Alternatief voor IntelliScreen (bv. Lock Calendar) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het bij Lock Calender ook mogelijk om ipv 'ma' de hele dagnaam te laten zien, dus 'maandag'? En is het mogelijk om begin-eindtijd te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het bij Lock Calender ook mogelijk om ipv 'ma' de hele dagnaam te laten zien, dus 'maandag'?
En is het mogelijk om begin-eindtijd te laten zien? Nu staat er alleen de begintijd... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook op zoek naar een alternatief (gratis).
Maar ik zat eens even te denken... - ik maak dankbaar gebruik van gemiste oproepen en sms previews - ik maak dankbaar gebruik van de meldingen die ik krijg als ik een sms vergeet te lezen (beter dan die van de iphone zelf, is maar 1 keer) - ik maak ook gebruik van én e-mail én calendar. Is dat bijeen te rapen met alternatieven? |
|
||||
|
||||
Handige app, jammer dat de standaard kalender niet heel fijn werkt.
Ik gebruik daarom ook altijd pocket informant en daarmee werkt weer geen lock calender achtig programma |
|
|||
|
|||
Oud topic maarre zijn er nog andere (wellicht betere) alternatieven?
|
|
||||
|
||||
Ik heb je bericht naar deze discussie verplaatst. Hier kan je vast je antwoord vinden.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Lock calander
Ik heb de nieuwe firmware 3.0 + jailbreak. Heb lock calander geïnstalleerd , deze doet het niet! In 2.2 was dit geen probleem weet iemand de oplossing? En verder ben ik op zoek naar een app welke de weeknummers in de agenda aangeeft ? Bestaat dit?
|
|
||||
|
||||
Telefoon herstarten?
Dat was bij mij nodig om deze werkzaam te krijgen Anders even in instellingen kijken Voor de weeknummers weet ik niets |
|
|||
|
|||
Heb ook de Lock Calendar geïnstalleerd op 3.0 na de jailbreak, werkt prima, moest wel even rebooten... Hoort dus te werken.
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lock calendar & clear lockscreen | Ger0nimo | Jailbreak apps en thema's | 24 | 07-04-11 07:55 |
lock calendar zonder jailbreak? | robert90 | iPhone Apps | 4 | 01-02-11 20:49 |
Alternatief Intelliscreen | colliehome | Archief | 1 | 10-06-08 12:38 |
|
|