Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn springboard crasht vaak als ik CallBar gebruik, nog iemand last van? Nooit tijdens het bellen (nog niet), meestal als ik in die balk bezig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn springboard crasht vaak als ik CallBar gebruik, nog iemand last van?
Nooit tijdens het bellen (nog niet), meestal als ik in die balk bezig ben, dus als ik naar recente oproepen op favorieten ga. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Recent & favorieten crashen SB bij mij. Is al sinds ik het gekocht heb zo helaas.
|
|
|||
|
|||
VRAAG: Ik heb een aantal teeks etc op mijn I4. Ik mijd bewust alles waarbij winterboard vereist is omdat ik van vroeger (2jr geleden) weet dat het mn 3gs veel trager maakte. Hoe is dat nu? Wat zijn jullie ervaringen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 februari 2012 om 12:27 ---------- VOOR DE LIEFHEBBERS: MIJN TOP 15 cydia app"s (in vrijwel willekeurige volgorde): 1. intelliscreenX (ongeevenaard!). 2.Noticall 3.clever pin 4.BurriedNCbackground 5.Bigify 6.3G unrestrictor 7.Play Awake 8.manual correct 9.Islide text 10.ClearLockNotifications 11. Asktosend 12.Asktocall 13.Fiveicondock 14.Adblocker 15.Phonebuzzer NB: Als Autosilent wordt geupdate voor IOS 5x zal deze geldt deze ook als absolute aanrader! Zijn ze nu mee bezig.. |
|
||||
|
||||
welke app mis ik nu nog
ik heb deze apps geinstalleerd welke hoort er nog bij ???
Cydia Activator Action menu Airplane sbsettings Barral Big boss icon set Calender for notifation center Chrome notification Cydelete Foldercloser Infinidock Manual correct Nownewsisgoodnews Remove background SBsettings Springtomize 2 Transparant foldericon Winterboard Weahtericon |
|
|||
|
|||
-intelliscreenX hoort er zeker bij!
-Ook clever pin (als ie met jouw Wi-Fi is verbonden hoef je geen pincode in te toetsen maar unlocked ie meteen. scheelt 200 keer pincode intoetsen per dag;-) Buiten bereik van jouw netwerk moet je gewoon pincode intoetsen om te unlocken. iphone 'weet' dus wanneer je thuis bent en wanneer niet.. VRAAG: wordt jouw tel niet traag door winterboard? |
|
||||
|
||||
[QUOTE=rinke;768083]-intelliscreenX hoort er zeker bij!
-Ook clever pin (als ie met jouw Wi-Fi is verbonden hoef je geen pincode in te toetsen maar unlocked ie meteen. scheelt 200 keer pincode intoetsen per dag;-) Buiten bereik van jouw netwerk moet je gewoon pincode intoetsen om te unlocken. iphone 'weet' dus wanneer je thuis bent en wanneer niet.. Ik heb nog nooit een pin ingevoerd,als ik thuis kom maakt ie verbinding met thuis op werk daar op het netwerk ,alle bekende netwerken maakt me iphone verbinding zonder pin .dat was al voor de jailbreak .misschien zit het verschil tussen de 4 en de 4s ik weet het niet .maar ik herkend dit niet en hij is ook niet trager geworden . |
|
||||
|
||||
Het gaat hier waarschijnlijk om de pincode om je iPhone te ontgrendelen; geen wachtwoord van een netwerk...
|
||||
|
||||
okee, ik heb geen pin op me telefoon aan staan. alleen op dropbox en quikoffice. page en keynote en numbers kan ik geen pin opzetten dat wil ik dan weer wel
|
|
||||
|
||||
Als jouw telefoon gestolen is, is het een eitje om het onvindbaar te maken omdat er geen wachtwoord op zit.. Hoogst onveilig, die zie je nooit meer terug dan.
Maar na ik gister door Rinke weer aan CleverPin werd herinnerd heb ik 'm gekocht en ingesteld dat mijn thuisnetwerk geen wachtwoord vraagt tenzij ik de iPhone al xx minuten niet gebruikt heb. Stuk veiliger dan helemaal geen wachtwoord |
|
|||
|
|||
Hoi Allemaal, gaat idd om pincode ivm toestel unlocken thuis.. Om te ontgrendelen hoef je dan geen pincode in te toetsen als je thuis bent.
Ik snap niet dat iemand helemaal GEEN pinbeveiliging op zn telefoon zet. Als je ''m kwijt raakt kan iedereen bij al je persoonlijke informatie?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Er zijn vrij veel mensen die dit niet instellen. Maar ik denk dat iedereen wel valt over te halen als je een vergelijking maakt met verzekeringen: waarom die wel afsluiten ter preventie en niet een slotcode instellen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
14 jaar geleden stond er in een mobieltje 3,5 telefoonnummer (weinig mensen hadden toen nog een mobiel) in het adresboek. Meer niet. Ik weet niet wat jij in je iphone zet maar normaal gesproken bevat een smartphone tegenwoordig heel wat meer persoonlijke info dan '14 jr' geleden. Bij mij is er direct toegang tot zakelijk en prive email, foto's, social media enz. enz.. Dit zal voor de meesten gelden. Nog los van je adresboek en mogelijkheid tot bellen enz.. Wil je toch niet op straat hebben liggen? |
|
||||
|
||||
zit wat in,ga toch maar een pin erop zetten.
|
|
||||
|
||||
Goed plan
Ikzelf wil ook voor bepaalde applicaties wachtwoorden instellen ter aanvullende bescherming, volgens mij is er maar 1 dergelijke tweak up-2-date voor iOS 5 en dat was AppLocker.. Weet het niet zeker, ben nu niet met Cydia bezig. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik iProtect.
|
|
|||
|
|||
Is er ook een tweak/app in Cydia die je telefoon kan locken op door mij aangegeven momenten?
dus niet standaard aanwezig, maar juist op momenten wanneer ik dat noodzakelijk acht |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de beperkingen zo ingesteld dat "Lokatievoorzieningen" en "Zoek m'n iPhone" niet uitgezet kunnen worden. Het enige waar je op moet letten is dat je na het inschakelen van deze beperking moet opletten met apps die gps nodig hebben om te functioneren. Die worden nu geblokkeerd en moet je achteraf even toegang geven. Pies of keek Naja,'t is een poging de snelle jongens tegen te houden. Een kenner houdt je niet tegen ... Ook dat is een pes of keek helaas |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Kortom het is een eitje om zo'n telefoon onvindbaar te maken. Schakel data-gebruik uit. Reset de telefoon ter plaatse. Het is inderdaad een pies of keek.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 februari 2012 om 15:27 ---------- Trouwens! Ik twijfelde oorspronkelijk al, maar CleverPin werkt niet correct. Ik heb ingesteld dat na 1 minuut inactiviteit het wachtwoord gereactiveerd wordt. Dit gebeurt niet. Dus als je dit graag wilt, geen CleverPin kopen. |
|
|||
|
|||
Trouwens! Ik twijfelde oorspronkelijk al, maar CleverPin werkt niet correct. Ik heb ingesteld dat na 1 minuut inactiviteit het wachtwoord gereactiveerd wordt. Dit gebeurt niet. Dus als je dit graag wilt, geen CleverPin kopen.[/QUOTE]
> Clever pin vraagt weer gewoon om een wachtwoord zodra de verbinding met je thuisnetwerk verbroken is. Dus als je de deur uitloopt issie weer gelocked. Dus het is alleen onveilig als je je telefoon thuis (of in de tuin) verliest en iemand anders vindt hem en gaat er mee aan de haal ;-). Als je dat risico niet wil nemen, moet je idd geen clever pin installeren! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|