Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Neem eens een kijkje naar de tweaks: FolderEnhancer, Springtomize 2, CustomGrid, Gridlock. Ben je wel ff zoet mee...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Neem eens een kijkje naar de tweaks: FolderEnhancer, Springtomize 2, CustomGrid, Gridlock. Ben je wel ff zoet mee
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 januari 2012 om 08:44 ---------- Citaat:
Ik krijg het ook niet voor mekaar om meer dan 4 rijen in folders te krijgen. Voor ik FolderEnhancer had lukte het wel om op mijn springboard 4 rijen en mijn folders 5 (of meer) rijen te krijgen. |
|
|||
|
|||
Apps:
- BiteSMS - Dreamboard - iFile - IntelliScreenX - My3g - Mywi 5.0 - SBSettings - Scrollingboard - The Theme Outlet Tweaks: - CyDelete - FolderCloser - No Bookmarks - Remove Background SBSettings Themes: - OS X Lion Ultimatum HD |
|
|||
|
|||
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen, ben net nieuw hier :
'k Heb voor elkaar gekregen om de StatusBar bovenin het springboard te verwijderen. Nu vroeg ik mij af of je die lege ruimte kan benutten door de apps verder uit elkaar te zetten d.m.v. een tweak, app in Cydia of iFile. is dat mogelijk? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Edit: haha je vroeg niet eens of je er meer iconen door kon plaatsen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zonder FolderEnhancer lukt het om op SB 4 rijen te zetten en in de forders 5. (met Springtomize) Blijkbaar neemt FolderEnhancer de layout van het SB over. |
|
||||
|
||||
Dat is vreemd, bij mij heeft FolderEnhancer daar geen enkele invloed op.. FE neemt de lay-out in ieder geval niet over, anders zouden er sync-problemen met iTunes optreden omdat FE geen limiet heeft zoals de native folders.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bestaat er een tweak die ervoor zorgt dat je alles op je iphone in landscape modus kan zetten (liggend bekijken, dat het meedraait)?
Met alles bedoel ik het springboard (zoals bij de ipad), de appswitcher (daar bestaat al een aparte tweak voor), en apps, hoewel de meeste apps deze functie al standaard hebben. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hou er wel rekening mee dat niet alle websites in landscape werken. |
|
|||
|
|||
Beste mensen met welke gratis cydia App kan ik ook al weer 4 x 4 apps in een map krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand die hier LockMessages gebruikt? Ik zit namelijk met het volgende:
ik vind het op zich een fantastische tweak, voor dat ik jb'te wou ik zoiets al hebben, kheb me altijd al geïrriteerd aan hoe je de ontvangen berichten vanaf het lockscreen zomaar helemaal kunt lezen. Ik heb slecht één probleem met deze tweak: je kan niet kiezen of je maar een ding wil verbergen, dus ofwel de naam van wie je stuurt, ofwel de inhoud. Ik wil namelijk op het eerste zicht wel zien wie me het bericht stuurt (kwestie van in te schatten hoe belangrijk het bericht is), de inhoud mag dan wel verborgen blijven. Zou ik dit kunnen oplossen, of bestaat er een alternatief voor deze tweak? Mss zou je een string kunnen ingeven in het veld van de titel (naam) van het bericht zodat je altijd de afzender zou te zien krijgen....? Als ik het nu open laat staan komt er altijd "Tiltle" te staan, bij iedereen die me smst... Met infinifolder ging da ook dacht ik, kweet wel nimeer of het gratis was of niet. Laatst gewijzigd door YSsin; 26-01-12 om 23:38. |
|
|||
|
|||
Sinds ik een JB heb, werkt bij Gebruik, 'tijd sinds volledig opladen', niet meer. Iemand een idee hoe ik dit weer gefixed krijg. Ik zie bij gebruik en standby alleen maar 'n streepje.
Is er ook een tweak/app voor iOS 5 die dit bij houd? |
|
|||
|
|||
Dit was bij mij ook in het begin. Ondertussen staat het er gewoon terug tussen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ipad 2
Wat zijn de top cydia apps die je niet kunt missen voor een Ipad 2 5.0.1
|
|
|||
|
|||
Is Celeste Bluetooth File Sharing compatibel met iOS 5...? Ik kan hem namelijk niet aanschaffen... :s
|
|
||||
|
||||
Zal het ze vragen voor je @cocoanutapps op twitter
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|