iRealSMS - Update 2.0 kost extra! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik draai hem nu ik voel hem alleen niet meer trillen als ik een smsje(ook geen geluid) krijg volgens mij :S voor de rest werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik draai hem nu ik voel hem alleen niet meer trillen als ik een smsje(ook geen geluid) krijg volgens mij :S
voor de rest werkt hij gewoon |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik draai nog steeds op 1.2.2 en m'n iPhone trilt nog steeds bij een inkomend smsje. Thx |
|
|||
|
|||
mijn geluid lag aan iets anders werkt perfect tot nu toe
|
|
||||
|
||||
Iemand al beta tester?
|
|||
|
|||
Ik heb nog niets terug ontvangen op mn e-mail. En ik heb hem toch om 20:00:01 verstuurd
|
|
|||
|
|||
Beta is binnen en ziet er goed uit
Nog wat kleine foutjes doorgemaild naar de maker. Verder blijven we testen |
|
|||
|
|||
Als ik vanuit iRealSMS een sms verstuur maakt hij in mijn MobileSMS app weer een extra persoon aan met verzonden en 1 voor ontvangen smsjes..
Is dit te voorkomen?Vind het beetje irritant namelijk Laatst gewijzigd door MethosNL; 27-10-08 om 22:17. |
|
|||
|
|||
waar kan ik dit programma vinden? staat niet in app store? domme vrag mssn..
heb net iphone, moet alles nog ontdekken.. |
|
||||
|
||||
Lees misschien even de eerste post ...
|
|
||||
|
||||
Kan je geloof ik voorkomen door in de settings van Irealsms in Advanced Settings de optie Disable Mobile sms aan te vinken..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop dat de 2.0 snel final zal worden. Zoals het er nu uit ziet wordt het programma bijna perfect |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nieuwe bitesms is ook uit met landscape writing..ook nog eens goedkoper smsen..hoop dat Irealsms met wat leuke dingen aankomt in 2.0
|
|
|||
|
|||
sms te laat
Ik heb er continue last van dat antwoorden op mijn sms berichten veel te laat binnenkomen in irealsms. En als ik dan de standaard sms applicatie start dan staat de sms er wel in, maar in irealsms komt ie gewoon niet binnen. Heeft iemand dat nog meer?
|
|
||||
|
||||
iRealsms 2.0 updated kost geld!
Ik heb onlangs irealsms aangeschaft en deed vandaag een update naar 2.0 Gevolg: kwam weer in de demo versie terecht en mijn activatie code werkt niet meer!
Na wat zoeken blijkt nu dat je weer 5 euro moet overmaken om met versie 2.0 uit de voeten te kunnen. Ik heb het gedaan maar vraag me af of ik wel zou kunnen downgraden als ik gewoon versie 1.0 had willen gebruiken. Vreemd zo'n handelswijze en het stinkt een beetje. Ruud |
|
||||
|
||||
ik denk dat je wel ergens de eerste versie van irealsms kunt vinden en zonder problemen kan gebruiken...
de 2.0 update is de update naar de profesional edition... deze licence kost €10.. maar omdat jij al een keer een licence voor €5 hebt gekocht hoef jij maar €5 bij te betalen voor de update ik moet wel toegeven dat ze niet duidelijk hebben aangegeven dat je moet betalen voor de update naar 2.0 (kan je wel op hun website vinden) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
natuurlijk niet, dat heb ik ook in mijn vorige post aangegeven...
je kan het vinden, maar dan moet je goed zoeken... het is een redelijk achterbakse methode van irealsms om te zorgen dat mensen upgraden... |
|
||||
|
||||
net een update gedaan naar 2.0 en hij pakt mn key niet meer.. meer mensen die hier last van hebben?
Het ziet er naar uit dat we deze app opnieuw moeten kopen? Voel me best gen**id hierdoor. Dacht dat de upgrade gratis zou zijn. Maar kijken of ik weer kan downgraden.. Dus pas op met de upgrade.. Laatst gewijzigd door marcoryn; 16-11-08 om 23:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kost tetheren extra geld? | bramiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-08-10 12:15 |
Muziek: streaming radio extra kost bij data abonnement? | Scooter | Muziek, foto & video | 2 | 24-06-09 14:54 |
Gerucht: iPhone 3G S krijgt extra functies tijdens een latere update | S¡mon | Archief | 13 | 21-06-09 23:51 |
|
|