Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er toevallig ook een gratis app voor het weergegeven van extra info in het lockscreen ? Ik had eerst intelliscreen maar die is nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er toevallig ook een gratis app voor het weergegeven van extra info in het lockscreen ? Ik had eerst intelliscreen maar die is nu betaald en ik zie dat Lockinfo ook al een betaalde is. Iemand nog meer opties ?
Mvg Geert |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Handige thread hier! Heb al een aantal handige dingen gedownload. Ik contributeer:
Springtomize: Wijzig zowat je hele iPhone, van iconen groter en kleiner maken tot je lockscreen veranderen met 1 app. Ook nog uitbreidmogelijkheden. vWallpaper: Doet een filmje afspelen op de achtergrond van de homescreen. Veel keuze uit te downloade filmpjes. + video ringtone. Speelt video af als iemand belt (vind ik persoonlijk wat minder) dus heb ik uit staan. Activator: wijzig alle knoppen van je iPhone Winterboard: (heeft iedereen zowat maar toch..) en thema erop Red and Black IOS4 Lockinfo: twitter,mail,sms,rss,telefoon,agenda allemaal op de lockscreen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee dat kan niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja ik weet het
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De app zelf heeft een mp3 speler en hiermee kan je de mp3 files afspelen. Werkt perfect. En via de verkenner app kan je achteraf wellicht de files overzetten naar itunes |
|
||||
|
||||
Ja dat is ook iets raars als ik een nummer heb gedownloadt kan ik het niet afspelen. Het nummer waar ik op klik wordt grijs en blijft zo maar hij gaat niets afspelen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer desnoods even met de app opnieuw te installeren... |
|
||||
|
||||
Ik heb geduld met de download hoor Ik wacht wel een kwartier maar dan gebeurd er nog niets
|
|
|||
|
|||
hoe heette de app dat je middels dubbel aan tikken van een icoon de naam kan veranderen??
|
||||
|
||||
Die tweak heet Icon Renamer en die kun je gebruiken middels dat je je Applicaties aan het verplaatsen bent, en dan op een App klikt waardoor er een dialoogvenster in beeld komt en vervolgens kun je dan de naam veranderen. Heb ik ook gedaan waardoor alle apps Nederlandse namen hebben, en waardoor ik dus gewoon thema's kan gebruiken die een Engelse taal gebruiken.
|
|||
|
|||
mensen ik heb statusnotifier geinstaleerd en nu staat mijn phone continue op safe mode hoe kan ik dit verhelpen of hoe kan ik statusnotifier verwijderen
|
|
||||
|
||||
In cydia weer verwijderen
|
|
|||
|
|||
Is er een gratis app(voor iphone 4) die het typen wat gemakkelijker maakt? Zoals vb Xpandr maar die is betalend of mss 5 row keyboard maar die kan ik om de 1 of andere redenen niet 'aanzetten', ik kan het wel downloaden maar als ik dan naar berichten ga dan is het keyboard nog altijd hetzelfde...iemand een oplossing daarvoor? Of een betere app.?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waar zijn de top 5's gebleven??
|
|
|||
|
|||
Mijn top Cydia apps
mijn top Cydıa
Tlert=lockscreen sms beantwoorden IphoneDelivery=sms bevestiging ontvangen Aptbackup=naam zegt het al Barrel=screen draaiend bladeren Icallannounce=gesproken binnenkomende gesprek of sms Iprotect=apps openen met een code handig voor apps die niet iedereen mag inzien Lockinfo=andere lockscreen(datum,tijd,agenda) No Icon Names= verwijderen icon namen Remove Background=verwijderen van alle apps op de achtergrond Sbsettings=instellingen maar dan sneller Startdial=elke keer als je wil bellen krijg je eerst de dialscreen te zien ipv recent Winterboard=bekend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|