Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoek in Cydia op 'Overboard'...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zoek in Cydia op 'Overboard'
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Top Bedankt,
En'' sorry voor mijn off topic.
|
|||
|
|||
in willekeurige volgorde
MakeItMine = Carrier logo aanpassen Infinidock = Scrollen door je dock CyDelete = Cydia's programma's verwijderen op homescreen Yourtube / Yourtube 2 = Youtube filmpljes downloaden en in iPod library zetten FolderEnhancer = Meer met je iPod/iPhone folders, als meerdere pagina's en folders in folders Iconoclasm = Meer logo's op een scherm (bijv 5×5, 5×4) |
|
|||
|
|||
Voor mij de beste cydia apps in willekeurige volgorde
Winterboard: Thema's instellen, er zitten zo veel vette thema's tussen SBsettings: veel opties snel af te zetten zoals 3G, SSH, Wi-Fi fijn voor batterij besparing cydelete: om makkelijk apps van cydia te verwijderen ipv via cydia zelf gb4iphone: gameboy emulator werkt perfect pas marioland 2 uitgespeeld, er zijn nog meer emulators maar die heb ik nog niet geprobeerd PDAnet: voor het opzetten van een eigen Wi-Fi netwerk. werkt echt goed, maakt er nu gebruikt van met mijn laptop en haal een snelheid van 300 kb per seconde erg netjes als ik het zelf zeg heeft iemand nog leuke tips voor apps Laatst gewijzigd door XIII; 20-11-10 om 22:42. Reden: Illegale opmerking verwijderd |
|
|||
|
|||
Ik heb via Cydia de app my3g gekocht (dankzij tips op dit forum, bijv dat authorisatie ook via gmail kan. Dank alsnog).
Maar behalve facetime voor de gek houden, aan welke apps merk je het nog meer en hoe? |
|
|||
|
|||
:)
Cydia:
1. Graviboard, niet heel bekend, maar het is toch wel even leuk om die icoontjes door elkaar te husselen, Facebook v.s. Hyves wordt serieuzer 2. Poof! 3. MxTube, YouTube films downloaden (in HD ) 4. Bootlace (Android op iPhone ) App Store: 1. Opera (de vervanger van Safari) 2. MoneyBook (je geldzaken eenvoudig bijhouden) 3. VoicePlus (stemvervormer) 4. iPod (Ken je die niet? Schaam jezelf...) 5. Week Cal (De calendar app meer uitgebreid. werkt ook op de data van calendar app) 6. Pix 'n Love Rush (game) Laatst gewijzigd door XIII; 06-12-10 om 20:39. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
top 10 cydia apps
Winterboard - voor thema's
make it mine - gewoon grappig, naam linksboven veranderen cydelete- direct cydia packages deleten van het springboard five icon dock - naam zegt het al iconoclasm - aantal apps per pagina van je springboard aanpassen mxtube- youtube filmpjes downloaden direct rotation inhibitor, moet je wel sb settings hebben- naam zegt het al sb settings - alle instellingen snel aan en uit zoals Wi-Fi bluetooth enz sb rotator - gewoon grappig, net zoals de ipad scherm roteren android lock - unlock net zoals androids je ipod met een pattern |
|
|||
|
|||
1. gb emulator > je komt je vrienden tegen en je zegt: hey ken jij nog die gameboy advance van vroeger? Ze zeggen natuurlijk ja ja..... MOET JIJ IS KIJKEN WAT IK DAN HEB.
2. sbsettings > dit hoeft natuurlijk niet meer vermeld te worden 3. winterboard > ohhhhh windows mobile 7 thema! (iphone tss) 4/5. mijn overige super cydia apps! Laatst gewijzigd door XIII; 20-12-10 om 23:21. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
Sb Settings kunnen helaas niet geinstalleerd worden voor de versie 4.2.1. jammer
Of is er al iets wat er op lijkt en wel met deze versie werkt? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dan krijg ik het niet voor elkaar
elke keer als ik hem probeerde te installeren gaf hij aan dat het een te nieuwe versie firmware was waar ik mee werkte en ik kreeg het niet voor elkaar hoe heb jij het gedaan dan? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
is er soms iemand die iets heeft als Proswitcher maar dan gratis , en die werkt op 4.1
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook eens een lijstje maken:
Lockinfo; mail sms berichtgeving gemiste oproepen op je lockscreen (evt weer) Weather Icon; Het icoon van je weer veranderd afhankelijk van het weer. En optie om temperatuur en weer icon in je statusbar te krijgen. Activator; Bepalen wat knoppen doen; zo heb ik nu als ik volume omhoog ingedrukt hou mn camera, en naar beneden facebook. Bitesms; smsjes plannen, contactfoto's, sjablonen, counters en nog veel meer. Bitesms to retina SMS; Het lelijke bitesms icoon veranderd in de standaard berichten icoon. Icon Renamer; BiteSMS gewoon berichten noemen. SBSettings; Toggles voor allerlei opties direct en snel in beeld. Extra dock, om applicaties die je minder gebruikt in te zetten of die geavanceerder zijn (is natuurlijk persoonlijk). Iconen verbergen (bijvoorbeeld de standaard berichten app, omdat je natuurlijk bitesms gebruikt. Roundcorners: geeft je iphone ronde hoeken, radius zelf te bepalen, ziet er leuk uit. Lockinfo /\ Roundcorners /\ Laatst gewijzigd door berty; 09-01-11 om 16:42. |
|
|||
|
|||
dan krijg ik het niet voor elkaar
elke keer als ik hem probeerde te installeren gaf hij aan dat het een te nieuwe versie |
|
|||
|
|||
ja top vijf
1.infinidock 2.videowallpaper 3.makeitmine 4.poof 5.Ifile |
|
|||
|
|||
ik heb gisteren de Cycorder geïnstalleerd op men 3G IOS 4.2.1 maar werkt niet bij mij?
Tekstarzz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hey ik ben nieuw hier maar ik heb veel ervaring met Jailbreaken
1:WinterBoard 2: 3:MakeItMine 4:Cydia Zelf 5= een Source: Apple, iPhone & iPad News | ModMyi.com Citaat:
Graviboard kost geld toch? $2.99? Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-01-11 om 20:43. Reden: Illegale app verwijderd |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|