Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door corne67 ik kan asBattery nergens vinden. Waar heb jij hem gevonden? zie hem niet staan in Cydia Open cydia , tap ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kan Ringtones3 en iPhoneDelivery ook nergens vinden?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
2. CyCorder
3. WinterBoard (lekker customizen!) 4. Five icon dock 5. make it mine
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding... Laatst gewijzigd door Timmeh_; 23-10-09 om 11:22. Reden: Noem t dan ook niet, verwijderd om reacties te voorkomen. |
|
|||
|
|||
1. SBsettings
2. CategoriesSB 3. Five Icon Dock 4. Stack V3 5. MenuAction
|
||||
|
||||
1. SBSettings (Rotation Inhibitor, Autocorrection, UserAgent Faker)
2. Backgrounder 3. StatusNotifier 4. SMShelper 5. MIM |
|
|||
|
|||
Kan nog veranderen want ben nog vrij nieuw in dit alles:
1.Backgrounder--> Echt een top app radio draaien op de achtergrond 2.Catagories---> heb maar 1 pagina op mn springboard 3.SBSettings/Bossprefs(weet niet welke ik heb)---> hoef je niet heletijd naar instellingen enzoxD en rotation inhibitor echt handig voor in bed msne enzo 4.Winterboard/BossPaper---> Hoef je niet zon saaie iphone look te hebbe 5.Imobilecinema ofso----> Kan ik eindelijk flashplayer gebruiken echt idioot dat dit er niet standaard op zit:S Jaa i know ze werken eraan enzoo Nou kan wel wat meer maar het was een top 5 En ik ben echt heel blij dat ik heb geJB echt je kan blijkbaar zo veel meer halen uit je iPhone dan dat Apple 'toelaat' zal ik maar zeggen iPhoneclub echt bedankt voor een topsite en alle gebruikers bedankt voor jullie hulp om deze site op gang te houden! |
|
|||
|
|||
1:winterboard...altijd handig.
2:weathericon..spreekt voor zich 3sx lockscreen..errug mooi 4:cake thema. |
|
|||
|
|||
Ben groot fan van deze topic heb hier al veel apps van gebruikt.
voor nu mijn top 5: 1) SBsetting - snel toggles aan/uitzetten, vaste apps laten verdwijnen in hide icon, baterij in % etc etc 2) Winterboard - vooral no un/docked icon labels (geen tekst meer onder de apps) 3) SMShelper -nu weet ik eindelijk uit hoeveel smsjes mijn sms bestaat tevens worden de tekens ook geteld 4) callme - foto's van contacten als apps op je springboard, druk je op een fotootje wordt deze contact gebeld. Een soort van favorieten 5) 7x7 springboard - 49 apps op 1 springboardscherm, wel een beetje druk 5,5) lockdown - voorziet je zelf gekozen apps van een pincode |
|
|||
|
|||
Top 10 Cydia Apps:
1. Ultrasn0w; iPhone unlock. Voor mij noodzakelijk, ivm met vodafone abonnement in mijn T-Mobile toestel 2. MyWi; De simpelste en beste manier van tethering. Het werkt echt top 3. SBSettings met Rotation Inhibitor; Via één simpele 'schuif' alle belangrijke dingen aan en uit zetten. Vooral de Rotation Inhibitor zou ik erbij downloaden. Kan je lekker liggend in je bed het nieuws van bijvoorbeeld NU.nl lezen 4. Backgrounder; applicaties laten draaien op de achtergrond, lekker de radio aan tijdens het lezen van het nieuws 5. Winterboard; Thema's op je iPhone instaleren om op deze manier je iPhone nog een beetje uniek te maken. (Deep is aanrader als thema) 6. biteSMS; sms applicatie waarbij je in een draaiende apps kan smsen, met een druk op de knop (+ volume boost knop) een nieuw bericht kan maken en een sms counter. 6. Lock Calendar; Je afspraken van je kalender gelijk op je lock-screen zodat je geen belangrijke afspraken kan missen 8. Categories: Lekker al je games in één map plaatsen, om zo een beetje ruimte te creëren 9. Inspell; spellingcontrole op je iPhone zodat je geen spellingsfouten begaat. 10. StatusNotifier; Snel en duidelijk te zien of je een gemiste oproep/sms/mail/mms hebt Ik weet dat het een top 5 is, maar ik had er nog het liefst een top 20 van gemaakt. Voor de liefhebber zijn dit ook nog aanraders: AsVibra2, Cydelete, Cyntact, Five Icon Dock, Flashlight, iBlank, iSteamy, MIM, Orbit, Volume Boost en 3G Unrestrictor.. |
|
|||
|
|||
1) Quickoffice
2) Cydia 3) Icy 4) iLeopard Complete (je moet het maar leuk vinden) 5) sbs settings 6) Cycorder |
|
|||
|
|||
mijn favoriete programma's:
- SBSettings; een popscreen waarbij je snel bluetooth, Wi-Fi, vliegtuigmodus aan en uit kan zetten, en snel notities kan maken - cycorder ; toch filmpjes opnemen met een 2 of 3 g - winterboard; je iphone persoonlijk maken - make it mine; je eigen naam ipv provider - fontswap; eigen lettertype uitzoeken voor menu's sms etc - statusnotifier; bovenaan je balkje snel zien of je een bericht of belletje heb gehad, of dat je telefoon op stil / luid staat - batterypercentage; ook op de 2 of 3 g zien hoeveel procent je batterij is
|
|||
|
|||
Bosspaper
ik ben zoiemand die alleen maar achtergrond wil veranderen ( en je kan leuke animaties doen ) SBSettings Must have snel alle onder controle 5 Row Dock Super handig voor orbit als je veel paginas hebt. AppiconReorder kan je meer paginas toevoegen aan je springboard en pushen via facebook EN je aplications snel verwisselen. MxTube jup eindelijk je favo filmpjes van youtube in high format kijke en doownloaden en bewaren voor later (stel je zit in de trein en je wil aan iemand late zien ) er zijn natuurlijk veel meer leuke apps maar dit zijn toch de meeste die ik gebuik. |
|
|||
|
|||
ik doe plaats hier geen 5 cydia apps maar gewoon alle cydia apps die ik handig vind!
backgrounder categories cydelete dtunes emoti keyboard five icon dock fontswap hclipboard imobilecinema makeitmine mobileterminal mxtube open ssh rename safari download plug-in sbsettings volume boost winterboard als je wilt weten wat iets is, moet je maar een pm sturen |
|
||||
|
||||
1.Winterboard- hoef ik niet uit te leggen
2.Icy-Sneller dan cydia! 3.Cycorder- lekker filmen 4.AnyRing- een ringtone van elk iPod liedje 5.fCompass-geef het 3GS kompas aan een 2G of 3G Dit gaat maar door |
|
||||
|
||||
Bedoel je de setting in SBSettings? Want die geeft inderdaad het percentage maar je blijft nog steeds je batterij bar zien. Jou progje, vervangt deze de batterij bar of krijg je net zoals bij sbsettings het percentage van je batterij er naast? Alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
1. SBSettings (Rotation Inhibitor, Autocorrection, UserAgent Faker) Snel bij de belangrijkste settings
2. Backgrounder Multitasking rules 3. StatusNotifier Icoontjes in statusbar van berichten etc. 4. BiteSMS Goede smsapplicatie 5. Cyntact Foto's in je contactenlijst 6. Five Icon Dock 5 is beter dan 4 7. BossPaper Achtergrond veranderen, namen apps verbergen en minder zwaar dan Winterboard 8. Cydgets (LockLight Cydget) Lampie nodig? 9. OpenSSH Via FTP in m'n iPhone komen 10. MIM T-Mobile netwerk een andere naam geven Laatst gewijzigd door LuBJe; 03-12-09 om 19:15. |
|
||||
|
||||
3G unrestrictor
iFile winterboard sbsettings makeitmine five (icon Dock) (column) pdanet bitesms aptbackup en @ gasgas even bij changes op refresh drukken. Denk heb je nog niet alle packages. |
|
||||
|
||||
Denk dat mijn lijstje niet veel verschilt van de gemiddelde gebruiker :
1. SBSettings 2. Winterboard 3. Five Icon Dock 4. SMS Helper 5. Rotation Inhibitor Lijstje in willekeurige volgorde overigens. Denk dat ik binnenkort ook maar eens 3G Unrestrictor ga aanschaffen.
|
||||
|
||||
Grip - Handig mail lezen van af je lock screen
Winterboard - Altijd makkelijk voor tweaks Cycorder - Altijd leuk om ergens een filmpje te kunnen maken (raar dat dit niet standaard is op een moderne telefoon behalve 3 GS natuurlijk ;-) 5 Dock Icon - net die ene meer maakt het zoveel makelijker Weather Icon - het weer op je status balk naast je batterij 3G Unrestrictor - Kan ik tenminste downloaden wat ik wil en waart ik wil Lock Calender - Maakt het zoveel makkelijker om je agenda te belijken van af je lockscreen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|