Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Fake Operator: eigen naam als operator/provider FolderCloser: map sluit na openen app Icon Renamer: iconen hernoemen LockInfo: agenda, berichten, e-mail, gemiste oproepen, enz. in lockscreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fake Operator: eigen naam als operator/provider
FolderCloser: map sluit na openen app Icon Renamer: iconen hernoemen LockInfo: agenda, berichten, e-mail, gemiste oproepen, enz. in lockscreen No Bookmarks: Safari openen zonder bladwijzers als beginscherm Activator, Mobile Substrate, OpenSSH, SBSettings en Winterboard zijn standaard... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn top 5: 1-iprotect(apps beveiligen) 2-winterboard(bekend) 3-MyOs(eindelijk van multitasking af) 4-iNorotate(Voor als je je scherm wel/niet wilt laten draaien) 5-Icon renamer(naan zegt het al) Verder nog : SBSettings,move2unlock,Nolock en activator
|
|
|||
|
|||
ik zoek een app.. waarbij die limiet om te downloaden weg valt,
daarmee bedoel ik dat ik op mijn mobiel internet ook gewoon kan downloaden zoals op een Wi-Fi |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zoek ook nog een app. om backup te kunnen maken..
van zowel cydia apps , app store apps en games en program's etc... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
xBackup kan ook!
|
||||
|
||||
iBye kan je ook gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Moet ie zelf maar kijken welke van al die apps hij het liefst gebruikt!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zullen we weer on-topic gaan! Het gaat hier om lijstjes met je top-5 Cydia apps
|
|||
|
|||
Ik zou voor pkgbackup gaan, gebruik hem zelf ook en die doet perfect wat ie moet doen, laatst geupdate naar ios 4.3.3 en na da jb via pkgbackup alles terug gezet en loopt weer als een zonnetje!
Echt een aanrader! |
|
||||
|
||||
Hier komt mijn top 5
1.Infindock scrollen door je dock 2.Barrel + Barrel 2 Grappige bewegingen als je naar de volgende pagina scrolt 3.Infinboard Horizontaal scrollen door je springboard 4.Webe ++ Andere bluetooth apparaten besturen via bluetooth 5.Ifile In je iphone dingen veranderen en dat soort dingen Een top 20 had ook wel gemogen Laatst gewijzigd door JailbreakerPro; 14-05-11 om 11:27. Reden: Taalfouten |
|
||||
|
||||
Hoe kun je ervoor zorgen dat je Folder met inhoud verdwijnt maar als je op de folder drukt (omdat je weet waar de folder zich bevindt) dat hij wel opent en gewoon de inhoud weer laat zien.
|
|
||||
|
||||
Tweaks:
1. SBSettings -> SBSwitcher - Leuke snelknoppen dus snel 2. Infiniboard - horizontaal door springboard (omdat het kan) 3. Iconrenamer -> app namen aanpassen/verwijderen (ziet er netjes uit) 4. Iconclasm -> Niet 4 apps per rij maar bijv. 5 5. Infinifolders -> Geen limiet in de iOS 4 folders handig als hij vol zit. Thema's: 1. Timeless HD 2. perpage html (htc widget op je springboard) 3. tap 2 unlock (geen tijd verspillen om te sliden) 4. FakeOperator (naam aanpassen in de status balk) 5. Transparent Statusbar (zegt het al doorzichte status balk handig voor je achtergrond)
|
|||
|
|||
1 # winterboard (inmiddels al bekend )
2 # SleepFx ( Als je je iPhone lock doet dan komen er effecten ) kijk op youtube 3 # Iconoclasm (5 icons per rij) 4 # Weather icon (live weer ) 5 # Barrel (slide effecten ) 6 # Tap to unlock (naam zegt het al ) (Sorry 6 ) |
|
||||
|
||||
Mijn top 5 (vernieuwd ):
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|