Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) HTC Weather Dutch. Moet je nog wel even via Ifile de eigen code van je stad veranderen. Back to topic please!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HTC Weather Dutch. Moet je nog wel even via Ifile de eigen code van je stad veranderen.
Back to topic please! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou heb ik multicleaner aangeschaft en barrel, maar bij installeren zegt hij steeds: POSIX: operation timed out
en krijg ik het dus niet werkend! Iemand? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok thanx werkt nu idd! Werkt beide leuk en goed!
|
|
|||
|
|||
hoe heet die tweak dat je iPhone-apps groot op iPad kan gebruiken (dus zonder zelf op 2x te klikken), maar met behoud van beeldkwaliteit??
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij FullForce is er geen sprake van op 2x drukken (zoals oorspronkelijk ook gevraagd). Deze tweak zorgt er (als je gelukt hebt) voor dat een iPhone App schermvullend wordt getoond zonder het scherm "op te blazen" (grotere pixels). Dit werkt alleen als de iPhone App hiermee om kan gaan en dat zal vaak niet het geval zijn... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iFile - gewoon dingen bekijken.
WinterBoard - moet gewoon standaard bij jailbreaken komen Infinifolders - Onbeperkt apps in 1 mapje ( niet aldie pagina's =.=") MIM - Mensen foppen dat ik T-Mobile heb po een iPod LockDown - Zet wachtwoorden op je apps. |
|
|||
|
|||
01 Winterboard - Overduidelijk
02 SbSettings - makkelijker kun je het niet krijgen door je vinger over de tijd heen te halen voor snel Wi-Fi aan/uit zetten 03 Unlimtones - Nu kun je fatsoenlijke ringtones op je Iphone krijgen en ook nog keus uit welk stukje uit bestaande nummers, aanrader! 04 Unlimvideos - films downloaden op je iphone 05 Pdanet - iphone als modem/Wi-Fi |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat Pdanet is super, wist niet dat dat bestond.... hij staat er nu ook bij mij op! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 augustus 2011 om 15:49 ---------- 01 SbSettings 02 PdaNet 03 Springboard 04 Icon renamer Laatst gewijzigd door paulo1977; 25-08-11 om 16:54. |
|
|||
|
|||
1. Mobilenotifier beheer van notifications op een effectieve en elegante manier
2. Killbackground sluit alle apps met 1 druk op de knop (behalve de iPod als je wilt) 3. Barrel 3D effect voor de homescreen icon pagina's 4. biteSMS SMSapp met veel opties 5. Grooveshark muziek streamen naar je iPhone (abonnement vereist) Laatst gewijzigd door Smoger; 31-08-11 om 14:40. |
|
|||
|
|||
Als ik in winterboard mijn kleuren van mijn sms ballonnetjes heb veranderd, en ik ga daarna naar mijn inbox, is het gwn nog altijd in het groen en grijs..
|
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe die app van cydia heet waar als je belt dat je je stem kan veranderen,
Maar dan in NL En ook je nummer kunt veranderen, Groet. |
|
|||
|
|||
is biteSMS al geschikt i.c.m. iMessage?
//EDIT: er is een beta versie uit die werkt bij mij goed... http://www.tipb.com/2011/09/19/bitesms-ios-5-jailbreak/ |
|
|||
|
|||
De absolute toppers voor mij zijn
-OverBoard (overzicht van al je schermen) -Lockinfo (zet je agenda afspraken of andere info op je lockscreen) -Five Icon Switcher (meer dan 4 iconen naast elkaar zetten) -SbSettings (snel instellingen zoals Wi-Fi, 3G, BlueTooth etc.. aan en uit zetten) -Infiniboard ( verticaal scrollen) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|