||||
Hier FW 2.0.1 draait als een zonnetje!! Als iphone is gemute..dan geen geluid.
Andere mp4 s speelt ie goed af. Misschien even opnieuw downloaden? |
|
|||
|
|||
ik heb problemen met mivtones het staat bij mijn instellingen maar verder geraak ik ni graag wat uit leg
|
|
||||
|
||||
Gebruikt er nog iemand Mivtones hier? Heb deze nu op mijn nieuwe iphone 3G geinstalleerd via cydia. Via Winscp zet ik de video's in de juiste map.
Nu komt het probleem. als ik een video in wil stellen als videotone dan krijg ik netjes de diverse video's in de lijst te zien naast natuurlijk de default.m4v. Ik kan de video's ook afspelen. Als ik dan stop dan staat het vinkje netjes naast deze video. Ga ik echter een menu terug en dan weer naar video's dan staat het vinkje weer op default.m4v... Enige optie is om deze te vewijderen en de video die ik wil gebruiken hernoemen naar default.m4v en die op de iphone te knallen en in te stellen. ik gebruik de trialversie en snap dus dat ik niet per contactpersoon een persoonlijke video kan instellen, maar op bovenstaande manier kan ik niet ff makkelijk 10 video's erop knallen en dan om de dag ff switchen in de lijst. Iemand nog meer dezelfde problemen of wellicht een oplossing? edit: Volgens mij werkt deze versie niet eens lekker met FW 2.2, zie onderstaande screenshot als ik mivtones verlaat wat er bovenaan in mijn algemene instellingen menu van de iphone staat: Laatst gewijzigd door houseguru; 14-01-09 om 01:58. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mivtones 3.0 | jurgen052 | Jailbreak apps en thema's | 9 | 20-08-09 19:40 |
videoringtones | mpdre | Ringtones en Wallpapers | 2 | 13-08-09 20:25 |
Videoringtones | FiXeR | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-11-08 21:35 |
|
|