Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) wat zijn de goede instellingen om dit te doen ? Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eakruit @ daveensannie : Animer7 kan dit doen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat zijn de goede instellingen om dit te doen ?
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Airblue werkt ook nu, dus gewoon weer alles kunnen versturen naar elk mobiel apparaat via Bluetooth .... Super tweak !!
|
|
|||
|
|||
Springtomize 3 - Laat je bijna alles aanpassen (icoongroottes, etc)
Accelerate - Versnelde animaties (of zet ze uit) en laat telefoon sneller werken CustomLS - Laat je lockscreen aanpassen naar wens Purge - Alle apps tegelijk afsluiten met een klik Tinybar - whatsapp, sms, etc ter grootte van de statusbar in plaats van 4 keer zo groot zo als het origineel |
|
||||
|
||||
Met Springtomize kun je ook animaties versnellen.
|
||||
|
||||
Op dit moment zijn dit mijn favoriete 5 Cydia apps.
Callbar Springtomize 3 Ringer & Tones FlipControlCenter BioLockdown
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2014 om 10:15 ---------- Mijn iPhone 5s is compleet: 0. Cydia Subtrate: benodigd voor het installeren van apps / tweaks op de iPhone 5s 1. Activator: management tool voor bewegingen etc 2. BioLockdown: beveiligen van apps, switches en uitzetten iPhone met Touch ID 3. CCControls: management tool voor Control Center (meer switches) 4. ClassicSwitcher: klassieke AppSwitcher met de optie om alle apps in één keer te sluiten 5. iTouchSecure: zorgt ervoor dat wachtwoorden worden vervangen door Touch ID 6. Springtomize 3: gehele uiterlijk van iPhone aanpassen 7. VirtualHome: zorgt ervoor dat je je Home Button niet meer hoeft in te drukken (alleen aanraken) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zover ik weet is er geen tweak die dit doet. Je zou het kunnen voorstellen aan de ontwikkelaar van Springtomize 3 via email (via Cydia). Met Bigify en Springtomize kun je overigens wel álle iconen …% transparant maken.
|
|
|||
|
|||
Veel van op te noemen, dus zet ik paar tweaks op die nauwelijks op de forum genoemd wordt.
1. iCleaner pro. Handiger app (net als CCleaner op je pc als je die hebt) die veel ruimte van je iPhone vrijmaakt (wel tussen tot 200-400 mb!). 2. F.lux. Welbekende software op de pc, nu voor de iPhone. Leest makkelijker voor in de avond. 3. Jellylock7. Via de lockscreen apps lanceren (maximaal 5 apps) 4. Swipeselection Pro. Handig hulpmiddel als je een woord wil bewerken met behulp van swipen, ipv (onhandig) met het vergrootglas. 5. BiteSMS. Vast wel genoemd, maar vind erg een handige SMS app. Wie gebuikt sms nog, maarja had al voor betaald voor ik met Whatsapp begon. |
|
|||
|
|||
1) BiteSms
2) CallBar 3) CCToggles 4) SwipeSelection 5) Springtomize 3 = Dit zijn gewoon de 5 beste voor mijzelf. Met deze tweaks maak ik mijn GSM gewoon allround PERFECT. Animaties een heel pak inkorten, de GSM voelt supersnel aan. Geen fullscreen animatie als je gebeld wordt, wat echt zo handig is om niet gestoord te worden tijdens het typen... Makkelijk tekst bewerken en niet zitten klooien met dat vergrootglas. Snel extra functies aan/uitzetten in het CC. Via een goed ingestelde BiteSms is deze app gewoon PRACHTIG... Ik krijg geen vervelende popups, maar telkens gewoon een banner (ook op lockscreen), als ik swipe/erop duw krijg ik het pop-up vakje als ik het "sluit" met het X-je, verdwijnt de badge van mijn berichten icon (= "Gelezen"). Kortom voor mij zou een iPhone standaard zo mogen zijn, alles letterlijk bij de hand en binnen een second (dankzij geen animaties) is alles direct in te stellen / aan te passen / te openen ^^ Ik heb een Jailbreak zo zwaar gemist sinds september |
|
|||
|
|||
Voorheen altijd biteSMS gebruikt, maar alleen voor het snel antwoorden op berichten.
Momenteel Couria geinstalleerd (source: cydia.qusic.me) met de WhatsApp for Coura tweak en kan hiermee zowel snel antwoorden op WhatsApp berichten als op gewone berichten / iMessages. Werkt op de iPhone 5s! |
|
|||
|
|||
dit zijn mijn cydia best 5
slo-mo mod: slowmotion video voor de iphone 5 zoals op de 5 s. sleeksleep: beeldscherm aan uit dmv proximity sensor. androidlock xt: ontgrendelen zoals android. tinybar: custom notificatie bar. jellylock7: custom snelkoppelingen op lock screen zoals bij android. en zo zijn er nog veel meer nuttige tweaks! |
|
|||
|
|||
KeDoRi: switch automatisch naar juiste taal van toetsenbord (erg handig is als vaak in verschillende talen berichten verstuurd
Airblue; bestanden versturen via bluetooth Accountchanger: wissels van store-accounts LockLaunch 7: apps starten vanaf lockscreen Springtomize 4: meerdere kolommen en rijen op een page |
|
|||
|
|||
Weet iemand of er een mogelijkheid is in Cydia door iets te downloaden, om het lockscreen zoals io6 terug te krijgen?
|
|
|||
|
|||
IntelliScreen X7 is uit als beta release!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|