Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP ik start categories op maar als ik op een APp klik ben ik terug op begin scherm al verschillende keren gereeboot wat kank doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP
ik start categories op maar als ik op een APp klik ben ik terug op begin scherm al verschillende keren gereeboot wat kank doen en ik kan hem niet verwijderen via cydia want cydia zit ook in myn map met categories |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Kunnen Web-appl. ook in een map worden gezet.
Lukt me tot nog toe niet ????? |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om de icons die de mappen krijgen zelf te veranderen? dus niet een icon uit de lijst te kiezen maar bijv. door winscp het icoon te veranderen?
|
|
||||
|
||||
Categories
Er is sinds vandaag een update uit..Het werkt nu beter en is stabieler...Ook zijn er meer iconen bij gekomen...
Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 04-09-08 om 18:27. |
|
||||
|
||||
//samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Ik vind het tot op heden een van de zinvolste applicaties. Heb nu netjes mijn applicaties geordend. Alleen die 2 woorden- boeken krijg ik er maar niet in. In de map "vakantie" blijven 3 applicaties staan met een vraagteken met de tekst phrasebook. Ook als ik die verwijder en opnieuw de woordenboeken invoeg, blijft het verschijnsel zich voordoen.
Iemand hiervoor de oplossing. Laatst gewijzigd door seagull; 08-09-08 om 22:43. |
|
|||
|
|||
Ik was er erg blij mee, maar na de update van 2.0.1 naar 2.0.2 zijn mijn mappen weg. Helaas had ik bijna alles (dus ook cydia/installer/instellingen/categories zelf/etc.) in mappen staan. Iemand enig idee hoe ik de mappen weer tevoorschijn tover (middels Ssh misschien?) of de apps uit de mappen kan halen?
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat er gisteren fout is gegaan; dacht dat ik gisteren Michael's custom firmware erop had gezet en daarna mijn 2.0.1 instellingen had teruggezet. Blijkbaar niet, heb dat nu weer/wel gedaan en het werkt weer
|
|
|||
|
|||
iemand een idee of ik de iconen die in de mappen van categories staan kan veranderen? Ik heb nu de mappen aangemaakt maar die apps die daar in staan hebben niet het icoon van de theme die ik ingesteld heb. Hoe kan ik die wel veranderen?
GRTZ |
|
||||
|
||||
Echt een heerlijke app is dit Ben er super tevreden over. Mijn SpringBoard is nu ook lekker overzichtelijker, en dit staat ook nog eens veel beter
|
|||
|
|||
Citaat:
Is wel wat werk, want je moet eerst de originele icons opzoeken in de filesystem van je iphone, daarna fixen met een tool anders kun je ze niet openen, daarna editen met photoshop en daarna weer uploaden naar je iphone. |
|
|||
|
|||
weet iemand of het mogenlijk is om ook webapp's (weblinks op springboard) in mappen te zetten?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
categories
Ik heb een groot probleem.
Ik had iphone 3G versie 2.0.2 . En ik had met categories 2 mapjes gemaakt: 1 met games in en 1 met Programma's in. Nu had ik in het mapje Programma's Categories en Installer gestoken. Vanmorgen heb ik geupdate naar 2.1. door eerst legale software update te doen met itunes en dan te kraken met quickpwn. Allemaal geen probleem maar nu zie ik op mijn homepage niet mijn 2 mapjes meer met Games en programma's in. Dus ik ben alles kwijt ook al staat het er nog op. Moest ik Categories kunnen openen op mijn iphone zou mijn probleem opgelost zijn maar dat stond in het mapje programma's en dat zie ik nu niet meer... Ik heb al geprobeert categories te instaleren en dan wissen en weer installeren met cydia maar niets helpt. ... |
|
||||
|
||||
Na een update is al je 'jailbreakdata/progs' weg.
|
|
|||
|
|||
categories en 2.2 upgrade
Ik heb een foutje gemaakt bij de upgrade naar 2.2; ben vergeten om de itunes apps uit de folders te halen zodat ze nu onzichtbaar zijn in 2.2.
Heb ondertussen gedowngrade naar 2.1 en categories opnieuw geinstalleerd maar ze kwamen nog niet te voorschijn. Weer naar 2.2. Als ik de apps opnieuw download werken ze wel maar na een reboot zijn ze weer onzichtbaar. In het backup bestand zie ik de apps wel staan. Waarschijnlijk geen read permissies meer. Wie weet raad? Waarschijnlijk wachten op jailbreak in 2.2 |
|
|||
|
|||
met bossprefs of sbsettings terug zichtbaar maken
|
|
||||
|
||||
Wanneer je een unlockte iphone heb kan je gewoon de iphone restoren. Ben je alles kwijt maar kan je ook opnieuw je apps installen en gebruiken. Stond ergens in een topic een verwittiging voor deze.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wallpaper in categories mappen wijzigen | Bijlie | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-06-10 06:25 |
Limiet van applicaties overgaan met Categories | frove | iPhone algemeen | 11 | 25-06-09 18:06 |
geïnstalleerde ringtones van cydia , weervinden in iPhone met winSCP | jordiavp | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-08 23:13 |
AppFlow: bekijk geïnstalleerde applicaties als CoverFlow | Michael | Jailbreak apps en thema's | 23 | 12-12-08 09:14 |
|
|