Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) 1: Backgrounder 2: Swirly SMS 3: Lockcalender 4: SB settings 5:MyWII...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1: Backgrounder
2: Swirly SMS 3: Lockcalender 4: SB settings 5:MyWII |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1. lockinfo
2. Bosspaper 3. iProtect 4. infinidock 5. Bite sms 6. SB settings 7. Backgrounder 8. ProSwitcher 9. Weather icon 10. Categories |
|
|||
|
|||
1. Winterboard
2. Five-Column Springboard 3. OpenSSH 4. Bite SMS 5 Infoscreen(cydget) |
|
|||
|
|||
1. Open SSH -- Om bestanden te kunnen delen tussen je iPhone en je PC/Mac
2. // Timmeh_: Illegaal, check je PB-inbox. 3. Lockdown -- Om Apps naar keuze met een wachtwoord te beveiligen 4. Backgrounder + ProSwitcher -- Multitasking voor je iPhone 5. AsBattery -- Batterij + Percentage voor je iPhone 3G Laatst gewijzigd door Timmeh_; 25-04-10 om 16:28. |
|
|||
|
|||
Apps die ik goed vind:
Backgrounder+Proswitcher iFile Categories SB Winterboard SB Settings Bosspaper Battery Control Cydget Iconoclasm Infinidock SBRotator Shrink Status Notifier Veency Weather Icon Laatst gewijzigd door JLLRoger; 26-04-10 om 10:52. |
|
|||
|
|||
SBSettings
MxTube Element (Cydget) Winterboard MIM |
|
|||
|
|||
Winterboard
Fontswap kun je je lettertype mee aanpassen Shrink kun je de plaatjes van de apps kleiner mee maken Infinnyboard verticaal scrollen Five icon dock |
|
|||
|
|||
-
1: Infiniboard -> oneindig veel apps op 1 pagina (je kan dan naar onder scrollen)
2: Infinidock -> zie hierboven alleen dan met dock 3: Activator -> geef elke knop een alternatieve functie, naast de standaard functie 4: MIM -> customize je carrier 5: FontSwap -> geef je iPhone/iPod Touch een geheel ander lettertype Dit zijn ze... buiten de toppers: Cydia, Winterboard, SBSettings en iFile Laatst gewijzigd door Timmeh_; 12-05-10 om 00:40. Reden: Illegale content |
|
|||
|
|||
1, proswitcher: voor multitasking werkt erg goed voor mij.
2, infiniboard: staat boven mij beschreven in een post wat het kan 3 safari downloadmanager: om bestanden te downloaden van safari. 4, winterboard: lijkt me duidelijk. 5, vlc4iphone: video's kijken op je iPhone met de beroemde VLC player. Dit was het dan. Laatst gewijzigd door _A_; 19-05-10 om 02:12. |
|
|||
|
|||
1) Winterboard
2) IblueNova 3) SbSettings 4) Ifile 5) StatusNotifier |
|
|||
|
|||
winterboard; love it, vooral dat je eigen wallpaper hebt MyWi III; onmisbaar, op kamer is Wi-Fi bijzonder slecht, ff eigen netwerkje maken en draadloos internetten via mn iphone My3G; heerlijk, kan nu skypen met mn ouders in spanje zonder Wi-Fi Intelliscreen; mooie infoscreen Backgrounder; onmisbaar iFile; niet onmisbaar, maar wel heerlijk om erop te hebben SBSettings; ghehe, heerlijk Insomnia; handig voor als je aan het downloaden bent via Wi-Fi en hem wilt locken 5icon dock; lange tijd neit meer gehad, net geinstalleerd en ben er weer reuze blij mee status notifier; net geinstalleerd, maar ben er al gek op NoCyfresh; (irritant als cydia elke keer 45 sec pakt om te updaten + laden) geen top5, maar allemaal geweldige apps ik gebruik mn iphone echt voor alles, veel cydia mogelijkheden
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 26-05-10 om 18:55. Reden: Illegale content verwijderd |
|
||||
|
||||
iFile!!!!!
Winterboard Weather Icon en LiveClock Universal Search Overboard sbsettings |
|
|||
|
|||
cycorder----> videocamera
winterboard-> themas, ... op iphone fontswap---> verander lettertype sbsetting categories mim callme----> zet sneltoetsen op sb ibluenova-->bluetooth rename---> verander app naam Laatst gewijzigd door WDS001; 27-05-10 om 21:30. Reden: Illegale content! |
|
|||
|
|||
Veency
SBSettings 5 icon dock Rotation Inhibitor =D |
|
|||
|
|||
Het zijn er wel wat meer dan 5 ben gek op mn jailbreak
- Winterboard: themas op je ipod touch - Activator: Toetsen andere functies geven - Backgrounder: Programmas op de achter laten draaien, zeer handig voor radio/risk - Categories: Mapjes maken op je ipod, nooit meer een rommel op het springboard - CyDelete: Cydia programmas verwijderen op het springboard ipv in cydia - Fontswap: Ander lettertype instellen - GlovePod: zeer onbekend maar toch zeer handige tweak: je kunt nu als je 2x op de home knop drukt en dan in het snelmenutje van muziek komt gaan skippen met de volumeknoppen - Lockseconds: bij het lockscreen-tijd ook de secondes te zien krijgen - MakeItMine: Iets anders neerzetten ipv Ipod van (blabla) - Mxtube: filmpjes van youtube afhalen en offline bekijken - OpenSSH: Themas van de computer op de ipod zetten, zeer handig - Rotation Inhibitor: het automatische draaien uitzetten; handig als je ff in de bank/bed ligt te internetten - SBsettings: alle knoppen die je nodig hebt snel bij de hand hebben doormiddel van over de tijdbalk te schuiven - Volume Boost: je ipod ong. 30 % harder laten gaan - Calculator Widget: Calculator voor SBsettings - Five Icon Dock: 5 apps in de onderste balk krijgen ipv 4 - gameboy4iphone: Lekker pokemon spelen op mn ipod - Ipod widget: de play/pause knop in SBsettings - Volume Slider Widget: Volume bepalen in SBsettings - Poof: Onnodige apps zoals aandelen van je springboard laten verwijderen, zeer handig. - Reflective dock: je apps onder laten weeerspiegelen, geeft een mooi effect - Bosspaper: Leuk achtergrondje op je springboard En dat was het dan zowat Laatst gewijzigd door vinkel; 16-08-10 om 06:13. Reden: Nieuwe dingen gevonden/ dingen vergeten |
|
|||
|
|||
SBSsettings : alles direct berijkbaar
Backgrounder : multitasking wrm nog wachten op os4 irealsms : om overel te kunnen antwoorden op je sms multiexchange : voor meerde exchange acount is dees de enige oplossing cyntact : ik zie gwn graag foto's naast mijn contackten staan |
|
|||
|
|||
Winterboard
Weathericon/live clock MiM/Fontswap Statusnotifier Sbsettings |
|
|||
|
|||
op dit moment draai ik 3.1.2 en heb jailbreak gedaan met BlackRa1n.
Verder heb ik dan natuurlijk Cydia! Onder andere wat ik nu gebruik wat normaal niet kan: MIM > T-mobile weghalen en Custom naam neerzetten. ProSwitcher > Multitasking GlassKart > Custom Thema Winterboard > Iphone Custumizen Categories > Alle apps in mapjes sorteren voor de overzichtelijkheid Lockdown > Wachtwoorden zetten op aplicaties MXTube > Youtube filmpjes downloaden op je Iphone Gameboy4Iphone > Lekker pokemon spelen op je Iphone ^.^ BossPrefs > Applicaties verstoppen PDANet > Thethering for Iphone heb er al erg veel bijgevoegd sinds ik lees in dit threat! Laatst gewijzigd door Timmeh_; 21-06-10 om 21:11. Reden: Niet nodig |
|
|||
|
|||
vind anyring wel handig staat er nog niet bij
|
|
||||
|
||||
Mijn must-have Cydia-apps (in willekeurige volgorde):
Er zijn er nog veel meer, maar ik probeer niet net zoals in mijn Palm-tijd mijn hele iPhone vol te proppen met zooi die ik nooit meer gebruik
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|