Alternatief voor IntelliScreen (bv. Lock Calendar) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ziet er idd goed uit!!! top ipv intelliscreen, wil niet zoveel betalen en hoef het weer enzo ook niet te zien... wachten op een update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ziet er idd goed uit!!! top ipv intelliscreen, wil niet zoveel betalen en hoef het weer enzo ook niet te zien... wachten op een update nu!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb net een mail terug gekregen van Thomas. Hij is bekend met het probleem en werkt er nu aan. Dat mag ik graag zien, zo'n snelle reactie!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gewoon even geduld hebben. Haastig spoed is zelden goed
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had begin van de avond de ontwikkelaar gemaild over hetzelfde probleem en kreeg idd na 10 minuten bericht terug dat hij er aan gaat werken.
Ik vind dit in ieder geval fijner werken dan intelliscreen. Nu de bug eruit en het is helemaal top. |
|
||||
|
||||
Vandaag is er een update uitgekomen van Lock Calendar die het probleem oplost van de datum die een dag te vroeg stond
Dit is dus snel en goed aangepakt door de maker van dit programma, hulde! |
|
|||
|
|||
en daar is een update...!! hij geeft nu wel de goede dag aan, alleen staan daar nog wel de afspraken voor morgen bij.... maargoed, stapje in de goede richting lijkt mij zo...
edit: ik was net te laat en inmiddels doet hij het bij mij ook goed! mooimooi!!!! Laatst gewijzigd door ceasaro; 20-01-09 om 13:43. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bij mij nu dus ook top!
btw, ik las ergens dat je door lockscreen niet meer de berichten kan lezen in het het lockscreen.. dat klopt niet. mail en sms logo's staan idd achter de agenda, maar als je een sms hebt komt die er wel voor te staan en kan je die dus gemakkelijk lezen in de lock-mode! |
|
||||
|
||||
kan iemand een screenshotje plaatsen aub...
|
|
||||
|
||||
Hier kan je screens vinden:
Lock Calendar - Display Calendar Events on Lock Screen | Apple iPhone School |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
weet iemand of je ergens kan instellen (via ssh?) hoeveel agenda punten je te zien krijgt? Ik wil er meer zien!
|
|
||||
|
||||
Ik vind dit erg mooi, want ik snap niets van Intelliscreen, hij wil maar niet verschijnen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lock Calender is echt goed. Voorziet precies een mijn behoefte hieromtrent!
|
|
||||
|
||||
Er is weer een nieuwe versie van Lock Calendar uitgebracht. Nu kan je onder Instellingen ook Lock Calendar naar je eigen wens instellen. De app wordt steeds beter!
|
|
|||
|
|||
goeie update idd, alleen wel twee minpuntjes.
- ik heb het idee dat het nu veel langer duurt (lees:tijd kost waar dat het voorheen niet deed) als je je iphone uit slaapstand wilt halen (dus van zwart scherm naar scherm met lockscreen agenda). - ook vind ik het jammer dat de balkjes van de dagen niet meer zwart zijn, zodat het overzicht minder wordt....... |
|
||||
|
||||
Stuur een mailtje naar de ontwikkelaar! Die heeft meer aan deze tips dan wij.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lock calendar & clear lockscreen | Ger0nimo | Jailbreak apps en thema's | 24 | 07-04-11 07:55 |
lock calendar zonder jailbreak? | robert90 | iPhone Apps | 4 | 01-02-11 20:49 |
Alternatief Intelliscreen | colliehome | Archief | 1 | 10-06-08 12:38 |
|
|