Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat het gros van de tweaks in BigBoss en ModMyI zit en die standaard in Cydia aanwezig zijn. Vind je ze niet, probeer dan even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Omdat het gros van de tweaks in BigBoss en ModMyI zit en die standaard in Cydia aanwezig zijn. Vind je ze niet, probeer dan even je lijst te verversen via de Wijzigingen-tab. Je kunt ook altijd googlen als je alsnog niets weet/snel wilt opzoeken in welke source die zit
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik snap hem al
Is er nog iemand die Unlimvideos nog gebruikt, bij mij werkt het voor geen meter! |
|
|||
|
|||
MiM
|
|
|||
|
|||
top 5 Cydia !
1 . PdaNet
2 . Sbsettings 3 . Barrel 4 . 5 icon Dock/column/app switcher 5 . Gridlock |
|
|||
|
|||
Dit is mijn favoriete thread op het forum. Aangezien ik al veel tweaks/apps te danken heb aan mensen die hier hun lijstje plaatsen, vond ik het wel netjes om ook ff te posten. Dus hier een overzichtje van mijn favo cydia tweaks/apps
- Intelliscreenx - K2intelliscreenx (sbsettings toggles mooi weergegeven in isx quicksettings en dus geen sbsetting widget meer nodig) - SBsettings - Cleverpin - Infinidock - Folderenhancer - ScreenDimmer - SleepFX - Activator - PhotoAlbums+ - iProtect - Multicleaner (omdat ik zelf wil bepalen wat er in de background draait en 1 v/d reden waarom ik JB) - BiteSMS - Grooveshark (verplicht mij iedere keer om te JB'en) - ManualCorrect - Aloud (sinds vandaag. Je notifications omgezet in spraak. Ideaal voor in de auto of icm headphones en met nederlandse spraak en eerste 3 dagen te kopen voor introductie prijsje) Laatst gewijzigd door keedan; 02-03-12 om 16:14. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wacht nog tot SpeakEvents verschijnt om dan eens te vergelijken. Ik hoop dat ze compatibel zijn met Vexillum. LowPowerBanner zal dan wel overbodig worden omdat die functie ook in Aloud zit. (dacht ik toch) |
|
||||
|
||||
CallTell doet dat toch ook?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Speakevents is deze week ook verschenen maar in eerste release ondersteunt ie nog geen nederlandse spraak
|
|
||||
|
||||
Sbsettings
Ipicmycontacts Bitesms multicleaner springtomize Niet perse in deze volgorde (is afhankelijk wat ik net nodig heb )
|
|||
|
|||
1. AnyAttach: voeg video, PDF etc toe aan een e-mail;
2. AnyRing: selecteer een MP3 op je iPhone als ringtone; 3. 3G Unrestrictor: Video's in volledige kwaliteit streamen en FaceTime via 3G; 4. iFile: doorzoek alle files op je iPhone; 5. CallTell: spreek de naam van de beller uit. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Yep, heb alles gewoon netjes aangeschaft.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2012 om 11:31 ---------- Vreemd! Ik heb zelf ook de 4S en bij mij werken deze prima samen (behalve wat ik eerder aan heb gegeven). |
|
||||
|
||||
1. BiteSMS - kan niet zonder
2. SBSettings - geïntegreerd in NotificationCenter 3. Double At - spaart je heel wat 'emailadres intikken'-tijd 4. Locksliderz - heb nu aan de rechterkant van m'n ontgrendelbalk m'n SMS-icoon; eronder nog een kleine sliderbalk met links Safari-icoon en rechts Flash-icoon. 5. MxTube 6. WeeKillBackground - gebruik het een 5-tal keer per dag 7. Zeppelin - heb nu gewoon géén logo naast de signaalbars 8. Weather Icon Dit is zowat alles wat ik op m'n 4S heb staan, heb IntelliscreenX overwogen, maar het batterijverbruik en RAM-verbruik schrikken me toch nog af. 10 dollar is dan ook een spijtig verlies als het is om erna weer te verwijderen. Bega ik een vergissing?
|
||||
|
||||
wie weet een alternatief voor pwntunes?
|
|
|||
|
|||
Ik ben de naam kwijt, maar je kon naast je slider aan elke kant een applicatie zetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hierbij mijn lijst
-Lockinfo -Bolt -Nonewsisgoodnews -Cydelete -Insomnia -Protube -Remove BG -Cdevreporter -No bookmarks -Gridtab -Icon renamer -Springtomize 2 (helaas nog niet in iOS 5.1
Iphone de enige echte. hebbe hebbe hebbe. Laatst gewijzigd door Leo van der Meer; 11-03-12 om 11:11. |
|
|||
|
|||
App. nog geen update voor io5.1
Hierbij mijn lijstje :
1) Sbsettings 2) Overboard (nog niet in io5.1) 3) Multiflow 4) Barrel (nog niet in io5.1) 5) Lockinfo Laatst gewijzigd door Chur; 11-03-12 om 17:42. Reden: Correctie |
|
||||
|
||||
Vinden jullie het echt fijn om te updaten naar 5.1 en maandenlang tethered verbonden te zijn? Zeker nu na een update van MobileSubstrate (of was het iets anders?) telkens alle verborgen apps zichtbaar worden als je een App Store app verwijdert lijkt me dat vreselijk irritant..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|