Cydia werkt plots niet meer !? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) je kan ook gewoon naar de file private/var/lib/apt/lists. en al de sources verwijderen behalve de partial folder. dat werkte voor mij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
je kan ook gewoon naar de file private/var/lib/apt/lists.
en al de sources verwijderen behalve de partial folder. dat werkte voor mij |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oorspronkelijk geplaatst door winter200
Login met ssh (putty) apt-get update nu zullen er foutmeldingen volgen. verhelp deze de map is var/lib/apt/lists cydia.touch-mania.com_._Packages cydia.touch-mania.com_._Release lock verwijder deze files. start cydia op cancel update databases. ga naar manage packages en verwijder touch-mania Problem solved Hee winter200, Ik zit met hetzelfde probleem als de mensen hierboven. Je uitleg ziet er goed uit en schijnt ook nog eens goed te werken. Hier wil ik dus gebruik van maken alleen ik begrijp er helemaal niets van. Wil je het niet alsjeblieft wat makkelijker uitleggen voor de mensen waaronder mezelf die hier geen ervaring mee hebben?? Bvd Robin Ik heb precies de zelfde probleem als ik Cydia start en dan springt hij weer naar springboard! Leg aub wat makkelijk uit en hoe ik het moet doen en shit! Groet |
|
|||
|
|||
Ik heb geebln installer alleen cydia. En als ik mijn cydia wil starten gaat hij weer terug naar de springboard! Hoe moet ik het doen om mijn cydia te herstellen of cydia verwijderen? Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Installer wordt niet meer ondersteund sinds OS 3.0
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Hoe moet ik dan Cydia herstarten??
|
|
|||
|
|||
ja dat wil ik ook wel is weten ik snap echt helemaal nix van putty en terminal enzo.
cydia geeft even een zwart schermpje en dan gaat ie weer terug naar springboard. plz help!!! |
|
|||
|
|||
kijk even op google of zoek even in dit forum. voor windows moet je kijken naar winscp om in te loggen in je iphone via ssh
|
|
||||
|
||||
Vandaag mijn iPhone hersteld, met redsn0w. Helaas ontbreekt de iSpazio repo. ik heb inmiddels al 3 keer opnieuw een jailbreak uitgevoerd, maar elke keer mist deze repo.
Als ik de repo handmatig probeer toe te voegen via htttp://www.ispaziorepo.com/cydia/apt/ krijg ik een foutmelding dat hij de repo niet kan vinden. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
|
|||
|
|||
sinds vandaag krijg ik ook een foutmelding, over deze repo in cydia, het kan zijn dat de repo tijdelijk off line is
|
|
|||
|
|||
Gouden Tip!
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip , had sinds gisteren het zelfde probleem maar nu dus via SSH OPGELOST !!!!!!!!
|
|||
|
|||
Cydia heeft altijd al gewerkt bij mij ook vandaag maar heb nu net gedaan met synchen via itunes en wil cydia openen en hij beland gewoon terug op mijn hoofscherm. Kan het dat er werken zijn ofzo aan cydia want anders zou ik het ni weten wa ik verkeerd gedaan heb.
Grtz |
|
|||
|
|||
probeer dit is
https://files.getdropbox.com/u/15373...Cydia18Jul.pdf |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde probleem. Heb via ssh de bestandjes uit updates gehaald. Ook in lists de big boss bestanden verwijderd. Maar helaas......ben hem nu opnieuw aan het jailbreaken met redsnow.....duimen dus. Heb ook icy erop staan, die laat ik er deze keer maar af. Had hem na mijn vorige jailbreak wel via cydia geïnstalleerd en niet via redsnow, maar blijkbaar geeft die toch evengoed problemen samen met cydia op de iphone.
Nope.....jailbreak heeft ook niet geholpen.....en nu? update: was de herstel vergeten. Nogmaals een poging dus.... Hij doet het weer, na de herstel en een nieuwe jailbreak ;-) Laatst gewijzigd door Francis78; 01-09-09 om 15:12. |
|
|||
|
|||
Cydia crasht
Citaat:
Ik heb winscp, maar hoe kun je daninloggen zonder ssh ???? André |
|
||||
|
||||
Niet.. SSH is het protocol om te communiceren... Dus zonder SSH geen WinSCP..
|
|
|||
|
|||
per ongluk volgens mij ook de partial verwijderd.
iemand hier toevallig een oplossing voor. grt perrie |
|
|||
|
|||
kijk even naar de link van de pdf die ik gepost heb, daar kun je zonder ssh met usb in je iphone komen.
dit is makkelik voor de mensen die geen open ssh geinstalleerd hebben |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
cydia |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia werkt niet meer | franc.winter | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-05-10 14:32 |
cydia werkt niet meer | bites12 | Archief | 2 | 22-02-10 11:07 |
Cydia werkt niet meer | ferrari95ishot | Archief | 3 | 20-02-10 19:30 |
Cydia werkt niet meer! | mcowly | Archief | 2 | 19-10-09 21:50 |
Wi-Fi werkt plots niet meer | Luvlektrik | Wi-Fi | 7 | 20-10-08 14:27 |
|
|