Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Leuk programma, werkt best goed, behoudens dan de reeds probleempje met camera en photo. Wat mij ook opviel is dat als je het programma zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leuk programma, werkt best goed, behoudens dan de reeds probleempje met camera en photo. Wat mij ook opviel is dat als je het programma zelf in een categorie plaats (bv. tools waar je systeemapps heb staan) je geen programma's kan toewijzen. Ofwel de app moet op het springbord staan.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
met Categories krijg je alles mooi in mappen, maar hoe krijg je de geplaatste dingen die je in dat mapje hebt gezet weer terug op het springboard ???? ik kom er zelf niet uit
|
|
|||
|
|||
Als je Categories terug deleted komen al je apps terug op je springboard
Zijn er nog andere programma's zoals Categories? |
|
|||
|
|||
Categories in 2.0.1
Hoi,
Weet iemand of de app: Categories ook op de 2.0.1 iphone te krijgen is? en welke source moet ik daar dan voor hebben? |
|
||||
|
||||
is (nog) niet te krijgen, word wel aan gewerkt trust me, hij komt binnenkort!
|
|||
|
|||
Thanx man
|
|
||||
|
||||
Had hem eerder vanavond alweer doorgestuurd als nieuwtje
Heb hem nog niet getest, ga ik zo wel eventjes doen. |
|
|||
|
|||
Zit er al wat interessants tussen?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk. Ik stelde de vraag voordat ik het uberhaupt gelezen had
|
|
||||
|
||||
Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia]
Categories is een nieuwe applicatie, verkrijgbaar via Cydia. Hiermee kun je mappen op je springboard aanmaken, zodat je de geïnstalleerde applicaties wat beter kunt organiseren.
Lees verder over: Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] Tag: |
|
|||
|
|||
het maakt het idd wel overzichtellijker
|
|
||||
|
||||
werkt top!
Enige nadeel is dat mocht je iets willen verwijderen, je dit eerst vanuit een map terug op je springboard moet zetten, dan ingedrukt houden om op het kruisje te drukken, anders kan het niet Voor de rest weer TOP! Ik heb nu weer 1 springboard ipv 6 |
|
|||
|
|||
maar nu kan je toch ook meer apps dan 147 (of hoeveel het er ook mogen zijn)?
|
|
||||
|
||||
Mwa, of het kan weet ik niet:
Citaat:
Ik heb een (klein) probleeempje, ik heb de iconen anders gerangschikt, maar er wordt geen nieuwe screenshot gemaakt Edit: opgelost, ff "restart sb" in categories, en de nieuwe screenshot wordt getoont TopAPP! Laatst gewijzigd door cypher21; 03-09-08 om 18:42. |
|
|||
|
|||
ook niet na opnieuw opstarten?
|
|
||||
|
||||
Nee, opnieuw opstarten hielp niet eens :S Ik moest het springboard restarten in Categories (zoals ik al ge-edit had, zonder jouw post gezien te hebben)
|
|
|||
|
|||
hier voor de mensen die het niet precies weten hoe je het moet installeren en hoe het werkt een handleidingkje:
iClarified - iPhone - How to Organize Your iPhone Applications Into Folders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wallpaper in categories mappen wijzigen | Bijlie | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-06-10 06:25 |
Limiet van applicaties overgaan met Categories | frove | iPhone algemeen | 11 | 25-06-09 18:06 |
geïnstalleerde ringtones van cydia , weervinden in iPhone met winSCP | jordiavp | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-08 23:13 |
AppFlow: bekijk geïnstalleerde applicaties als CoverFlow | Michael | Jailbreak apps en thema's | 23 | 12-12-08 09:14 |
|
|