Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) BioLockdown by Ryan Petrich schijnt ook de moeite waard te zijn!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BioLockdown by Ryan Petrich schijnt ook de moeite waard te zijn!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig of 5 icon dock al werkt?
|
|
|||
|
|||
Gelijk even getest, maar bij mij werkt Five Icon Dock nog niet op de 5s.
|
|
|||
|
|||
infinidock werkt wel op de 5S.. Zelfde principe
|
|
|||
|
|||
@KiloDiesel Klopt inderdaad! Zelf wacht ik op Springtomize 3. Momenteel aan het testen met iOS 7.1 beta 3, maar daar kan ik Infinidock niet installeren. Binnenkort terug naar 7.0.4.
|
|
|||
|
|||
Voor mij zijn er momenteel slechts 3 die ik gebruik:
- FlipControlCenter (3G en hotspot switches in CC is altijd handig) - TabLess (cleaner lockscreen, dit doet de tabjes voor NC en CC weg op het LS) - Zeppelin (Operatornaam verwijderen) Had graag nog even de camera grabber op mijn LS kunnen koppelen aan Camera+ ipv de standaard apple app, maar tweaks zoals "Grabber" werkten nog niet bij mij. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Klopt. Hij deed het bij mij ook, maar de icoontjes zijn dan zo lelijk aan elkaar geplakt. Zoals dit bijvoorbeeld. Ik weet niet of dat nu verholpen is hoor.
|
|
|||
|
|||
is er al een tweak voor een 3D look voor ios7
|
|
||||
|
||||
FiveIconDockmodoki ondersteunt IconSupport niet, waardoor icoon #5 bij een Safe Mode crash weggezet wordt. Een folder op spot #5 wordt vernietigd en de apps verspreid over je SB. Veruit irritant.
Het oplossen van icoontjes die te dicht op elkaar zitten is door ze te verkleinen met b.v. Bigify. Definieer 3D look. Wat wil je dat-ie doet? Het in iOS 7 ingebouwde Parallax staat bekend als de 3D look van iOS.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat is mogelijk met Springtomize, versie 2 is niet geschikt voor IOS7 maar de maker werkt aan V3 en deze zal binnenkort in Cydia te koop zijn.
|
|
|||
|
|||
Kan ook met Cascade, helaas ook nog niet mogelijk voor IOS7..
|
|
||||
|
||||
Ik zoek een tweak waarvan ik de naam niet meer weet om de notificatiebalk andere animaties te geven etc, ik bedoel geen chip, maar een andere...... wie o wie ?
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand toevallig al weet van een tweak die de liggende stand van de muziek app tegenwerkt (het vroegere NoCoverFlow dus)?
Ik blijf het een irritant scherm vinden in ligmodus |
|
|||
|
|||
@daveensannie: Animer7 kan dit doen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet er ook iemand die mijn ios6 weer widgets voor winterboard laat werken op ios7?
|
|
|||
|
|||
Mijn top 5 Cydia apps / tweaks op de iPhone 5s:
1. Activator 2. BioLockdown 3. CCControls 4. iTouchSecure 5. VirtualHome |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|