Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor MIM kun je nu Fake Operator gebruiken, veel gebruiksvriendelijker ook! En het laat geen icoon achter maar je kunt het gewoon alter-en om het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voor MIM kun je nu Fake Operator gebruiken, veel gebruiksvriendelijker ook! En het laat geen icoon achter maar je kunt het gewoon alter-en om het zo maar te noemen (aanpassen) in het Instellingen menu!
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jailbroken iphone 4g-4.2.1
Backgrounder ( vooral voor shoutcast liefhebbers en verschil wilt zien tussen multi-tasking ) Cydelete ( apps verwijderen zonder gelazer ) Barrel ( als je van pagina slide, dan rollen ze bv door elkaar of meer..) Ifile ( je kunt met wincp apps in je root map zetten en met je Ifile kijken, zodra je erop drukt, kan je het meteen installeren zonder itunes, meer voor gevorderden JB'kers) Download safari manager ( als je een app ziet op het internet, kan je het downloaden naar een map die je met Ifile weer terug kunt vinden, daarna kan je het meteen installeren) Insomnia ( Wi-Fi verbinding valt weg als je wat aan het installeren bent en je scherm gaat op schermbeveiliging/lockscreen, na installing insomnia, blijft de Wi-Fi verbinding actief en gaande processing blijft doorgaan) Asender (je kunt grote attachments mailen, open app en voeg toe wat je wilt sturen) Multicleaner ( alle multi-task apps tegelijkertijd sluiten ) Greetszz Duifje please don't comment, just have fun or forget everything! Laatst gewijzigd door duifje007; 14-02-11 om 02:51. |
|
|||
|
|||
Laat ik het kort houden
1. Winterboard; over het algemeen wel bekend 2. SBsettings: ook wel aardig bekend 3. Iconclasm: layout maken van icoontjes 4.GPSphone; POKEMON EMERALD 5.Covert; in-private mode safari 6. Folderenchancer; folders in folders, met behoud van layout iconclam 7. iFile; bestandsverkenner 8. Movel lockscreen to unlock; nieuwe manier van ontgrendelen; je lockscreen als een plaatje wegslepen :0 9.Sleepfx; je ipod uitzetten als een oude tv, aanrader! 10. Pwntunes: schijt hebben aan itunes, gewoon via de bestandverkenner Laatst gewijzigd door vinkel; 14-02-11 om 18:18. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Barrel - andere schermovergangen
SleepFX - andere animatie voor je sleep knop Liveclock Weathericon Cydelete Cyntacts - plaatjes in contactenlijst Mobile terminal Winterboard Sbsettings IFile |
|
|||
|
|||
Citaat:
Grtz |
|
|||
|
|||
Is er een app waarmee je gesprekken kan weigeren? Ik zit vaak in de klas als me telefoon afgaat en dan maar hopen dat me leraar het niet merkt.
Ook zou ik graag een SBSetting willen waarmee im landscape kan uitschakelen. Als ik ff op me zij ligt gaat ie geljjk in landscape = irritant |
|
|||
|
|||
ja multicleaner is een goede
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Money Book vind ik niet! heeft die een andere benaming of mss een source dat ik niet heb? Grtz |
|
||||
|
||||
Die staat onder App Store, oftewel deze is te verkrijgen in de app store. Ik heb ook mijn iDevice niet gejailbreakt om zo ervoor te zorgen dat ik software illegaal kan verkrijgen. Maar meer omdat ik dan andere tweaks kan instellen en thema's vind ik ook erg belangrijk! Maarja zoek maar eens gewoon in de normale app store en dan vind je de app vast wel!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt! Heb het gevonden! |
|
||||
|
||||
Mijn top 5:
1. GpsPhone -- Pokemon en Zelda op de iPhone is super! 2. Five Icon Dock -- De naam zegt het al! 3. Winterboard -- Als je je iPhone langer daan een jaar hebt begint de default theme een beetje te vervelen... 4. SBSettings -- Een handige app, om aantal instellingen aan of uit te zetten, ook een process terminator. 5. Xpandr -- Erg handig als je veel chat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja die moet je ook downloaden, anders kan je niet met een knoppen-combinatie ergens voor zorgen en heeft het dus geen uitkomst als je SBRotator koopt alleen maar dat je homescreen dan ook meedraait.
|
|
|||
|
|||
Is er een programmaatje waamee je muziek kunt downloaden van safari en die dan gelijk op je ipod komt?
edit: die wel gratis is natuurlijk Laatst gewijzigd door dora95; 20-02-11 om 17:12. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou hier komt mijn lijst.
3G unrestrictor Aptbackup Winterboard Backgrounder Intelliscreen Pdanet Sbsettings Yourtube 2 Activator Bootlogo Fakeoperator Five icon switcher Five column SB Folder enhancer Iconrenamer Stayopened
|
||||
|
||||
5. SleepFX > Jammer maar het doet het maar 3 a 4x bij mij.
4. 3DBoard > Leuk om aan je vrienden te showen. 3. Barrel > Geeft je een leuker scroll effect. 2. Multifl0w > Overzichtelijk multitasken! 1. Lockinfo > Heerlijk! Je mail in je lockscreen, weer, tijd, agenda |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|