Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb em gelijk semi thetered gemaakt. En zolang je accu niet leeg is en je start je Iphone niet opnieuw op dan is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb em gelijk semi thetered gemaakt. En zolang je accu niet leeg is en je start je Iphone niet opnieuw op dan is er niks aan de hand.
|
|
|
|||
|
|||
Kheb net Anyring geïnstalleerd, en ik moet zeggen dat ik tochwel onder de indruk ben. Ik ken ontelbare manieren om je eigen beltonen te zetten en te gebruiken op je iphone maar dit is tochwel de beste, gewoon rechtsreeks uit de muziekbibliotheek, bij mij staan daar meer dan 1200 liedjes, keuze genoeg dus! En wat deze tweak helemaal af maakt voor mij is de mogelijkheid om het begin-en eindpunt te kiezen van de mp3. Voorheen knipte ik mijn mp3's altijd eerst op de pc, zette ze dan pas op de iphone, dit is nu nietmeer nodig!
Werkt zowel voor beltonen, sms en mail! Een aanrader! Ps: kent iemand een liedje(of een stuk daarvan) dat leuk en luid genoeg is als sms-toon? Ik weet niet welke ik moet nemen... EDIT: ben iets te snel geweest, kheb tochwel een voor mij storend nadeel gevonden: de vibratie is véél korter, je voelt die amper en ik zit mijn iphone 60% van de tijd op stil. Tochwel hééél jammer ... Laatst gewijzigd door YSsin; 19-03-12 om 22:05. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat ik trouwens ook nog wou vragen: kent iemand een tweak die ervoor zorgt dat de muziek app NOOIT in coverflow gaat? Dat kan me irriteren als de pest. Dit kan verholpen worden door de portrait-mode te vergrendelen, maar ik gebruik voor andere zaken (safari, sms, foto's) wél landcape, dus dan moet ik dat altijd weer aan en uit zetten, een heel gedoe dus.
Ik heb al zitten zoeken naar zo'n tweak, nog niet gevonden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
er was toen een cydia app genaamd Inorotate.. |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik er voor zorgen dat Appstore geen update cijfertjes weergeeft?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je wel.
|
|
||||
|
||||
Voor enkel de update badge kan je beter zoeken naar noOTA in Cydia
|
||||
|
||||
Of je update gewoon je Apps die je moet updaten! Is natuurlijk ook 'n optie.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik snap jou opmerking echter wel want normaal doe je de "gekochte" apps gewoon updaten, bij sommige gaat het simpelweg niet. Aantal apps willen worden ge-update maar functioneren echter alleen als je IOS 5.1 hebt, ze geven daarom elke keer die vervelende update melding! Dan installeer je gewoon update hider for IOS 5 vanuit cydia en je hebt de mogelijkheid om elke update afzonderlijk te verbergen. |
|
||||
|
||||
@FridgeNL
Ik heb "No Update". Deze heeft alleen gefaald, er staat nu een irritante "1" bij Algemeen. Bij Instellingen staat deze er echter niet meer, dus gelukkig niet zo opdringend. |
|
|||
|
|||
Speed intensifier
meer mensen die deze gebruiken?! oke is dus fake overklokker, heb je nu niks aan dus Btw Barrel werkt gewoon bij mij, bij 5.1 Laatst gewijzigd door jorrissubje; 05-04-12 om 17:15. |
|
||||
|
||||
1. youtubetomp3
2. sbsettings 3. slider enhancer 4. accountchanger 5. five icon dock 6. podcontrol |
|
|||
|
|||
1. NCSettings (werkt zoveel lekkerder dan SBSettings, beetje zoals Apple het zou doen)
2. Infinifolders 3. Fusion (Facebook integratie) 4. Intelliscreen X (al gebruik ik het niet meer, NCSettings en Fusion vind ik een betere combo) 5. SwipeBack Ik mis alleen nog een mooie (!) tweak om facebook in mijn notification center te hebben, beetje op dezelfde manier als Intelliscreen X... |
|
|||
|
|||
zoek eens op weefacebook misschien dat dit is wat je bedoel?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 mei 2012 om 11:11 ---------- 1) sbsettings - lekker snel makkelijk je date Wi-Fi etc aan/uitzetten 2) Springtomize - hiermee kan je echt alles aanpassen op je idevice 3) musicbox - app op muziek te downloaden werk snel en erg fijn 4) unlockfx - geeft het ontgrendelen net meer iets style 5) zepplin - kies verschillende opperator logos, van merken tot poppetjes. |
|
|||
|
|||
five icon dock
User agent faker Anylockapp Applocker Nonewsisgoodnews |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dit normaal dat dat er niet bijstaat? Kent iemand een alternatieve app/tweak die ervoor zorgt dat mijn muziekapp niet in landscape (coverflow) gaat? |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Bordyl;777535]1. BiteSMS - kan niet zonder
2. SBSettings - geïntegreerd in NotificationCenter hoe heb je SBSettings in NotificationCenter gekregen krijg het niet voor elkaar |
|
|||
|
|||
[QUOTE=pitah;797308]IOS5 notification op ON zetten, en bij mij staat bij disable dropdown menu ook aangevinkt
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|