iRealSMS - Update 2.0 kost extra! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb die irealsms al een tijdje, en bevalt wel goed, maar heb sinds een paar dagen quicksms erop zitte, echt STUKKEN beter en vooral ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb die irealsms al een tijdje, en bevalt wel goed,
maar heb sinds een paar dagen quicksms erop zitte, echt STUKKEN beter en vooral veeeeel sneller.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb deze ook een tijdje gebruikt en beviel altijd goed.
Gebruik nu sinds een paar dagen Quicksms, ook via cydia, maar die is echt STUKKEN beter en vooral veeeeeeel sneller! is maar een kleine tip |
|
|||
|
|||
Ik sta op het punt irealsms te kopen, had alleen een vraagje. Wanneer ik mijn iphone update blijft die licentie dan nog geldig voor irealsms? of moet elke keer ik update terug 7 dollar betalen om met irealsms te kunnen werken?
|
|
||||
|
||||
blijft gewoon werken na een nieuwe installatie, alleen op de iphone waar je hem voor gekocht hebt
|
|
|||
|
|||
oke, thx. Dan zal ik hem nu eens kopen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kost tetheren extra geld? | bramiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-08-10 12:15 |
Muziek: streaming radio extra kost bij data abonnement? | Scooter | Muziek, foto & video | 2 | 24-06-09 14:54 |
Gerucht: iPhone 3G S krijgt extra functies tijdens een latere update | S¡mon | Archief | 13 | 21-06-09 23:51 |
|
|