Apps van installer werken niet meer?! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond nog wat apps erop gezet na het restoren.... Customize, Summerboard, Stumbler, Services en nog wat dingetjes. Nu wil bijvoorbeeld customize niet meer starten. Stumbler ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps van installer werken niet meer?!
Gisteravond nog wat apps erop gezet na het restoren.... Customize, Summerboard, Stumbler, Services en nog wat dingetjes.
Nu wil bijvoorbeeld customize niet meer starten. Stumbler ook niet. Ze openen wel maar sluiten direct. Services is helemaal niet meer zichtbaar. Zou het kunnen dat Customize roet in me iphone gooit? En welke ssh staat er op als je jailbreakme.com gebruikt hebt? bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk ook dat customize roet in de iphone gooit ik heb er ook een erg raar probleem met met het toetsen bord nadat ik een thema had gedownload van installer voor customize
gr corine |
|
||||
|
||||
Customize gewoon ff een aantal keer proberen. Na 4 of 5 keer opnieuw starten doet hij het wel.
|
|
||||
|
||||
precies en dan blijgft hij het gewoon lekker doen
en stumbler heb ik geen idee van, kan iemand me uitleggen wat stumbler doet wat ik niet al in mijn Wi-Fi settings kan?
|
||||
|
||||
In stumbler kan je extra informatie zien over de gedetectgeerde Wi-Fi netwerken in de buurt. Oook vind hij hidden networks. Alleen met stumbler kan je weer neit connecten met een netwerk, je kan ze alleen bekijken.
|
|
|||
|
|||
Ben er onlangs achter gekomen. Het was in 1.1.1 en was bezig om OpenSSH erop te zetten. Maar dan moet je de ssh van iNdependence eraf gooien. Als je voor die optie gaat in iNdependence dan wordt er gevraag of je nog een ander bestand wilt verwijderen wat problemen kan geven met 3rd party apps. Ik dacht dat het geen kwaad kon maar moet dus gewoon ff opnieuws iNdependence ssh erop zetten en weer verwijderen. Dan kiezen om het andere bestand er niet af te gooien zodat de 3rd party apps gewoon blijven werken.
Zit nu rouwens op 1.1.2 en ben dus van dit ex-probleem af |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps werken niet meer?! | Arjen1 | iPhone Apps | 8 | 03-10-11 14:18 |
Apps werken niet meer. | edwin63 | Archief | 1 | 07-04-09 10:21 |
Apps werken niet meer | spitsebeest | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-10-08 22:07 |
Apps Via Installer werken niet.. | ErolN | Jailbreak apps en thema's | 9 | 18-05-08 15:34 |
Stock en Weather apps doen het niet meer na update van installer of installatie Fring | hvanschaick | iPhone Apps | 5 | 08-05-08 16:57 |
|
|