iRealSMS - Update 2.0 kost extra! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Na de update naar fw 2.2 en een reinstall van irealsms 2.0 reageert het programma anders dan voorheen Na het zenden van een sms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Allen,
Na de update naar fw 2.2 en een reinstall van irealsms 2.0 reageert het programma anders dan voorheen Na het zenden van een sms sluit het programma af en krijg je geen verzonden geluid. Iemand ook dit probleem ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1.1.4 kan geen smsjes ontvangen van 2.2 , maar 1.1.4 kan wel ééntje sturen naar 2.2 die wel aankomt. Hoe zou dit komen? Kan er mij iemand helpen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier idem, na versturen geen geluid en sluit irealsms direct af..best irritant als je nog een tweede sms wilt versturen.
|
|||
|
|||
voor gewoon sms je sturen, denk apple sms app.
|
|
|||
|
|||
Na de laatste update 2.0.4.2 (of 4.3) start iRealSMS niet meer op hij opent iets, zwart scherm en daarna sluit hij af :S
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem hier, heb er een mailtje over gestuurd...ff afwachten dus
|
|
|||
|
|||
ik zag vandaag in eens een update van irealsms old ik denk ow die zal nog wel gratis zijn omdat het voor de old is, wat resulteerde in een irealsms demo versie :S vind niet dat ze je dit kunnen maken ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
OK,I understand your point of view … So I can choose, stick with iRealSMS 1.3 or choose for BITESMS , for free with the same futures ? Btw, I’ve also heard ( on the forums , people who send you their displeasure by email) some rumors of price decrease for 1.x loyal customers to made the upgrade to 2.x next month(s) … ??? So what is for real ? Antwoord op 26/11/2008 Yes to 2 EUR Kind regards iRealSMS sales sales@irealsms.com www.irealsms.com De vraag is wanneer
Greetings, Phil from Belgium (not the prince ) Laatst gewijzigd door Phil from belgium; 06-12-08 om 21:43. |
|
|||
|
|||
Wat zijn de voordelen tov BiteSMS?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Peter_1; 07-12-08 om 20:19. Reden: Iets toevoegen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zojuist update geinstalleerd die uit kwam en hij is weer in oude staat en te gebruiken zoals 2 dagen geleden. werkt dus !
|
|
|||
|
|||
Krijg van de week m'n iphone. Deze ga ik dan updaten naar 2.2 en dan jailbreaken.
Omdat landscape sms-en mij zeer handig lijkt, lijkt dit programma mij wel wat. Is dit aan te raden. Na het topic door gelezen te hebben, lees ik dat een aantal mensen toch wel wat problemen hebben. Heb daarom ook de volgende vragen: - Loopt de nieuwste versie stabiel in firmware 2.2? - Krijg ik een icoontje te zien op mijn icon als ik nog ongeopende sms-jes heb. - Als ik de instellingen goed heb gezet. Ontvang ik alle sms-jes netjes in irealsms en niet meer in de standaard app? Alvast bedankt voor het beantwoorden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens ik heb gratis de upgrade gekregen van de 1.x serie naar de 2.x serie. Doordat ik hem gratis heb gebruik ik hem, echter vind ik biteSMS gewoon ook top! |
|
|||
|
|||
had dit apjje ook geinstalled maar terug verwijderd.
nu staat er altijd bij sms int rood -2 heb al reboot gedaan maar blijft eropstaan.. |
|
|||
|
|||
ik vind de update van 1.3 naar 2 wel 2 euro waard
|
|
||||
|
||||
Vandaag dit programma ook gekocht...wil gewoon mijn smsjes in 'n inbox ontvangen en apart kunnen deleten wat hiermee perfect kan...geld meer dan waard!
|
|
||||
|
||||
Heb bij ontvangen sms niet meer het geluid van de iPhone maar van irealsms, kan ik dit weer veranderen??
iemand? |
|
|||
|
|||
hoezo kopen als je het kan kraken ?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kost tetheren extra geld? | bramiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-08-10 12:15 |
Muziek: streaming radio extra kost bij data abonnement? | Scooter | Muziek, foto & video | 2 | 24-06-09 14:54 |
Gerucht: iPhone 3G S krijgt extra functies tijdens een latere update | S¡mon | Archief | 13 | 21-06-09 23:51 |
|
|