Cydia werkt plots niet meer !? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timberland Dit probleem heb ik ook ik heb de bron via rock al uitegschakeld maar dit werkt niet voor mij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zoals ik het lees, heb je een probleem na een update van bitesms en heb je die update afgebroken en werkt Cydia hierna niet meer? Dan zijn er update-files incompleet en staat hier reeds je oplossing (in deze zelfde draad dus). DiskAid (=shareware) vind je hier. /edit: Op de voorpagina staat momenteel deze tip ook nog. Misschien heb je daar nog wat aan?
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk! Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 19:08. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
even updaten naar dezelfde firmware met een custom firmware
zo raak je alleen je jailbreak kwijt en kun je gewoon met blackrain opnieuw jailbreaken. of gewoon herstellen, maar daar zit niet iedereen op te wachten.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je hebt zelf aangegeven dat je geen SSH mogelijkheden hebt.
ik ben geen jailbreak koning. Gaf je alleen een oplossing , zo doe ik het altijd. Maar wanneer ik die custom firmware er op zet, staat erbij mij nog geen Cydia op. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt Cydia vandaag ook niet meer, alleen heb ik laatst openSSH verwijderd wegens security risico's. Ook heb ik iphoneexplorer gedownload maar daar kan ik niet inloggen op mijn gejailbreakde iPhone. Diskaid lukt ook niet. Hoe kan ik het nog fixen of is de enige optie restore?
Mvg Victor |
|
||||
|
||||
Citaat:
/Edit: Anders weet ik het zo even ook niet meer, als DiskAid e.d. het ook al niet doet bij je. Misschien (hopelijk!) heeft iemand anders nog een oplossing, maar anders zit er niks anders op dan opnieuw beginnen, vrees ik voor je! Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 19:41. Reden: samengevoegd; link toegevoegd |
|
|||
|
|||
weet iemand hoe ik simpel cyydia weer aan de praat krijg, ik snap niks van ssh en heb hem net nieuw dus ben niet blij
oh ja ik heb geen terminal of zo en nu cydia er steeds mee stopt kan ik ook neit iets anders er op zette Laatst gewijzigd door King1987; 29-12-09 om 19:45. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
sorry me antwoord was niet voor jou bedoeld . Was op Timberland die een quote vn Vegieto had.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb ik niet meer
help please Laatst gewijzigd door King1987; 29-12-09 om 19:54. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
Citaat:
/edit: Ik zie dat je zojuist meer info bij je profiel hebt geplaatst en dat je daar FW3.0.1+JB hebt staan... Als je toch helemaal nieuw bent met je iPhone, waarom begin je dan inderdaad niet even helemaal opnieuw met een 3.1.2 custom firmware? Dan ben je meteen helemaal up-to-date en van dit probleem ook direct af. Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 20:01. |
|
|||
|
|||
ik zal kijke, alvast bedankt
ik kom er nog steeds niet uit. en ik zou niet weten hoe ik zonder een cydia app in de rootmap kan komen, ik heb trouwens windows ik mag hem niet update omdat er dan weer een sim-lock op komt Laatst gewijzigd door nickho; 29-12-09 om 20:06. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oja... Je bent nieuw hier, dus allereerst een hartelijk WELKOM. Dan nu een off-topic tip: zoals je misschien wel gezien zult hebben aan je eerdere (samengevoegde) postings: die EDIT-knop zit er niet voor niks, daarmee kun je een eerder bericht van jezelf aanpassen of aanvullen, dat houdt het forum wat overzichtelijker en bespaart de moderators wat tijd en moeite. En mogelijke ergernis... Citaat:
Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 20:15. |
|
|||
|
|||
ik zie het en bedankt voor de hulp ik zal mijn best doen nogmaals bedankt
Ik heb die bestanden die ik moet verwijderen niet. en nu Laatst gewijzigd door nickho; 29-12-09 om 20:19. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mogelijk ligt dat eraan dat je nog een oude Cydia gebruikt?! Ik doe ook maar een gooi in deze... Als ik jou was, zou ik echt vers beginnen met een nieuwe custom firmware 3.1.2, zoals ik eerder vermeldde. Lees dan wel even de uitleg die in dat topic erbij staat van hoe je dat doet. Lijkt me beter dan een hoop trubbels proberen op te ruimen op een verouderde en mogelijk (door de vorige eigenaar) "verknalde" 3.01 custom firmware... Maar ik laat de keus aan jou. Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 20:26. |
|
|||
|
|||
Ik heb die bestanden die ik moet verwijderen niet. en nu. plezier zit er nu even niet in
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
maar dan update ik de iphone software en dan ben ik bang dat die simlock er weer op komt dus dat doe ik neit meer
is er een andere optie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat zijn hedentendage de 2 jailbreak+unlockmogelijkheden. Lees daarvoor hier. En lees eens wat meer op het forum over jailbreaken en unlocken... Je zult zien dat je bang bent voor niks eigenlijk. Maar euh, als je echt helemaal niks aan je firmware durft te doen... Dan blijf je met een iPhone zitten die je nooit of te nimmer kunt updaten en (zonder Cydia) dus ook niet kunt aanpassen naar je eigen wensen... |
|
|||
|
|||
oplossing
Oke, ik heb de oplossing voor mij probleem gevonden en ik wou het even delen met jullie.
Ik kon niet kijken in mijn bestanden omdat ik openssl niet had geïnstalleerd. Ik heb via ICY de APP Rock gedownload en vervolgens heb ik openssl gedownload. Vervolgens met WinSCP de files verwijderd die wim had aangegeven. Dit is een oplossing voor degene die met de eerste Blackra1n hebben gejailbreaked en openSSL niet standaard hebben geinstallerd. Greetings |
Labels |
cydia |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia werkt niet meer | franc.winter | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-05-10 14:32 |
cydia werkt niet meer | bites12 | Archief | 2 | 22-02-10 11:07 |
Cydia werkt niet meer | ferrari95ishot | Archief | 3 | 20-02-10 19:30 |
Cydia werkt niet meer! | mcowly | Archief | 2 | 19-10-09 21:50 |
Wi-Fi werkt plots niet meer | Luvlektrik | Wi-Fi | 7 | 20-10-08 14:27 |
|
|