iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Top 5: Cydia apps (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/24138-top-5-cydia-apps.html)

Geert1976 03-02-12 14:23

Is er ook een tweak/app in Cydia die je telefoon kan locken op door mij aangegeven momenten?
dus niet standaard aanwezig, maar juist op momenten wanneer ik dat noodzakelijk acht

Rav3n 03-02-12 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 768121)
Als jouw telefoon gestolen is, is het een eitje om het onvindbaar te maken omdat er geen wachtwoord op zit.. Hoogst onveilig, die zie je nooit meer terug dan.

[KNIP]

Nee hoor, als je een pin bij de beperkingen hebt aangezet valt dat wel mee.
Ik heb de beperkingen zo ingesteld dat "Lokatievoorzieningen" en "Zoek m'n iPhone" niet uitgezet kunnen worden.
Het enige waar je op moet letten is dat je na het inschakelen van deze beperking moet opletten met apps die gps nodig hebben om te functioneren. Die worden nu geblokkeerd en moet je achteraf even toegang geven.
Pies of keek :p

Naja,'t is een poging de snelle jongens tegen te houden. Een kenner houdt je niet tegen ... Ook dat is een pes of keek helaas :o

Bubbly 03-02-12 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 768190)
Is er ook een tweak/app in Cydia die je telefoon kan locken op door mij aangegeven momenten?
dus niet standaard aanwezig, maar juist op momenten wanneer ik dat noodzakelijk acht

CleverPin kan dat ook als ik de functie tijdsinterval goed begrepen heb.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n (Bericht 768198)
Nee hoor, als je een pin bij de beperkingen hebt aangezet valt dat wel mee.
Ik heb de beperkingen zo ingesteld dat "Lokatievoorzieningen" en "Zoek m'n iPhone" niet uitgezet kunnen worden.
Het enige waar je op moet letten is dat je na het inschakelen van deze beperking moet opletten met apps die gps nodig hebben om te functioneren. Die worden nu geblokkeerd en moet je achteraf even toegang geven.
Pies of keek :p

Naja,'t is een poging de snelle jongens tegen te houden. Een kenner houdt je niet tegen ... Ook dat is een pes of keek helaas :o

Even de reactie boven die van mij, want daar reageerde ik op: "ik heb geen pin ingesteld".
Kortom het is een eitje om zo'n telefoon onvindbaar te maken. Schakel data-gebruik uit. Reset de telefoon ter plaatse. Het is inderdaad een pies of keek.. :P

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 februari 2012 om 15:27 ----------

Trouwens! Ik twijfelde oorspronkelijk al, maar CleverPin werkt niet correct. Ik heb ingesteld dat na 1 minuut inactiviteit het wachtwoord gereactiveerd wordt. Dit gebeurt niet. Dus als je dit graag wilt, geen CleverPin kopen.

rinke 07-02-12 10:12

Trouwens! Ik twijfelde oorspronkelijk al, maar CleverPin werkt niet correct. Ik heb ingesteld dat na 1 minuut inactiviteit het wachtwoord gereactiveerd wordt. Dit gebeurt niet. Dus als je dit graag wilt, geen CleverPin kopen.[/QUOTE]


> Clever pin vraagt weer gewoon om een wachtwoord zodra de verbinding met je thuisnetwerk verbroken is. Dus als je de deur uitloopt issie weer gelocked. Dus het is alleen onveilig als je je telefoon thuis (of in de tuin) verliest en iemand anders vindt hem en gaat er mee aan de haal ;-). Als je dat risico niet wil nemen, moet je idd geen clever pin installeren!

acinony 07-02-12 10:16

Is er ook een app/tweak zodat je het zoek scherm kwijt bent ?
( dus de eerste pagina van je apps - reuze vervelend want ik gebruik hem nooit.)

XIII 07-02-12 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door acinony (Bericht 769198)
Is er ook een app/tweak zodat je het zoek scherm kwijt bent ?
( dus de eerste pagina van je apps - reuze vervelend want ik gebruik hem nooit.)

Ja, NoSpot.

acinony 07-02-12 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 769200)
Ja, NoSpot.

Hartstikke bedankt, gelijk geïnstalleerd -> heerlijk ! :D

Bubbly 07-02-12 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rinke (Bericht 769196)
Trouwens! Ik twijfelde oorspronkelijk al, maar CleverPin werkt niet correct. Ik heb ingesteld dat na 1 minuut inactiviteit het wachtwoord gereactiveerd wordt. Dit gebeurt niet. Dus als je dit graag wilt, geen CleverPin kopen.

> Clever pin vraagt weer gewoon om een wachtwoord zodra de verbinding met je thuisnetwerk verbroken is. Dus als je de deur uitloopt issie weer gelocked. Dus het is alleen onveilig als je je telefoon thuis (of in de tuin) verliest en iemand anders vindt hem en gaat er mee aan de haal ;-). Als je dat risico niet wil nemen, moet je idd geen clever pin installeren!

Je wi-fi wordt ook verbroken als je iPhone meer dan 1 minuut gelockt is. Maar dat is het probleem niet, want dat werkt prima. De reactivatie-functie functioneert niet naar behoren ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door acinony (Bericht 769198)
Is er ook een app/tweak zodat je het zoek scherm kwijt bent ?
( dus de eerste pagina van je apps - reuze vervelend want ik gebruik hem nooit.)

Springtomize doet dat en 100 andere dingen!

uAEmre 12-02-12 14:14

iemand een alternatief voor infinifolders/folderenhancer. wil er niet voor betalen.

laurens0406 18-02-12 18:14

Zeppelin is wel leuk.. Kan je je tekst bovenin (voorbeeld: Vodafone NL) Kan je veranderen in het logo van apple of batman en zelfs als je de uitbreiding installeert kan je het logo van je provider er bij zetten. Voetbal fans opgelet: Je kunt ook een uitbreiding met voetbal logo's installeren

Bubbly 21-02-12 02:38

Er zijn talloze uitbreidingen voor beschikbaar inderdaad :)

laurens0406 26-02-12 08:32

Ja, MXtube is wel leuk. Als je bijvoorbeeld in het vliegtuig zit, Kan je toch je favo YouTube filmpjes bekijken. Zonder dat je daar voor Wi-Fi nodig hebt. Je moet ze alleen wel vooraf downloaden.

BKruit 27-02-12 12:14

Dit zijn de apps / tweaks welke ik dagelijks gebruik:
- biteSMS
- CallBar
- CameraLocker
- IntelliSxreenX
- My3G
- MyWi 5.0
- SBSettings
- SnoozeOrStop
- Springtomize 2 - iOS 5+

FridgeNL 27-02-12 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BKruit (Bericht 774636)
- IntelliSxreenX
- SBSettings

Gaan deze 2 apps goed samen?

BKruit 27-02-12 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 774708)
Gaan deze 2 apps goed samen?

Gaan prima samen, alleen moet je Remove Background niet vanuit je ISX QuickSettings gebruiken.

Bubbly 27-02-12 22:10

Waarom zou je CameraLocker installeren als Springtomize ook een "Toon Cameraknop altijd" functie heeft?

BKruit 28-02-12 07:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 774801)
Waarom zou je CameraLocker installeren als Springtomize ook een "Toon Cameraknop altijd" functie heeft?

Omdat ik die nog niet had gevonden... nu wel, bedankt!

Bubbly 28-02-12 23:35

Geen probleem :D

Tommyyke 29-02-12 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BKruit (Bericht 774636)
Dit zijn de apps / tweaks welke ik dagelijks gebruik:
- biteSMS
- CallBar
- CameraLocker
- IntelliSxreenX
- My3G
- MyWi 5.0
- SBSettings
- SnoozeOrStop
- Springtomize 2 - iOS 5+

Betalen jullie voor al die tweaks?

Bubbly 29-02-12 19:20

't Meeste wat ik heb is gewoon voor betaald. Heb ook wel aardig wat gratis tweaks.

Guest-20180925190238 29-02-12 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommyyke (Bericht 775305)
Betalen jullie voor al die tweaks?

Natuurlijk betalen wij voor betaalde apps, wat dacht jij dan :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Tommyyke 29-02-12 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 775308)
Natuurlijk betalen wij voor betaalde apps, wat dacht jij dan :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Daarom dat ik ze niet kan hebben:p!!

FridgeNL 01-03-12 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BKruit (Bericht 774711)
Gaan prima samen, alleen moet je Remove Background niet vanuit je ISX QuickSettings gebruiken.

Thnx, ga mezelf er eens aan wagen :d

Edit: Na installatie crashte mijn 4S om de haverklap, precies waar ik dus al bang voor was.... SBSettings verwijderd en probleem was ook weg.

jorrissubje 01-03-12 16:36

Misschien een heel stomme vraag,

Waarom post niemand de sources die je nodig hebt voor de cydia apps, maar alleen de app's?

Bubbly 01-03-12 16:55

Omdat het gros van de tweaks in BigBoss en ModMyI zit en die standaard in Cydia aanwezig zijn. Vind je ze niet, probeer dan even je lijst te verversen via de Wijzigingen-tab. Je kunt ook altijd googlen als je alsnog niets weet/snel wilt opzoeken in welke source die zit :)

jorrissubje 01-03-12 17:28

Ik snap hem al ;)

Is er nog iemand die Unlimvideos nog gebruikt, bij mij werkt het voor geen meter!

iVancolen 01-03-12 23:27

MiM
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jvp (Bericht 213343)
wat is dat MIM precies
kan hem ook niet vinden in cydia

Make it Mine

iVancolen 02-03-12 07:33

top 5 Cydia !
 
1 . PdaNet
2 . Sbsettings
3 . Barrel
4 . 5 icon Dock/column/app switcher
5 . Gridlock


:):):):)

keedan 02-03-12 15:01

Dit is mijn favoriete thread op het forum. Aangezien ik al veel tweaks/apps te danken heb aan mensen die hier hun lijstje plaatsen, vond ik het wel netjes om ook ff te posten. Dus hier een overzichtje van mijn favo cydia tweaks/apps

- Intelliscreenx
- K2intelliscreenx (sbsettings toggles mooi weergegeven in isx quicksettings en dus geen sbsetting widget meer nodig)
- SBsettings
- Cleverpin
- Infinidock
- Folderenhancer
- ScreenDimmer
- SleepFX
- Activator
- PhotoAlbums+
- iProtect
- Multicleaner (omdat ik zelf wil bepalen wat er in de background draait en 1 v/d reden waarom ik JB)
- BiteSMS
- Grooveshark (verplicht mij iedere keer om te JB'en)
- ManualCorrect

- Aloud (sinds vandaag. Je notifications omgezet in spraak. Ideaal voor in de auto of icm headphones en met nederlandse spraak en eerste 3 dagen te kopen voor introductie prijsje)

hanske636 02-03-12 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keedan (Bericht 775693)
Aloud (sinds vandaag. Je notifications omgezet in spraak. Ideaal voor in de auto of icm headphones en met nederlandse spraak en eerste 3 dagen te kopen voor introductie prijsje)

Die heb ik ook op't oog.
Ik wacht nog tot SpeakEvents verschijnt om dan eens te vergelijken.
Ik hoop dat ze compatibel zijn met Vexillum.
LowPowerBanner zal dan wel overbodig worden omdat die functie ook in Aloud zit. (dacht ik toch)

Bubbly 02-03-12 16:09

CallTell doet dat toch ook?

hanske636 02-03-12 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 775703)
CallTell doet dat toch ook?

Maak het nog wat moeilijker ja.:mad::d
Maar ik denk dat de voorkeur tot naar één van die andere gaat wegens meertalig.

keedan 02-03-12 19:02

Speakevents is deze week ook verschenen maar in eerste release ondersteunt ie nog geen nederlandse spraak

Twman 02-03-12 20:12

Sbsettings
Ipicmycontacts
Bitesms
multicleaner
springtomize

Niet perse in deze volgorde (is afhankelijk wat ik net nodig heb ;))

jpjdemaat 02-03-12 21:41

1. AnyAttach: voeg video, PDF etc toe aan een e-mail;
2. AnyRing: selecteer een MP3 op je iPhone als ringtone;
3. 3G Unrestrictor: Video's in volledige kwaliteit streamen en FaceTime via 3G;
4. iFile: doorzoek alle files op je iPhone;
5. CallTell: spreek de naam van de beller uit.

Bubbly 03-03-12 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hanske636 (Bericht 775708)
Maak het nog wat moeilijker ja.:mad::d
Maar ik denk dat de voorkeur tot naar één van die andere gaat wegens meertalig.

Ik heb ervaring met CallTell, wat zijn de pluspunten van de andere tweaks dan als ik vragen mag? :)

BKruit 07-03-12 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommyyke (Bericht 775305)
Betalen jullie voor al die tweaks?

Yep, heb alles gewoon netjes aangeschaft.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2012 om 11:31 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 775398)
Thnx, ga mezelf er eens aan wagen :d

Edit: Na installatie crashte mijn 4S om de haverklap, precies waar ik dus al bang voor was.... SBSettings verwijderd en probleem was ook weg.

Vreemd! Ik heb zelf ook de 4S en bij mij werken deze prima samen (behalve wat ik eerder aan heb gegeven).

Bordyl 08-03-12 21:05

1. BiteSMS - kan niet zonder
2. SBSettings - geïntegreerd in NotificationCenter
3. Double At - spaart je heel wat 'emailadres intikken'-tijd
4. Locksliderz - heb nu aan de rechterkant van m'n ontgrendelbalk m'n SMS-icoon; eronder nog een kleine sliderbalk met links Safari-icoon en rechts Flash-icoon.
5. MxTube
6. WeeKillBackground - gebruik het een 5-tal keer per dag
7. Zeppelin - heb nu gewoon géén logo naast de signaalbars
8. Weather Icon

Dit is zowat alles wat ik op m'n 4S heb staan, heb IntelliscreenX overwogen, maar het batterijverbruik en RAM-verbruik schrikken me toch nog af. 10 dollar is dan ook een spijtig verlies als het is om erna weer te verwijderen. Bega ik een vergissing?

Levensgenieter 09-03-12 00:19

wie weet een alternatief voor pwntunes?

sjonniesw 10-03-12 19:36

Ik ben de naam kwijt, maar je kon naast je slider aan elke kant een applicatie zetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:29.