Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) jepla, mijn top 5 cydia app (en ook de enige 5): BiteSMS IntelliScreen SBSettings OpenSSH iPhoneDelivery...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jepla, mijn top 5 cydia app (en ook de enige 5):
BiteSMS IntelliScreen SBSettings OpenSSH iPhoneDelivery |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan je Cydia apps installeren zonder jailbreak?
Groet, Anna |
|
|||
|
|||
Eeeuhm nee.
|
|
||||
|
||||
iFile
Safari Download Manager Gridlock SBSettings Edit: Landscape Rotation Lock Laatst gewijzigd door Jitse; 25-01-11 om 11:16. |
|
|||
|
|||
SBSettings
iFile Infinidock Cydelete Lockinfo deze gebruik ik voornamelijk |
|
|||
|
|||
keyboard voor ps3 op de Iphone
De meest handige app in cydia vind ik waarschijnlijk WeBe++.
Voor de mensen met een PS3 is dit een leuke app waar je, via bluetooth, van je Iphone een draadloos toetsenbord en muis kan maken. Werkt ook op windows en mac en je hoeft buiten de app om niet te klooien met software, gewoon verbinding maken en hop. Het enige nadeel is dat ik er $5,00 voor heb moeten betalen. maar ik vind het dan ook wel de moeite waard. Tommie. |
|
|||
|
|||
Mijn top 5 Cydia apps:
iFile Bitesms Notifier Winterboard LSRotator Vooral de eerste twee apps vind ik onmisbaar. De overige zijn meer voor de leuk. |
|
|||
|
|||
Oja -SBSettings vind ik ook onmisbaar! Deze was ik even vergeten omdat ik er waarschijnlijk al zo aangewend ben deze te gebruiken dat ie niet meer opvalt
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik heel wat tweaks van Cydia. Ze zijn op een gegeven allemaal onmisbaar voor mij. Om dan toch maar een top 5 te maken.
De voor velen onmisbare: - SBsettings (bekend bij velen, m.n. Remove Background is onmisbaar)) - BiteSMS (idem) - Activator (gestures om bepaalde acties uit te voeren) - iFile (de verkenner op je iPhone) - Lockinfo (ook bekend) De wat onbekendere tweaks: - Iconoclasm (kolommen en rijen op je Sprinboard aanpassen) - iRetiner (icons scherper maken, of eigenlijk overnemen van de iTunes-store) - Multicleaner (ongelofelijk handig, je kunt o.a. snelkoppelingen instellen zoals het ingedrukt houden van de home button, zodat de app helemaal weggaat, ook uit je switcher beneden) - PhotoAlbums+ (mappen aanmaken in photo app) - Scrollingboard (je dock scrollen, dus meerdere docks en ook meer apps in folders) Simpele tweaks: - 5-row keyboard (de titel zegt het al) - stayopened (appstore blijft open bij het installeren van iets uit de store) - snaptap (foto's nemen met volume knop) - sbphotodial (een icon maken met foto, voor het direct bellen van iemand, handig i.c.m. scrollingboard..mijn tweede dock pagina is gevuld met de 5 personen die ik het meest bel) - phonecloser (sluit de phone.app na het bellen) Eigenlijk heb ik er dan nog een paar, maar ik hou al op. Cydia en Jailbreak zijn voor mij gewoon onmisbaar. |
|
|||
|
|||
Bij werkt Statusnotifier niet. Krijg steeds dat hij in safe mode opstart. Na het verwijderen is alles weer normaal.
Weet iemand hoe je dit oplost? Ik heb een Iphone 4 met IOS 4.1, maar op een 3GS met IOS 4.2 ook niet. Edit: Ik zie dat het inderdaad niet mogelijk is. Laatst gewijzigd door paulo1977; 28-01-11 om 15:22. |
|
|||
|
|||
SBSettings
IntelliScreen BiteSMS RemoveBG (stopt alle apps die op de achtergrond meedraaien) Laatst gewijzigd door WDS001; 29-01-11 om 14:55. Reden: Laten we het daar maar niet over hebben. Laatste waarschuwing! |
|
|||
|
|||
@ErsinB, probeer CallMe eens, dat werkt net even wat sneller, omdat hij gelijk de contacten opbelt en niet via een webpagina.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Makeitmine kan ik niet downloaden in cyda weet iemand hoe dat kan.
het is mijn eerste jb dus kan zijn dat ik iets fout doe
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
werkt ifile goed op de iphone 4 op ios 4.2.1? bij mij crashed ie de hele tijd als ik het open???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|