Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch gekozen voor de jailbreak en meteen mega fan Must haves: - activator: makkelijke gestures toevoegen - NCsettings: betere notification center met super handige switches ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch gekozen voor de jailbreak en meteen mega fan
Must haves: - activator: makkelijke gestures toevoegen - NCsettings: betere notification center met super handige switches voor Wi-Fi en 3G etc - nonewsisgoodnews: byebye idiote kiosk - five icon Dock: naam zegt alles, ik had er altijd al eentje tekort Ben nog aan het zoeken voor de rest maar bijna alles van de repo van (forgive the typos) Ryan petri is super! Ik hoop dat iconrotator snel werkt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Auxo - Geniaal multitasken, moet je gezien hebben!
HTC Weather Widget Dutch, zeer mooi lockscreen Infiniboard - Niks geen mapjes, we gooien alles onder elkaar, maar op 1 pagina Dock- Handige sneltoetsen Ze werken allemaal (getest) op iOS 6 op een iPhone 4S en een iPod 5G Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-02-13 om 18:14. Reden: Illegale content verwijderd |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ben nog opzoek naar 2 tweaks waarvan ik van 1 de naam niet meer weet.
Had vroeger een tweak waarmee je de lockscreen battery kan verkleinen en op een ander X- Y- locatie kon zetten maar ben de naam kwijt. Iemand nog een idee? De tweede is een app als gridlock die wel werkt onder iOS 6.1 met een iPhone 5. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan. Ik gebruik het persoonlijk voor die irritante Stocks applicatie.
Edit: Na het uitschakelen van Game Center wel nog even handmatig een respring doen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb met deze truc ook geprobeerd als ik swipe naar recht of links in de statusbalk (voor het aan en uitzetten van Wi-Fi en bluetooth). Echter is mij dat niet gelukt ik krijg dan een paar seconden een notificatie dat Wi-Fi is disabled... is hier nog een oplossing voor? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Mijn top 5:
1. Activator, o.a. Apps starten vanuit lockscreen. 2. Barrel, je moet toch ergens laten zien dat je iPhone een jailbreak heeft... 3. Wi-FiFofum, Wi-Fiscanner á la Wi-Fitrak errug handig ivm werk 4. Wi-Fi Booster, unlocker for standaard Wi-Fi instellingen, limiet wordt verwijderd en Wi-Fi gedeelte uitgebreid 5. SBsettings, snel instellingen vanuit lockscreen veranderen 5b unfold, een leuke animatie waarbij je lockscreen wegvouwt in plaats van de slider om te unlocken. Laterzzz, Tom P.S. Heb trouwens het idee dat m'n tel sneller is geworden na de JB?! |
|
||||
|
||||
Ik gebruik Springtomize om apps en de kiosk te verbergen, vroeger deed ik dat ook met losse apps zoals SBSettings
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb niet een top 5, die komt nog wel een keer. Maar ik kan iedereen Accelerator aanraden. Versnelt alle animaties waardoor je echt sneller alles doet op je iphone.
|
|
||||
|
||||
Versnelt is niet het juiste woord. Verkort de ingebouwde vertraging is passender
|
|
|||
|
|||
Iemand hier die een alternatief kent voor "MarkThatMessage"?
Dat is namelijk een tweak AL je sms en imessage berichten voorziet van timestamps, maar deze tweak is blijkbaar nog niet iOS6-compatibel.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2013 om 22:06 ---------- Mijn top 5 : NCsettings Barrel Swipeselect Nospot poof ... een top 10 zou mss handiger zijn , want top 5 is moeilijk samen te stellen hoor |
|
|||
|
|||
Die HTC Weather Widget Dutch is idd een mooie jammer alleen dat notificatie van sms en dergelijke niet meer werkt,of is daar ook wat voor dat het wel weer werkt ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het is wel degelijk de animaties die hij versnelt hoor. Het open en sluiten van mapjes, door menu's bladeren, apps openen/sluiten, switchen tussen apps etc. Misschien dat hij de ingebouwde vertragingen ook wel passeert, maar daar ligt de nadruk niet op in Accelerator.
|
|
|||
|
|||
Springtomize 2 werkt ook en vervangt veel van mijn apps:
opties zoals kiosk, itunes, kompas, contacten, standaard agenda, passbook verbergen(geen nonewsisgoodnews meer nodig) zelf grid indelen (bv: 6 rijen en 6 kolommen) dock vergroten/aanpassen. enz enz. |
|
|||
|
|||
Iemand die een tweak of thema kent die ervoor zorgt dat je statusbalk er altijd en overal zo uitziet:
??? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|