iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Top 5: Cydia apps (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/24138-top-5-cydia-apps.html)

adba 11-03-12 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter (Bericht 777630)
wie weet een alternatief voor pwntunes?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjonniesw (Bericht 778232)
Ik ben de naam kwijt, maar je kon naast je slider aan elke kant een applicatie zetten.


Appslider?

Leo van der Meer 11-03-12 09:57

Hierbij mijn lijst

-Lockinfo
-Bolt
-Nonewsisgoodnews
-Cydelete
-Insomnia
-Protube
-Remove BG
-Cdevreporter
-No bookmarks
-Gridtab
-Icon renamer
-Springtomize 2 (helaas nog niet in iOS 5.1

Chur 11-03-12 16:39

App. nog geen update voor io5.1
 
Hierbij mijn lijstje :

1) Sbsettings
2) Overboard (nog niet in io5.1)
3) Multiflow
4) Barrel (nog niet in io5.1)
5) Lockinfo

Bubbly 11-03-12 19:51

Vinden jullie het echt fijn om te updaten naar 5.1 en maandenlang tethered verbonden te zijn? Zeker nu na een update van MobileSubstrate (of was het iets anders?) telkens alle verborgen apps zichtbaar worden als je een App Store app verwijdert lijkt me dat vreselijk irritant..

Leo van der Meer 12-03-12 17:01

Ik heb em gelijk semi thetered gemaakt. En zolang je accu niet leeg is en je start je Iphone niet opnieuw op dan is er niks aan de hand.

YSsin 19-03-12 20:43

Kheb net Anyring geïnstalleerd, en ik moet zeggen dat ik tochwel onder de indruk ben. Ik ken ontelbare manieren om je eigen beltonen te zetten en te gebruiken op je iphone maar dit is tochwel de beste, gewoon rechtsreeks uit de muziekbibliotheek, bij mij staan daar meer dan 1200 liedjes, keuze genoeg dus! :D En wat deze tweak helemaal af maakt voor mij is de mogelijkheid om het begin-en eindpunt te kiezen van de mp3. Voorheen knipte ik mijn mp3's altijd eerst op de pc, zette ze dan pas op de iphone, dit is nu nietmeer nodig!
Werkt zowel voor beltonen, sms en mail! Een aanrader! ;)
Ps: kent iemand een liedje(of een stuk daarvan) dat leuk en luid genoeg is als sms-toon? Ik weet niet welke ik moet nemen... :p

EDIT: ben iets te snel geweest, kheb tochwel een voor mij storend nadeel gevonden: de vibratie is véél korter, je voelt die amper en ik zit mijn iphone 60% van de tijd op stil. Tochwel hééél jammer ... :(

Twman 19-03-12 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YSsin (Bericht 781250)
Ps: kent iemand een liedje(of een stuk daarvan) dat leuk en luid genoeg is als sms-toon? Ik weet niet welke ik moet nemen... :p

Ik heb het theme van terminator als sms toon luid en dreigend :D

YSsin 19-03-12 21:34

Wat ik trouwens ook nog wou vragen: kent iemand een tweak die ervoor zorgt dat de muziek app NOOIT in coverflow gaat? Dat kan me irriteren als de pest. Dit kan verholpen worden door de portrait-mode te vergrendelen, maar ik gebruik voor andere zaken (safari, sms, foto's) wél landcape, dus dan moet ik dat altijd weer aan en uit zetten, een heel gedoe dus.
Ik heb al zitten zoeken naar zo'n tweak, nog niet gevonden.

jer0o 29-03-12 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YSsin (Bericht 781268)
Wat ik trouwens ook nog wou vragen: kent iemand een tweak die ervoor zorgt dat de muziek app NOOIT in coverflow gaat? Dat kan me irriteren als de pest. Dit kan verholpen worden door de portrait-mode te vergrendelen, maar ik gebruik voor andere zaken (safari, sms, foto's) wél landcape, dus dan moet ik dat altijd weer aan en uit zetten, een heel gedoe dus.
Ik heb al zitten zoeken naar zo'n tweak, nog niet gevonden.


er was toen een cydia app genaamd Inorotate..

met1n 03-04-12 10:38

Hoe kan ik er voor zorgen dat Appstore geen update cijfertjes weergeeft?

jer0o 03-04-12 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door met1n (Bericht 784896)
Hoe kan ik er voor zorgen dat Appstore geen update cijfertjes weergeeft?



in cydia zoeken naar "badge remover"

met1n 03-04-12 11:08

Dank je wel.

FridgeNL 04-04-12 13:39

Voor enkel de update badge kan je beter zoeken naar noOTA in Cydia

iWiefring 04-04-12 14:41

Of je update gewoon je Apps die je moet updaten! Is natuurlijk ook 'n optie.

FridgeNL 04-04-12 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 785226)
Of je update gewoon je Apps die je moet updaten! Is natuurlijk ook 'n optie.

De OTA update wil je verbergen als je niet wilt updaten wegens behouden untethered jailbreak op 5.0.1
Ik snap jou opmerking echter wel want normaal doe je de "gekochte" apps gewoon updaten, bij sommige gaat het simpelweg niet. Aantal apps willen worden ge-update maar functioneren echter alleen als je IOS 5.1 hebt, ze geven daarom elke keer die vervelende update melding! Dan installeer je gewoon update hider for IOS 5 vanuit cydia en je hebt de mogelijkheid om elke update afzonderlijk te verbergen.

Bubbly 04-04-12 19:52

@FridgeNL
Ik heb "No Update". Deze heeft alleen gefaald, er staat nu een irritante "1" bij Algemeen. Bij Instellingen staat deze er echter niet meer, dus gelukkig niet zo opdringend.

jorrissubje 05-04-12 15:48

Speed intensifier

meer mensen die deze gebruiken?!

oke is dus fake overklokker, heb je nu niks aan dus

Btw Barrel werkt gewoon bij mij, bij 5.1

mentalmayhem 09-04-12 07:50

1. youtubetomp3

2. sbsettings

3. slider enhancer

4. accountchanger

5. five icon dock

6. podcontrol

joeriblaau 07-05-12 15:43

1. NCSettings (werkt zoveel lekkerder dan SBSettings, beetje zoals Apple het zou doen)
2. Infinifolders
3. Fusion (Facebook integratie)
4. Intelliscreen X (al gebruik ik het niet meer, NCSettings en Fusion vind ik een betere combo)
5. SwipeBack

Ik mis alleen nog een mooie (!) tweak om facebook in mijn notification center te hebben, beetje op dezelfde manier als Intelliscreen X...

kevinaerox 23-05-12 11:07

zoek eens op weefacebook misschien dat dit is wat je bedoel?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 mei 2012 om 11:11 ----------

1) sbsettings - lekker snel makkelijk je date Wi-Fi etc aan/uitzetten
2) Springtomize - hiermee kan je echt alles aanpassen op je idevice
3) musicbox - app op muziek te downloaden werk snel en erg fijn
4) unlockfx - geeft het ontgrendelen net meer iets style
5) zepplin - kies verschillende opperator logos, van merken tot poppetjes.

finger 26-05-12 10:03

five icon dock
User agent faker
Anylockapp
Applocker
Nonewsisgoodnews

YSsin 26-05-12 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YSsin (Bericht 781268)
Wat ik trouwens ook nog wou vragen: kent iemand een tweak die ervoor zorgt dat de muziek app NOOIT in coverflow gaat? Dat kan me irriteren als de pest. Dit kan verholpen worden door de portrait-mode te vergrendelen, maar ik gebruik voor andere zaken (safari, sms, foto's) wél landcape, dus dan moet ik dat altijd weer aan en uit zetten, een heel gedoe dus.
Ik heb al zitten zoeken naar zo'n tweak, nog niet gevonden.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jer0o (Bericht 783745)
er was toen een cydia app genaamd Inorotate..

Fantastische tweak, werkt op alle apps, behalve nou uitgerekend die ene app waarvoor ik dit nodig had: de muziekapp... -_-'
Is dit normaal dat dat er niet bijstaat?
Kent iemand een alternatieve app/tweak die ervoor zorgt dat mijn muziekapp niet in landscape (coverflow) gaat?

pitah 27-05-12 03:42

[QUOTE=Bordyl;777535]1. BiteSMS - kan niet zonder
2. SBSettings - geïntegreerd in NotificationCenter


hoe heb je SBSettings in NotificationCenter gekregen krijg het niet voor elkaar:confused:

Stephan0501 27-05-12 09:03

[QUOTE=pitah;797308]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 777535)
1. BiteSMS - kan niet zonder
2. SBSettings - geïntegreerd in NotificationCenter


hoe heb je SBSettings in NotificationCenter gekregen krijg het niet voor elkaar:confused:

IOS5 notification op ON zetten, en bij mij staat bij disable dropdown menu ook aangevinkt

icepeek 28-05-12 19:43

Dit is mijn blijvers lijstje na allerhande Apps te testen uit deze topic. Thanks allen.

Barrel
Bars
Calltel
Nospot
Killbackground
Sbsettings (in notification center)
Springflash

VonZescao 29-05-12 23:11

Mijn blijvers:

- Bulletin
- iBlacklist
- NCSettings
- Reveal
- Springtomize 2
- Sprintboard
- Switchy

In iOS 4, gisteren geupdate naar iOS 5, gebruikte ik Backgrounder icm Cardswitcher. Helaas werkt Backgrounder niet meer correct in iOS 5. Nu enigszins gedwongen de Native Multitask te gebruiken. Ik houd er helemaal niet van maar dmv Switchy haat ik het nu iets minder.

Switchy verhoogt the App Switcher met 1 regel en voegt een 'pagina' toe met een brightness slider, Settings knop en een Clear Apps knop.

Voor de geïnteresseerden: Switchy - YouTube

Rhan 30-05-12 13:18

1. Cyntact - foto's bij me contacten. Heel handig
2. Opennotifier - in de status bar zien welke berichten je hebt.
3. Chatpic - foto's bij sms contacten
4. NCSettings - Zodra ik het huis verlaat niet handmatig Wi-Fi uitzetten, maar gewoon via notifactiecenter
5. Protube - Filmpjes en muziek downloaden van youtube direct naar je iphone (alleen de muziek niet direct naar je iphone)

YSsin 30-05-12 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhan (Bericht 798519)
1. Cyntact - foto's bij me contacten. Heel handig
2. NCSettings - Zodra ik het huis verlaat niet handmatig Wi-Fi uitzetten
3. Zephyr - De home knop hoef niet meer constant gebruikt te worden

Meer heb ik niet op dit moment als favoriet.

Ik heb ook NCSettings, ik zie deze functie nergens staan...? :s

Rhan 30-05-12 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YSsin (Bericht 798599)
Ik heb ook NCSettings, ik zie deze functie nergens staan...? :s

Hahaha sorry ik bedoelde niet naar settings en dan Wi-Fi en dan uitzetten maar gewoon notificatie center naar beneden sliden en klikken op het Wi-Fi symbooltje.

YSsin 30-05-12 16:29

Ok, ik dacht al. :p
Nu we het er toch over hebben, kent iemand een tweak/app die automatisch schakelt tussen Wi-Fi en 3g? Dus dat je één draadloos netwerk aanduid als thuisnetwerk, en wanneer je dan geen bereik meer hebt (te ver weg van je router/modem) schakelt ie vanzelf naar 3g. En nog beter: dat je kan instellen dat je iphone ook vanzelf de gps en bluetooth aanzet wanneer je nimeer thuis bent! :D

iWiefring 30-05-12 16:33

Hierbij mijn top tweaks:
  1. SBSettings
  2. Barrel
  3. FolderEnhancer
  4. Icon Renamer
  5. KillBackground
  6. Winterboard
  7. Zeppelin
  8. Intelliscreen (alleen werkt deze nu niet!)

Peernij 30-05-12 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao (Bericht 798398)
Mijn blijvers:

- Bulletin
- iBlacklist
- NCSettings
- Reveal
- Springtomize 2
- Sprintboard
- Switchy

In iOS 4, gisteren geupdate naar iOS 5, gebruikte ik Backgrounder icm Cardswitcher. Helaas werkt Backgrounder niet meer correct in iOS 5. Nu enigszins gedwongen de Native Multitask te gebruiken. Ik houd er helemaal niet van maar dmv Switchy haat ik het nu iets minder.

Switchy verhoogt the App Switcher met 1 regel en voegt een 'pagina' toe met een brightness slider, Settings knop en een Clear Apps knop.

Voor de geïnteresseerden: Switchy - YouTube

Kan Switchy niet vinden. Een hint misschien? Thanx

hanske636 30-05-12 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peernij (Bericht 798704)
Kan Switchy niet vinden. Een hint misschien? Thanx

Zit ge'woon in de BigBoss repo hoor.

gsmfreak 30-05-12 21:54

Ik heb bij niemand in zijn lijstje : Software Update Killer gezien.
Ben je gelijk van dat irritante 1tje af als je niet wilt updaten.
Updaten kan dan ook niet meer via je iPhone maar alleen nog via iTunes.

Misschien een leuke tip voor vele van jullie :):):)

Peernij 31-05-12 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hanske636 (Bericht 798707)
Zit ge'woon in de BigBoss repo hoor.

Thanks gevonden!

FridgeNL 31-05-12 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stephan0501 (Bericht 797322)
IOS5 notification op ON zetten, en bij mij staat bij disable dropdown menu ook aangevinkt

Ik zie echt helemaal nergens een on/off slider voor notification, kan je misschien wat specifieker zijn?

BKruit 31-05-12 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 798797)
Ik zie echt helemaal nergens een on/off slider voor notification, kan je misschien wat specifieker zijn?

Je hoeft het ook niet aan te zetten, want het staat bij default al aan. Je moet hem in je berichtencentrum even aan zetten (standaard staat hij onder "niet in berichtencentrum").

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 mei 2012 om 12:45 ----------

Mijn top 5 apps voor iOS 5.1.1:
1. IntelliScreenX
2. MyWi 5
3. Springtomize 2
4. BiteSMS
5. My3G

Mijn tweaks voor iOS 5.1.1:
1. CyDelete
2. SnoozeOrStop
3. ManualCorrect
4. CallBar

FridgeNL 31-05-12 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BKruit (Bericht 798826)
Je hoeft het ook niet aan te zetten, want het staat bij default al aan. Je moet hem in je berichtencentrum even aan zetten (standaard staat hij onder "niet in berichtencentrum").

Hmmzz.....stom dat ik daar zelf niet op kwam, thnx :)

InsideBoxer 02-06-12 09:36

1. Springtomize
2. Barrel
3. Usefullcons (vind ik beter dan SBSettings, veel sneller!)
4. Activator
5. Zeppelin

Congierge 02-06-12 10:04

1. Sbsettings
2. Cydelete
3. Kill background
4. Pdanet
5. Heb ik nog niet vanwege pas jb"en. Als ik pdanet download

Als ik pdanet download om mijn internet te broadcasten met mijn lap of andere mobiel,gaat dat van mijn data (mb"s/ mb bundel) af ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.