Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SG3i Er zal nooit een echte DS Emulator komen, de DS gebruikt 2 schermen en ook nog eens knoppen, te veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1) Winterboard
2) SBSettings 3) Colorkeyboard 4) iFile 5) Iconoclasm Check ook eens 'waved statusbar'. Zorgt voor een klein golfje rechtsbovenin je statusbar. Best leuke tweak. zie: http://img4.imageshack.us/img4/8113/img0268wh.png |
|
|||
|
|||
Hoe noemt die app nu weer waar je uw icons kan zetten waar je wilt?
Bv als ik 1 in het midden zet dat die dan ook blijft staan, u sorteren ze hun vanzelf he. thx |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iets beperkter in mogelijkheden maar met Gridlock kan het ook.
|
|
||||
|
||||
Iemand volume increaser al geprobeert?
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik idd ook Gridlock.. In combinatie met Springtomize voor langere kolommen en een andere gratis tweak voor meer rijen.
@linliz Nee, wel een op iOS 4 en diezelfde en een andere op iOS 5 korte tijd. Merkte er niks van, dus betwijfel of deze tweaks überhaupt werken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
LS Barcode HD (ik heb het voor je gevonden via google visueel zoeken met beschrijving van barcode )
Link 1 (Chinees o.i.d.) Link 2 (Grieks o.i.d.) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind het vooral mooi op mijn lockscreen aangezien door ClockHide 1 extra regel is toegevoegd onder de statusbar en Waved Statusbar de onderste aanziet voor de statusbar. Op SB en in apps vind ik het echter minder. Waved Statusbar is namelijk een tweak die niet functionaliteit aanpast maar alleen design. Dus je statusbaricoontjes verschijnen gewoon ook al is de statusbar half onderbroken daar Alsjemesnaptdan. |
|
|||
|
|||
Hey, ik heb vandaag eindelijk mijn 4s uit de gevangenis bevrijd!
Dit is tevens mijn eerste iphone, dus ook mijn eerste jb-ervaring. Kan er iemand me een paar, voor hem/haar, must have cydia tweaks opsommen, zo kan ik een beetje "inspiratie" opdoen. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Klik daar op "Featured". Als je de smaak te pakken hebt: 100 Jailbreak Tweaks You Should Know About Have fun. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog een vraagje: is er een app om ALLE iconen op het scherm in vijf kolommen te weergeven? Dus zowel dock als de rest van het scherm. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net Unfolder geïnstalleerd uit de BigBoss bron (dus wel betrouwbaar denk ik dan)
Voor diegenen die de tweak niet kennen: je kan een map verwijderen zonder eerst alle iconen er afzonderlijk eruit te moeten slepen. Hij werkt wel niet. Normaal zou deze tweak vanzelf moeten werken zonder app, zonder een menu in "instellingen", maar bij mij werkt het dus niet. Valt dat wel meer voor bij tweaks, of klopt er toch iets niet... :s |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ow owkeey had ik niet zien staan. Kheb ook net Five Icon Folder geprobeerd, die werkt ook niet, maar de laatste update daar is ook al sinds 8 maart vorig jaar, zal ook niet compatibel zijn waarschijnlijk.
Bedankt |
|
|||
|
|||
Kijk eens in uw instellingen. Daar zal Five Icon Dock wel staan en je zal daar moeten selecteren hoeveel apps je in een rij wil hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hetgeen waarover ik het heb is five icon folder, dus dat als je een map opent en dat er daar vijf icoontjes per rij komen te staan. Die blijkt niet te werken, waarschijnlijk oncompatibel met ios 5. En wook bij deze geen extra menu-item in instellingen dus ook waarschijnlijk zo'n "onzichtbare" tweak die je niet echt kan instellen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|