iRealSMS - Update 2.0 kost extra! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) gewoon lekker BiteSMS gebruiken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gewoon lekker BiteSMS gebruiken
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
BiteSMS is wel gratis, en heeft nu ook landscape smsen. Dit is eigenlijk de enige reden waarom ik iRealSMS had gekocht. Eerst sprak hij over een personal en een pro versie. Kennenlijk nu alleen nog maar de Pro versie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
weer 5euro betalen :S lekker |
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch nog dit, ikzelf heb 1.3 (ook sinds een maandje of zo), edoch heb geen update waarschuwing gekregen via Cydia ... vandaar dat ik het nu ook pas lees dat er officeel een 2.0 versie uit is. Tja, dan komt de totaalprijs nu op 10€ ... voor iets dat er standaard moest opstaan (Shame on you Apple). En dan nog zonder smileys ... pure ellende Zal zowieso eerst effe de alternatieven eens bekijken. btw, persoonlijk wil ik wél (meer) geld uitgeven voor bv. de aangekondigde agenda Pocket Informant.
|
|||
|
|||
Ik lees het ook nu pas dat het extra kost voor de 2.0 versie. Heb ook al een aantal dagen BiteSMS draaien en iRealSMS eigenlijk niet meer gebruikt. Zie de meerwaarde er ook niet van. Ik gebruik doorgaans alleen landscape writing en conversation mode voor het weergeven van sms. Iets wat BiteSMS ook in het pakket heeft zitten en gratis is. Het doorzoeken van smsjes is leuk maar niet noodzakelijk, dus geen gemis als je iRealSMS niet gebruikt.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
2 topics samengevoegd + topictitel aangapst
|
|
||||
|
||||
Je bent niet verplicht om hun dienst te gebruiken hoor.
Je kan ook gewoon via je eigen provider sturen. Beter informeren aub. |
|
|||
|
|||
Bitesms
Idd, je hebt gelijk ik had eerst beter moeten informeren. Sorry daarvoor.
Ik heb hem dan ook maar gelijk geïnstalleerd. Werkt goed. Heb de setting gevonden. |
|
|||
|
|||
Heb hem nu net gemaild met de opmerking dat er eerst over een std en een pro versie werd gesproken en dat nu alleen maar de pro versie er is.
Principieel ga ik geen upgrade kopen, BiteSMS is precies wat ik wil. |
|
||||
|
||||
Citaat:
zou iedereen moeten doen. benieuwd of er wordt geantwoord |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Beste Daros, negatief , geen antwoord.
btw, ik zou er ook niet op rekenen ... heb een tijdje geleden ook eens een mailtje gestuurd naar hen voor wat verdere produkt informatie , idem géén antwoord Niet echt klantvriendelijk. In mijn boze mail heb de link gelegd naar dit forum/deze thread om aan te tonen dat we niet alleen zijn ... de vraag is of ze de Nederlandse taal machtig zijn |
|
||||
|
||||
Toch nog een antwoord van iRealsms 2.0
I respect your point
there went as much work into the version 2.0 of iRealSMS as went into 1.x - 2.0 is redone from ground up. (You can see this since the realSMS.db is not used anymore for example and there is no loading at the startup.) The Conversation Mode made a complete new loading design necessary... Therefore many weeks of work went into this new version... Many people even mail me that they are ok with the 5 EUR update price… Kind Regards Kind regards iRealSMS sales sales@irealsms.com www.irealsms.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
In fact 2.0 include some features that were planned for pro version. Since the interest in the other features that were thought of for pro version (not promised) seems to be very small at the moment there is no pro version in development... Kind regards iRealSMS sales Nog bedankt voor jou mailtje. Ziet er wel wat beter uit dan die van mij. Is er eigenlijk een mogelijkheid als je 2.0 installeerd om terug te gaan? Ik zit nu nog op 1.31 en twijfel ofdat ik wel moet overgaan voor de testfase. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geen idee , maar als je de 2.0 verwijderd (via Cydia, want daar heb je 'm mee geinstalleerd , remove, confirm , mogelijk springboard restart) denk ik toch dat je via Cydia de 1.3 kan kiezen en installeren (demo , key enz ...) Of wachten op een nieuwe FW update ... die installatie (quickpwn) kuist alles eens op ... heb ik onlangs gedaan , opnieuw iRealSMS & SwirlyMMS via Cydia erop ... no problem. Of na de de-installatie van de 2.0 , via SSH eens zoeken naar sporen en uitwissen (wel eerst backuppen ). Suc6 en laat het ons maar horen of het lukt. Phil. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry but I never promised a pro version - maybe there even will be a pro version but I cannot tell you at the moment... But in 2.0 there are some features that would have gone into pro version. there went as much work into the version 2.0 of iRealSMS as went into 1.x - 2.0 is redone from ground up. (You can see this since the realSMS.db is not used anymore for example and there is no loading at the startup.) The Conversation Mode made a complete new loading design necessary... Therefore many weeks of work went into this new version... And therefore this update won't be free... I hope you can understand that. If you should not wish to use 2.0 under these circumstances you can of course go back to 1.3.1 by installing it from Cydia... If 1.3.1 does not work for you you may request a refund or I may grant you a free upgrade Kind Regards |
|
||||
|
||||
ik zou voor die gratis update gaan!!!!!
|
||||
|
||||
Ik durf bijna te roepen dat door deze onnozele praktijken mensen sneller geneigd zijn om niet meer te betalen voor hun software.
Ik vind dat als je een hoop geld verdiend aan een sms app (want dat heeft hij) en hij is gemotiveerd dit verder te ontwikkelen, zet je een negatieve toon door er gewoon weer geld voor te vragen. Hij had deze update voor gebruikers gratis moeten houden en voor nieuwe klanten 5 euro. Ik gebruik inmiddels Bitesms en werkt voor mij prima, maar blijf het belachelijk vinden om weer 5 euro te moeten betalen, zodat ik nu voor een tekst conversatie kan kiezen.. Ik zie het al voor me dat Apple voor elke update 75 euro gaan vragen? Kreeg mail terug van Irealsms op mijn mail en hij is mogelijk van plan om deze week 2 euro voor de update te vragen en een maand later deze gratis te geven aan mensen die het programma in eerste instantie gekocht hebben. Goed nieuws dus!!
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 Laatst gewijzigd door marcoryn; 23-11-08 om 17:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kost tetheren extra geld? | bramiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-08-10 12:15 |
Muziek: streaming radio extra kost bij data abonnement? | Scooter | Muziek, foto & video | 2 | 24-06-09 14:54 |
Gerucht: iPhone 3G S krijgt extra functies tijdens een latere update | S¡mon | Archief | 13 | 21-06-09 23:51 |
|
|