Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er ook een app/tweak zodat je het zoek scherm kwijt bent ? ( dus de eerste pagina van je apps - reuze vervelend want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er ook een app/tweak zodat je het zoek scherm kwijt bent ?
( dus de eerste pagina van je apps - reuze vervelend want ik gebruik hem nooit.) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Springtomize doet dat en 100 andere dingen! |
|
|||
|
|||
iemand een alternatief voor infinifolders/folderenhancer. wil er niet voor betalen.
|
|
|||
|
|||
Zeppelin is wel leuk.. Kan je je tekst bovenin (voorbeeld: Vodafone NL) Kan je veranderen in het logo van apple of batman en zelfs als je de uitbreiding installeert kan je het logo van je provider er bij zetten. Voetbal fans opgelet: Je kunt ook een uitbreiding met voetbal logo's installeren
|
|
||||
|
||||
Er zijn talloze uitbreidingen voor beschikbaar inderdaad
|
|
|||
|
|||
Ja, MXtube is wel leuk. Als je bijvoorbeeld in het vliegtuig zit, Kan je toch je favo YouTube filmpjes bekijken. Zonder dat je daar voor Wi-Fi nodig hebt. Je moet ze alleen wel vooraf downloaden.
|
|
|||
|
|||
Dit zijn de apps / tweaks welke ik dagelijks gebruik:
- biteSMS - CallBar - CameraLocker - IntelliSxreenX - My3G - MyWi 5.0 - SBSettings - SnoozeOrStop - Springtomize 2 - iOS 5+ |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarom zou je CameraLocker installeren als Springtomize ook een "Toon Cameraknop altijd" functie heeft?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Geen probleem
|
|
|||
|
|||
Betalen jullie voor al die tweaks?
Laatst gewijzigd door XIII; 29-02-12 om 23:26. |
|
||||
|
||||
't Meeste wat ik heb is gewoon voor betaald. Heb ook wel aardig wat gratis tweaks.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Na installatie crashte mijn 4S om de haverklap, precies waar ik dus al bang voor was.... SBSettings verwijderd en probleem was ook weg. Laatst gewijzigd door FridgeNL; 01-03-12 om 13:02. Reden: aanvullig |
|
|||
|
|||
Misschien een heel stomme vraag,
Waarom post niemand de sources die je nodig hebt voor de cydia apps, maar alleen de app's? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|