Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) 1. Activator 2. SBSettings 3. Action Menu 4. Springtomize 2 5. f.lux Deze tweaks MOET je gewoon op je iDevice hebben....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1. Activator
2. SBSettings 3. Action Menu 4. Springtomize 2 5. f.lux Deze tweaks MOET je gewoon op je iDevice hebben. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
lockinfo niet gratis
hallo weet er iemand een goede gratis vervanger voor lockinfo ik heb ook inttelscreen er al op gehad maar ik wil er niet voor betalen
|
|
|||
|
|||
Even kijken mijn top 5 apps: 1: sb settings (makkelijk 3g aan en uit zetten etc.) 2: winterboard (thema's aanpassen) 3: 5 dock icons 4: manualcorrect (ideaal voor smsen, niet meer via spatie het woord plaatsen maar door er op te drukken) 5: pdanet (hotspot maken van je iphone)
|
|
|||
|
|||
1. SBSettings;
2. Winterboard; 3. Scrollingboard; 4. Springtomize; 5. AskToSend. Niet echt bijzonder, liever een snelle iPod Touch dan traag met heel veel tweaks Laatst gewijzigd door XIII; 03-01-12 om 19:01. Reden: Ook niet hinten dus! |
|
|||
|
|||
1. BITESMS
2. BARREL 2 (weg rolle van apps enz) 3. lockdown ? krijg ik niet geinstalleerd weet iemand waarom 4. achromatic HD (pimpen van apps) |
|
||||
|
||||
1. SBsettings
2. LockInfo 3. MyWi 4. RemoveBG ( must have, niet meer 1 voor 1 alle background apps sluiten ) 5. xBackup ( na herstel 1 knop en al je cydia apps worden geherinstalleerd )
|
||||
|
||||
Citaat:
Daring Fireball: You Do Not Need to Manually Manage iOS Multitasking
|
|||
|
|||
Leuk stukje tekst. Vertel me dan maar hoe het kan dat ik laatst melding kreeg dat er niet genoeg geheugen vrij was om een applicatie te starten, daarna met RemoveBG alle "icoontjes" heb verwijderd en ik bijna 200MB memory ermee vrij maakte? Daarna startte die applicatie wel goed op.
Of die comment op die page klopt voor geen meter of SBSettings liegt dat het gedrukt staat. Ik weet wel welke IK geloof. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vind het wel duidelijk dat de iPhone langzamer wordt dan wel sneller leeg is als er veel apps open staan. Daarom heb ik Multicleaner. Vanwege deze tweak en SBsettings jailbreak ik. Zou verder denk ik wel zonder JB kunnen.
|
|
|||
|
|||
Ik kan maar niet kiezen, moeilijk dit.
Maar ik wil best een lijstje maken van de apps die ik er áltijd opzet na het jailbreaken. 1. WinterBoard 2. AptBackup 3. CyDelete 4. FolderEnhancer 5. Barrel 6. IntelliScreen (Doei SBSettings & LockInfo. ) 7. iFile 8. PdaNet Heb standaard apps zoals activator natuurlijk niet meegerekend. |
|
|||
|
|||
1.winter-/dreamboard (ik houd echt van thema's)
2. SBsettings (kan niet meer zonder) 3. barrel (supervette overgangen tussen wisselen van springboard) 4. gpSPhone (handige en leuke GBA emulator) 5. ifile (gewoon handig ) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
-intelliscreenx
-activator -springtomize -3g unrestrictor -netatalk |
|
||||
|
||||
Is PdaNet het geld waard? Of had je achteraf liever MyWi genomen? ;o
Ik zit nu te twijfelen tussen de vies dure MyWi (+ OnDemand), PdaNet en wat goedkopere TetherMe (+ iTether).. Er is geen recent overzicht en in een half jaar worden tweaks aardig geüpdatet (denk aan maskeren dataverkeer om tetherontdekking tegen te gaan) :/ |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
winterboard
ifile activator cydelete SBSettings Laatst gewijzigd door WDS001; 12-01-12 om 20:14. Reden: Illegaal verzoek: niet toegelaten! |
|
|||
|
|||
komt er ooit nog een DS emulator via cydia ?
ik vind dat die gameboy emulator zo saai
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|